Web Analytics Made Easy - Statcounter

جهانگیر اسدی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تجهیز مدارس روستاهای بیش از ۲۰ خانوار استان کرمان به اینترنت پرسرعت در راستای آموزش مجازی دانش‌آموزان در طرح فاصله گذاری اجتماعی اجرایی شده که به عنوان بخشی از برنامه‌های پیشرو اداره‌کل ارتباطات و فناوری اطلاعات این استان در مقابله با ویروس کرونا دنبال می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: فاز نخست پروژه اتصال مدارس روستایی با امکان فنی واگذاری سرویس adsl برای آنها در استان پهناور کرمان هم اکنون آغاز شده است.

معاون اداره‌کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمان با اشاره به راه‌اندازی و پشتیبانی و حفظ پایداری سامانه‌های تلفنی ۱۹۰ و ۴۰۳۰ در استان به طبع تصمیمات کشوری و پشتیبانی از شبکه دیتا و تلاش در جهت حفظ پایداری و کیفیت سرویس‌ها باوجود افزایش چندبرابری ترافیک شبکه گفت: اعطای ۱۰۰ گیگابیت ترافیک رایگان به کاربران اینترنت خانگی توسط وزیر ارتباطات به منظور تشویق عموم مردم به ماندن در خانه و نیز استفاده دانش آموزان و دانشجویان از سامانه‌های نوین آموزش مجازی به عنوان بخشی از خدمات این اداره‌کل در مقابله با ویروس کرونا بوده است.

وی ادامه داد: مراجعه عموم به سامانه‌های مقابله با ویروس کرونا به آدرس ac۱۹.ir و سامانه غربالگری و مراقبت ویروس کرونای جدید covID-۱۹ در سایت salamat.gov.ir به همین منظور راه‌اندازی و پشتیبانی می‌شود.

اسدی با اشاره به همکاری با ستاد استانی مقابله با ویروس کرونا گفت: امکان فروش اینترنتی کالا برای صنوفی که با توجه به شرایط فعلی و دستور ستاد استانی مقابله با کرونا تعطیل اعلام شدند، در استان کرمان مقدور شده است. 

وی افزود: پلتفرم‌های فروش اینترنتی محصولات به سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان در راستای ایجاد امکان فروش کالاهای صنوف مختلف از طریق بستر شبکه ملی اطلاعات معرفی شده‌اند و این طرح به‌منظور پیشگیری حداکثری از خروج مردم شریف از منزل خود برای خرید اقلام مورد نیاز راه اندازی و اجرا شد.

برچسب‌ها ویروس کرونا مدارس کرمان ارتباطات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا مدارس کرمان ارتباطات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ویروس کرونا مدارس کرمان ارتباطات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمان ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۷۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایش مستمر دکل‌های ارتباطی در رابطه با سلامتی مردم

مصطفی بهی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بحث تعرفه‌های اینترنت توسط کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات رادیویی انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: بحث کیفی سازی اینترنت شهر طبس جزو برنامه‌هایی بوده که در سال جاری انجام خواهد شد.

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان جنوبی با بیان اینکه آنچه مردم از آن گلایه‌مند هستند بحث کیفیت اینترنت می‌باشد، یادآور شد: وقتی کیفیت ارتقا یابد در صورت افزایش هزینه‌ها این افزایش به چشم نمی‌آید اما اگر سرویس ارتباطی با کیفیت تأمین شود در بحث اینترنت ثابت رضایتمندی بیشتری به دنبال خواهد داشت.

بهی در مورد تأثیر دکل‌های ارتباطی با سلامتی مردم گفت: دغدغه سلامتی دغدغه مهمی بوده که مردم دارند اما این اطمینان را به مردم می‌دهیم که این موضوع به طور مستمر مورد پایش قرار می‌گیرد.

وی افزود: دکل‌های ارتباطی از هر اپراتوری و در هر شهر و روستایی تحت پایش مستمر قرار دارند که توسط سازمان تنظیم مقررات ارتباطات رادیویی انجام می‌گیرد و نتایج آنها حتی به دفتر حفاظت در برابر اشعه سازمان انرژی اتمی ارسال می‌گردد که این نظارت‌ها را مضاعف و می‌کند بنابراین ین اطمینان را به مردم می‌دهیم که از این حیث هیچ مشکلی برای سلامتی مردم نخواهد داشت و کاملاً تحت پایش مستمر می‌باشد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان جنوبی در رابطه با این خواسته مردم که اجرای دکل‌های ارتباطی زمانبر هستند و این زمان کوتاه شود، خاطرنشان کرد: اجرای یک دکل مراحل مختلفی داشته و این امر باعث زمانبر شدن آن شده و از مردم خواسته می‌شود در این زمینه صبور باشند.

کد خبر 6084977

دیگر خبرها

  • برخورداری مردم روستای گناوه لری گچساران از اینترنت پرسرعت
  • اتصال روستا‌های ۲۰ خانوار اردبیل به شبکه ملی اطلاعات
  • پایش مستمر دکل‌های ارتباطی در رابطه با سلامتی مردم
  • راه اندازی سایت جدید موبایل همراه اول در روستای دودر سیریک
  • نسل چهارم تلفن همراه در ۲ روستای نیکشهر راه‌اندازی شد
  • بهره مندی دو روستای شهرستان تفت از اینترنت پرسرعت
  • اتصال روستاهای بالای ۲۰ خانوار به شبکه ملی اطلاعات در استان اردبیل
  • برقراری پوشش موبایل و اینترنت پرسرعت ۴G در روستا‌های دشتک سفلی و علیای تفت
  • ارتقاء زیرساخت‌های مخابراتی برای ۱۲۰۰ مشترک بلوار ۱۷ شهریور سمنان
  • آغاز نهضت فیبرکشی در خراسان جنوبی/نسل ۵ اینترنت به استان می آید؟