Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، پرویز قزلباش شامگاه دوشنبه در نشست خبری که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، با بیان اینکه ۴۰ درصد تخت‌های بیمارستانی در سطح استان به بیماران کرونایی اختصاص داده شده است، گفت: پذیرش بیماران کرونایی در همه بیمارستان‌ها انجام می‌شود، ولی تمرکز پذیرش این بیماران در بیمارستان ولی‌عصر (عج) شهر زنجان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر لزوم توجه جدی به اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی، افزود: اجرای قوانین مربوط به رعایت فاصله اجتماعی بایدتبدیل به مطالبه اجتماعی شود تا بتوان نتیجه بهتری گرفت.

قزلباش با تاکید بر اینکه تنها راه مقابله با ویروس کرونا رعایت فاصله اجتماعی است و این نکته مرتب باید به مردم تذکر داده شود، ادامه داد: شیب شیوع بیماری کووید ۱۹ طی چند روز گذشته دارای نزول بسیار اندک است و این کاهش شیب ناشی از هفته نخست و دوم تعطیلات است و با این تغییر رفتار روی داده در بین مردم، در روزهای آینده شاهد افزایش شیب شیوع بیماری خواهیم بود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با بیان اینکه برخی از مردم به هشدارها در زمینه بیماری کرونا بی توجه هستند، گفت: رفتار مردم نسبت به چند روز گذشته تغییر کرده و خیلی از صنوفی که نباید باز باشند در حال فعالیت هستند و شاید هم مردم در حال رصد نحوه اجرای قوانینی هستند که تدوین شده است و از همه مهم‌تر اینکه بدون اینکه مردم در مقابل هم قرار گیرند

قزلباش بی توجهی بخش مهمی از شهروندان زنجانی به طرح فاصله گذاری اجتماعی و تردد های غیرضروری در سطح شهر را نگران کننده و خطرناک عنوان کرد و افزود: عادی شدن امور دغدغه و نگرانی کادر درمان است و با توجه به آغاز فعالیت مردم در سطح جامعه و همچنین مشاغل مختلف، نگرانی از روند افزایشی بیماری کووید ۱۹ افزایش یافته است.

وی با تاکید بر اینکه تنها قطع زنجیره بیماری کرونا رعایت فاصله اجتماعی است، گفت: ورود و همراهی دستگاه‌های فرهنگی جامعه برای تقویت روحی و روانی جامعه و تداوم فاصله گذاری اجتماعی به عنوان یک نیاز اساسی مطرح است.

کد خبر 4894171

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی زنجان ستاد مقابله با کرونا ویروس کرونا ستاد مقابله با کرونا شیوع کرونا بوشهر ایلام فاصله گذاری اجتماعی گرگان شهرکرد طرح غربالگری روز طبیعت بیرجند بارش باران ماسک طبی استانداری قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۷۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۳ هزار میلیارد تومان از محل مسئولیت‌های اجتماعی وزارت نفت به استان


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، بابک دارابی در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان از عملیاتی شدن مصوبات سفر دور اول در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی خبر داد و گفت: در سفر دور دوم هم رقم بی‌سابقه‌ای از این محل به این استان اختصاص یافت.
وی با بیان اینکه از مجموع ۳۳۶ طرح تعهدات وزارت نفت در استان، ۲۰۸ طرح با اعتبار ۶۲۰ میلیارد تومان به نتیحه رسیده است افزود: این طرح‌ها اغلب در حوزه‌های ورزش، بهداشت، آموزش، راه روستایی و راه عشایری است.
استاندارکهگیلویه و بویراحمد هم در این نشست با اشاره به اینکه این استان نیازمند سرمایه‌گذاری بزرگ به خصوص در حوزه وزارت نفت است افزود: اعتبارات مسئولیت‌های اجتماعی سفر دور اول به طور کامل تخصیص یافت و در دور دوم نیز رقم اختصاص یافته قابل توجه است
احمد زاده افزود: پتروپالایشگاه گچساران زمینه اشتغال ۳ هزار نفر را فراهم می‌کند که انتظار می‌رود ایم مجتمع هر چه سریعتر کلنگ‌زنی شود.
وی با بیان اینکه پتروشیمی چرام از تعهدات سفر رئیس جمهور است، گفت: قرار بود این طرح در سفر دور دوم کلنگ‌زنی شود، اما با مشکلاتی مواجه شد که انتظار داریم هر چه سریعتر رفع شود
احمدزاده اضافه کرد: میدان گازی مختار نیز از دیگر طرح‌های نفتی استان است که در صورت به بهره‌برداری رسیدن علاوه بر ایجاد دو هزار فرصت شغلی ناترازی گاز در کشور را جبران می‌کند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه در جراید خبری مبنی بر تعطیلی طرح پل بریم_ قلعه رئیسی، دیشموک –باغملک منتشر شده است گفت: این جاده تعطیل نیست و در حال حاضر فعال است و تنها از محل سفر رئیس جمهور ۱۲۰ میلیارد تومان اعتبار دارد.
وی با بیان اینکه در حال حاضر در گردنه لار در حال کار هستیم، گفت: ۲۰ میلیارد دیگر از محل دیگری به این جاده اختصاص یافته که این طرح درمجموع ۱۴۰ میلیارد تومان اعتبار دارد.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد هم گفت: در سفر اول و دوم دولت به استان اعتبارات خوبی از محل مسئولیت‌های اجتماعی به استان اختصاص یافت
جهانگیر شاهینی از اختصاص سه هزار میلیارد تومان از محل مسئولیت‌های اجتماعی وزارت نفت به استان خبر داد و گفت: اعتبارات مسئولیت‌های اجتماعی در سفر دور دوم چهار برابر دور اول است.
وی از رشد ۱۲۰ درصدی بودجه استان خبر داد و گفت: بودجه استان از هزار و ۳۰۰ میلیارد سال گذشته به ۳ هزار میلیارد افزایش یافت و در بودجه ۱۴۰۳ اعتبارات استان بیش از ۳ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان است.
شاهینی با بیان اینکه دستگاه‌ها تا ۳۱ تیرماه فرصت دارند اعتبارات تخصیص یافته را عملیاتی و در طرح‌ها بکار گیرند اضافه کرد: ما نه تنها باید اعتبارات سال گذشته را جذب کنیم بلکه باید تنخواه سال جدید را نیز جذب کنیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مسئله اختصاص زمین به طرح جوانی جمعیت باید حل و فصل شود
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • چتر حمایتی پزشکان یزدی برای درمان بیماران صعب العلاج
  • ارائه داروهای بیماران خاص و صعب العلاج در داروخانه هلال احمر
  • کمبود تخت و نیروی انسانی در بیمارستان‌های جنوب کرمان
  • سندروم پس از کرونا چیست؟
  • بخش کشاورزی با حد مطلوب فاصله زیادی دارد
  • اختصاص دستگاه تخصصی آنژیوگرافی عروق قلبی به بیمارستان شهید هاشمی نژاد مشهد
  • اختصاص ۳ هزار میلیارد تومان از محل مسئولیت‌های اجتماعی وزارت نفت به استان