Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-24@13:16:49 GMT

استخدام کارشناس فروش و کارشناس کشاورزی در تهران

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۰۷۵۰۱

کارشناس فروش جنسیت: آقا، خانم تعداد: 2 نفر حداقل مدرک کارشناسی حداقل 2 سال سابقه کار فروش دارای روابط عمومی قوی آشنا به اصول و فنون مذاکره اشتیاق فراوان جهت پیشرفت و یادگیری دارای قدرت تحلیل شرایط و ارائه راهکار آشنا به کامپیوتر کاملا خلاق شرح وظایف: ارتباط مستمر با مشتریان در راستای دریافت نیازها و پیگیری درخواست‌های ایشان مشارکت در فعالیت های فروش، امور مشتریان رسیدگی به تماس ها و درخواست های اولیه مشتریان تنظیم و ارسال پیش فاکتور پیگیری درخواست های مشتریان تا حصول نتیجه نهایی صدور صورتحساب و پیگیری وصول مطالبات حقوق مناسب پاداش بیمه و سایر مزایا  کارشناس کشاورزی جنسیت: آقا، خانم تعداد: 2 نفر حداقل مدرک کارشناسی حداقل 2 سال سابقه کار فروش دارای روابط عمومی قوی آشنا به اصول و فنون مذاکره اشتیاق فراوان جهت پیشرفت و یادگیری دارای قدرت تحلیل شرایط و ارائه راهکار آشنا به کامپیوتر کاملا خلاق شرح وظایف: ارتباط مستمر با مشتریان در راستای دریافت نیازها و پیگیری درخواست‌های ایشان مشارکت در فعالیت های فروش، امور مشتریان رسیدگی به تماس ها و درخواست های اولیه مشتریان تنظیم و ارسال پیش فاکتور پیگیری درخواست های مشتریان تا حصول نتیجه نهایی صدور صورتحساب و پیگیری وصول مطالبات حقوق مناسب پاداش بیمه و سایر مزایا از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را با ذکر عنوان شغلی به ایمیل زیر ارسال نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اطلاعات تماس ایمیل: info@majdavaran.com

 

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استخدام استخدامی آگهی استخدام استخدام دولتی اخبار استخدامی استخدام کرج استخدام بانک استخدام اصفهان استخدام تهران استخدام حسابدار استخدام در تهران استخدام پاره وقت استخدام تمام وقت پیگیری درخواست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۷۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طلایی شدن مزارع کلزا در شهرستان میاندوآب 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، کارشناس مسئول دانه‌های روغنی و کارشناس حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی استان و محقق مرکز تحقیقات کشاورزی آذربایجانغربی بهمراه مسئول واحد زراعت مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان میاندوآب از مزارع کلزای این شهرستان بمنظور نظارت بر آفات و بیماری‌ها و بررسی وضعیت رشدی محصول بازدید کردند.   در این بازدید وضعیت مزارع کلزا در شهرستان میاندوآب مطلوب ارزیابی شد.   گفتنی است امسال با افزایش دو برابری نسبت به سال گذشته، ۴۱۰ هکتار از اراضی زراعی میاندوآب به کشت محصول کلزا اختصاص یافت و پیش بینی می‌شود بالغ بر یک هزار و ۶۰۰ تن کلزا از اراضی زیر کشت این محصول برداشت شود.

دیگر خبرها

  • سومین درخواست وزارت ارتباطات برای رفع فیلترگوگل‌پلی/ رونمایی ماهواره‌های جدید تا یکی دو ماه دیگر
  • فروش بیشتر برای فروشندگان، بازگشت وجه برای خریداران از طریق "طرح ماندگار" بانک رفاه کارگران
  • درخواست‌های تلفنی مردم در سفر رئیس جمهور به سمنان پیگیری می‌شود
  • پیگیری درخواست‌های مردمی در بسته شهروند خبرنگار
  • آیا مشتریان از امداد جاده‌ای نوروزی مدیران خودرو رضایت داشتند؟
  • طلایی شدن مزارع کلزا در شهرستان میاندوآب 
  • سامانه یکپارچه فروش خودرو تعطیل شد؟ / وزیر صمت: مشتریان مستقیم با خودروساز در ارتباط باشند
  • سامانه یکپارچه فروش خودرو تعطیل شد؟ / وزیر صمت: مشتریان باید مستقیم با خودروساز در ارتباط باشند
  • دغدغه و درخواست شهروندان با ۵۶۴ مصوبه بازدید میدانی محلات پیگیری شد
  • بزرگترین حراجی دمپایی در قم را از دست ندهید + اطلاعات تماس