Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@05:17:27 GMT

خیّران چالدارنی ۷.۵ میلیارد ریال به ایتام کمک کردند

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۰۷۶۲۳

خیّران چالدارنی ۷.۵ میلیارد ریال به ایتام کمک کردند

التفات رضایی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: در حال حاضر ۲۱۶ یتیم و ۳۲۷ فرزند خانواده بی‌بضاعت در قالب طرح‌های اکرام ایتام و محسنین تحت حمایت این نهاد هستند.

وی با بیان اینکه طی سال گذشته، یک‌هزار نفر به جمع حامیان ایتام و فرزندان محسنین در چالدران  پیوستند، اضافه کرد: هم اکنون یک‌هزار و ۷۰۰ حامی نیکوکار از این ایتام و فرزند خانواده‌های بی‌بضاعت حمایت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: رفع مشکلات ایتام در زمینه تامین مخارج، ازدواج، اشتغال، تحصیل و درمان از جمله مواردی است که توسط حامیان انجام می‌شود.

وی ادامه داد: افراد خیّر می‌توانند با مراجعه به دفاتر کمیته امداد ضمن اعلام آمادگی برای حمایت از ایتام، یتیم موردنظر خود را نیز برای کمک‌های مالی مستمر انتخاب کنند.

کمیته امداد امام خمینی (ره) از اسفند سال ۱۳۵۷ فعالیت خود را با فرمان امام راحل برای رسیدگی به وضعیت محرومان و کمک به آنان از طریق دریافت کمک‌های مردمی آغاز کرد و ۳۹ سال از فعالیت این نهاد می‌گذرد.

چالدران در شمال آذربایجان‌غربی قرار دارد.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا ازدواج خانواده کمک های مردمی کمیته امداد کمیته امداد امام خمینی بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۷۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه ۱۲۷ میلیاردی قاچاقچی کالا در لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، علیرضا لطفی با اشاره به دستگیری قاچاقچی کالا در استان گفت: پرونده برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی خرم آباد ارسال و متهم به پرداخت ۹۷ میلیارد و ۲۴ میلیون ریال جزای نقدی معادل ارزش کالا و همچنین ۳۰ میلیارد ریال برابر ارزش خودروی حمل کالا محکوم شد.

وی افزود: ماموران نیروی انتظامی این محموله قاچاق را که شامل پارچه و فندک بود از یک دستگاه کامیون کشف کرده بودند.

دیگر خبرها

  • حمایت ۲۲۰ ایرانی خارج از کشور از ایتام مازندرانی
  • بهره گیری از مشارکت حامیان ایتام خارج از کشور
  • جذب ۳ هزار و ۱۰۱ حامی جدید برای حمایت از فرزندان ایتام و محسنین
  • زمینه لازم برای حمایت از تولید در استان اردبیل فراهم شد
  • افزایش تعداد حامیان ایتام و محسنین در چهارمحال و بختیاری
  • حمایت از لایحه جوانی جمعیت برنامه اصلی شهرداری قزوین
  • ۲۹۰ سری جهیزیه در خاش توزیع شد
  • اهدای ۱۶۵ میلیارد ریال لوازم ضروری به نیازمندان خراسان‌جنوبی
  • ایرانیان ۷۰۰ میلیارد تومان صدقه دادند
  • جریمه ۱۲۷ میلیاردی قاچاقچی کالا در لرستان