Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@07:46:56 GMT

جریمه بیش از ۸۰۰ واحد صنفی متخلف در رضوانشهر

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۰۷۵۲۳

جریمه بیش از ۸۰۰ واحد صنفی متخلف در رضوانشهر

 بهنام ثابت روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : مجموع بازرسی های بعمل آمده از صنوف مختلف توزیعی، خدماتی و تولیدی در این شهرستان طی سال گذشته، ۱۰ هزار و هشتصد و پنج مورد می باشد که از این میزان ۸۴۶ متخلف شناسایی و با تشکیل پرونده به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

 وی بیان کرد: پرونده های ارجاع شده به تعزیرات حکومتی، محکوم به پرداخت یک میلیارد و دویست و چهارده میلیون و ۸۷۰ هزار ریال جریمه شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی  با تفکیک این تخلفات اقتصادی افزود: از این میزان پرونده، ۱۶۰ فقره مربوط به صنوف نانوایی به مبلغ ۳۶۰ میلیون و ۱۶۴ هزار ریال، میوه فروشان با ۳۸ فقره پرونده به ارزش ۳۲ میلیون و ۶۴۰ هزار ریال و مرغ و گوشت با ۶۸ فقره به ارزش ۸۷ میلیون و ۹۰۰هزار ریال می باشد.

 رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت رضوانشهر همچنین افزود: ۵۸۰ مورد پرونده مربوط به واحدهایی از قبیل خواربار، مصالح ساختمانی، ابزار یراق ساختمانی، لوازم یدکی خودرو و کشاورزی، مشاران املاک، علافان، خیاطی، کیف و کفش و لوازم خانگی می باشد که به میزان ۷۳۴ میلیون و ۱۳۸هزار  ریال جریمه شدند.

 ثابت با اشاره به نوع تخلفات صورت گرفته برای این تعداد پرونده  گفت: عناوین تخلفات مربوطه شامل گرانفروشی، کم فروشی، تقلب، عرضه خارج از شبکه، عدم درج قیمت، عدم رعایت دستورالعمل بهداشتی، تداخل صنفی، اخفاء و امتناع و عدم ارائه فاکتور خرید می باشد.

وی با اشاره به همکاری سایر دستگاه ها برای پایش و کنترل قیمت ها گفت: طی این مدت ۱۸۴ مورد گشت مشترک با سایر دستگا ه ها برای این امر در سطح شهرستان صورت گرفته است.

 شهرستان رضوانشهر با حدود ۸۰ هزار نفر جمعیت در ۷۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است و بیش از ۴ هزار و ۶۰۰واحد صنفی دارد.

برچسب‌ها رضوانشهر اصناف گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رضوانشهر اصناف گیلان رضوانشهر اصناف گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۷۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه و محرومیت از یکسال فعالیت شرکت بازگانی متخلف در ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  حسین نجف زاده گفت: پرونده یک شرکت بازرگانی به دلیل ایفا نکردن به تعهدات ارزی به میزان ۷۶ هزار و ۲۳۴ یورو به ارزش ۳۲ میلیارد و ۸۷۰ میلیون ریال در شعبه پنجم بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان ارومیه رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی افزود: شعبه رسیدگی کننده با بررسی پرونده و ارائه نکردن اسناد و مدارک قانونی تخلف انتسابی را محرز و شرکت را علاوه بر محرومیت از یکسال فعالیت بازرگانی به پرداخت ۶۵ میلیارد و ۷۴۰ میلیون ریال جریمه نقدی معادل ۲ برابر میزران تخلف محکوم کرد.

نجف زاده گفت: بازرسان صنعت، معدن و تجارت شهرستان ارومیه گزارش تخلف را در پی شکایت بانک تجارت و در بازرسی از اسناد و مدارک یک شرکت بازرگانی کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

دیگر خبرها

  • ۲ هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال پرونده تخلف صنفی در آذربایجان‌غربی تشکیل شد
  • پلمب مطب یک پزشک در کوهدشت/ پزشک متخلف ۱۱ میلیارد ریال جریمه شد
  • شرکت صنایع غذایی متخلف در زنجان هفت میلیارد ریال جریمه شد
  • اخذ حدود یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال جریمه از مشاورین املاک متخلف زاهدان
  • ضبط برنج های تقلبی و جریمه متخلف در مشهد
  • جریمه و محرومیت از یکسال فعالیت شرکت بازگانی متخلف در ارومیه
  • مجازات کابینت ساز متخلف در ارومیه
  • نقره داغ شدن قاچاقچی کود شیمیایی در نهاوند 
  • جریمه مشاور املاک متخلف در مشهد
  • پرداخت بیش از ۲۸۹ هزار میلیارد ریال تسهیلات تکلیفی توسط بانک سپه