Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-24@01:49:38 GMT

کاهش ۸۲ درصدی سوانح رانندگی در قزوین

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۰۷۵۹۳

کاهش ۸۲ درصدی سوانح رانندگی در قزوین

فرخ زاد گفت: از ۲۵ اسفند ۹۸ تاکنون سوانح رانندگی در استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ۸۲ درصد کاهش یافته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، «علی فرخزاد» بیان کرد: تعداد تصادفات جرحی در این باره زمانی سال گذشته ۷۱ فقره و امسال ۴۹ فقره بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۱ درصد کاهش را شاهد هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون امور عمرانی استاندار قزوین ادامه داد: تعداد تصادفات خسارتی ۸۷ درصد و تصادفات فوتی هم ۵۶ درصد کاهش یافته است.

 

وی اعلام کرد: کل ترددهای استان از تاریخ ۲۵ اسفند ۹۸ تا شانزدهم فروردین سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۶۸ درصد کاهش داشته است و کل مسافران جابه جا شده در این باره زمانی کاهش ۲۹ درصدی داشته است.

 

فرخزاد تصریح کرد: تعداد کل ترددها در تمامی محورهای استان در تاریخ ۱۶ فروردین امسال ۳۵۱ هزار و ۴۹۵ دستگاه بوده که نسبت به تاریخ و مدت مشابه سال قبل ۷۰ درصد کاهش یافته است.

 

وی خاطر نشان کرد: تعداد کل مسافران جابه جا شده توسط ناوگان حمل و نقل عمومی از مبدا استان ۴ هزار و ۸۶۸ نفر بوده و کل مسافران جابه جا شده در روز ۱۶ فروردین نسبت به سال قبل ۱۲ درصد کاهش یافته است.

 

معاون امور عمرانی استاندار قزوین یادآور شد: متأسفانه در این روز ۷ فقره تصادف جرحی با هشت مجروح و ۱۰ فقره تصادف خسارتی گزارش شده، اما خوشبختانه تصادف منجر به فوت نداشته‌ایم.

 

پایان پیام/293

منبع: شبستان

کلیدواژه: معاون استاندار قزوین ایام نوروز سوانح رانندگی درصد کاهش یافته مدت مشابه سال سال قبل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۷۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۲۸ درصدی فوتی‌های حوادث ناشی از کار در آذربایجان‌ شرقی

مدیرکل پزشکی قانونی آذربایجان شرقی گفت: سال گذشته ۱۰۰ نفر در این استان بر اثر حوادث ناشی از کار جان خود را از دست دادند که این تعداد در مقایسه با سال ۱۴۰۱ حدود ۲۸ درصد افزایش یافته است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، مهرداد ستاره ظهر امروز _دوشنبه سوم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه همه این افراد مرد بودند، اظهار کرد: از این تعداد ۴۹ نفر به علت سقوط از بلندی، ۲۵ نفر براثر اصابت جسم سخت، ۱۳ نفر بر اثر برق گرفتگی، چهار نفر در اثر خفگی، چهار نفر به علت غرق شدن و پنج نفر بر اثر سوختگی جان خود را از دست دادند.

وی با بیان اینکه تعداد مصدومان حوادث ناشی از کار نیز در این استان هفت درصد افزایش یافته است، افزود: در این بازه زمانی یک هزار و ۵۰۱ نفر بر اثر مصدومیت حوادث ناشی از کار به ادارات پزشکی قانونی استان مراجعه کردند که از این تعداد ۴۸ نفر زن و بقیه مرد بودند.

مدیرکل پزشکی قانونی آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: اسفند سال گذشته ۱۰ نفر به علت حادثه کاری فوت کرده که این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال ۱۴۰۱ حدود ۲ نفر افزایش یافته است.

ستاره ادامه داد: در ماه مذکور ۱۱۱ نفر نیز به علت مصدومیت حوادث کاری به ادارات پزشکی قانونی استان مراجعه کردند که پنج نفر از آنها زن بودند که این تعداد نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۵ درصد افزایش نشان می‌دهد.

کد خبر 746984

دیگر خبرها

  • تحقق ۱۱۴ درصدی تعهد اشتغال در شهرستان بهار
  • کاهش ۹.۵ درصدی مرگ در تصادفات نوروز ۱۴۰۳
  • آخرین آمار تصادفات نوروز ۱۴۰۳
  • مختومه شدن ۹۶ هزار پرونده در شوراهای حل اختلاف قزوین
  • جان باختن هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات در تعطیلات نوروز
  • افزایش ۲۸ درصدی فوتی‌های حوادث ناشی از کار در آذربایجان‌ شرقی
  • کاهش ۳۰ درصدی تعداد شعب اخذ رأی شمیرانات در مرحله دوم انتخابات
  • در سال ۱۴۰۱، ۲۰۸ نفر و در سال ۱۴۰۲ تعداد ۲۸۵ راکب موتورسیکلت فوت شده‌اند 
  • هدفگذاری برای کاهش سالانه ۱۰ درصدی فوتی‌های تصادفات
  • تصادفات جاده‌ای سالانه جان بیش از یک میلیون نفر را در جهان می‌گیرد