Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@18:52:02 GMT

ستاد اجرایی فرمان امام در خط مقدم خدمت به جامعه است

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۰۷۷۸۰

ستاد اجرایی فرمان امام در خط مقدم خدمت به جامعه است

حجت الاسلام مهدی سرلک روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ضمن محکومیت هجمه آمریکا علیه ستاد اجرایی فرمان امام حضرت امام خمینی(ره) اظهار داشت: این نهاد تلاش در راستای تحقق عدالت اجتماعی و محرومیت زدایی و توجه ویژه به اقشار و طبقات ضعیف جامعه را در دستور کار قرار داده و هم اکنون نیز به صورت مستقیم زیر نظر رهبری نظام در مرحله عمل فعال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) از بدو انقلاب اسلامی در همه استان ها خصوصاً مناطق کمتر برخوردار به محرومان و نیازمندان در حوزه های خدمات اجتماعی، بهداشتی و درمانی، آموزشی، اشتغال زایی و محرومیت زدایی خدمات گسترده ای ارائه کرده و مردم عزیز ما هم همواره قدردان و شاکر این نعمت ها بوده و هستند. 
وی افزود: در زمان شیوع ویروس منحوس کرونا هم ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در کنار دیگر مراکز و نهادها مجاهدانه در صحنه یاری مردم و محرومان خدمات ارزنده ای از قبیل تولید و تامین خط تولید ماسک و داروهای مورد نیاز بیماران کرونایی ایران، راه اندازی خطوط تولید کیت ایرانی تشخیص کرونا،  راه اندازی سامانه ۴۰۳۰ با حضور ۲ هزار و ۲۰۰ پزشک و پزشکیار برای پاسخگویی به دغدغه های درمانی مردم، ارائه مشاوره های پزشکی لازم و کاهش ۸۰ درصدی مراجعات مردم به بیمارستانها، ساخت دستگاه اکسیژن ساز، تولید محلول و ژل ضدعفونی کننده و لباس ایزوله پزشکان، توزیع پک های بهداشتی و غذایی در میان خانواده های مناطق محروم حضور برجسته ای نشان دادند که موجبات خشنودی و رضایت دوستان و خشم و غضب دشمنان را فراهم کرده است.
امام جمعه الیگودرز اضافه کرد: مردم ولایتمدار و انقلابی شهرستان الیگودرز ضمن حمایت قاطع و همه جانبه از عملکرد ستاد اجرایی فرمان امام(ره)، برائت و انزجار خود را از دشمنان و مستکبران در رٱس آنها آمریکای جنایتکار اعلام می‌دارند.
وی گفت: معتقدیم که به فضل الهی و عنایات حضرت ولیعصر(عج) با تبعیت مطلق از منویات امام راحل و مقام معظم رهبری قادر خواهیم بود که بر همه موانع و مشکلات غلبه کرده و اِن شاءالله در گام دوم انقلاب اسلامی به آرمان نهایی و هدف مقدس خود که تشرف به محضر منجی عالم بشریت است نزدیک گردیم.

برچسب‌ها الیگودرز ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) ستاد اجرایی فرمان امام ( ره ) ستاد اجرایی فرمان امام لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: الیگودرز ستاد اجرایی فرمان حضرت امام ره ستاد اجرایی فرمان حضرت امام ره ستاد اجرایی فرمان امام ره ستاد اجرایی فرمان امام لرستان الیگودرز ستاد اجرایی فرمان حضرت امام ره ستاد اجرایی فرمان حضرت امام ره ستاد اجرایی فرمان امام ره ستاد اجرایی فرمان امام لرستان ستاد اجرایی فرمان امام حضرت امام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۷۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش جمعیت خدمت رسانی فاطمی‌ها برگزار شد

همایش جمعیت خدمت رسانی فاطمی‌ها به میزبانی معاونت جامعه و مردم جامعه مدرسین و در محل سالن اجتماعات این جامعه برگزار شد.

روز گذشته همایش جمعیت خدمت رسانی فاطمی‌ها به میزبانی معاونت جامعه و مردم جامعه مدرسین و در محل سالن اجتماعات این جامعه برگزار شد.

در ابتدای این همایش گزارشی از برخی اقدامات و فعالیت‌های جمعیت خدمت رسانی فاطمی‌ها ارائه شد. ساخت مسکن، درمانگاه، مسجد، مدرسه و خدمت رسانی به مردم در نقاط محروم یا حادثه دیده از جمله، میانه، سرپل ذهاب، سی‌سخت، زابل و پل‌دختر، از جمله سرفصل‌های ارائه شده در این گزارش بود.

در ادامه؛ سرپرست معاونت اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم، تقویت فعالیت‌های جهادی را مطالبه رهبر معظم انقلاب – مد ظله العالی – عنوان کرد و ابراز داشت: بهترین نوع مشارکت مردم، مشارکت در فعالیت‌های جهادی است.

وی اظهار داشت: اعتقاد داریم موفق‌ترین نوع خدمت رسانی به مردم توسط گروه‌هایی رقم می‌خورد که از جنس خود مردم هستند و با انگیزه الهی و در راستای اعتقادات دینی گام بر می‌دارند.

حجت الاسلام و المسلمین سید اسماعیل حسینی مقدم افزود: جبهه استکبار با هر امکاناتی که داشته باشد توان مقابله با «قدرت ایمان» را ندارد. شهید سلیمانی سنبل برجسته‌ای از همین گفتمان است که توانست استکبار را به ذلت بکشاند.

آیت الله طبسی، سخنران پایانی این همایش نیز با تقدیر از فعالیت‌های جمعیت خدمت رسانی فاطمی‌ها گفت: کارهای خیری که توسط شما انجام می‌شود به برکت دعای آسمانی هاست. هستند کسانی که اموال زیادی دارند اما برای کارهای دیگر پول خرج می‌کنند و توفیق استفاده از این اموال در راه خیر را ندارند.

وی افزود: اگر خداوند این کشور را حفظ کرده است و نعمات خود را برای آن می‌فرستد، به برکت همین کارهای خیری است که به انجام می‌رسد و شما آثار کارهای خود را در این دنیا و هزاران برابر در آخرت خواهید دید.

عضو جامعه مدرسین ابراز داشت: از شما خواهران و براداران وظیفه شناس، تقدیر و تشکر دارم و از خداوند می‌خواهم که به شما عمری طولانی و با برکت و فرزندانی بهتر از خود شما که این راه را ادامه دهند عطا فرماید و مشمول دعای خیر حضرت حجت – عجل الله تعالی فرجه الشریف – شوید.

دیگر خبرها

  • تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی
  • همایش جمعیت خدمت رسانی فاطمی‌ها برگزار شد
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • آمارهای عجیب برای بالا بردن شبکه سه/ برمودا و شریفی مقدم ۳۰۰ میلیون بار دیده شدند شما چطور آقای فروغی
  • ۳۱۹ هزار هکتار از اراضی لرستان در قالب طرح جهش تولید زیر کشت رفته است
  • مقابله با معضلات فرهنگی به کمک کاربردی‌سازی سیره حضرت عبدالعظیم(ع)
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام
  • توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق سیل زده جنوب
  • ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در خط مقدم امداد رسانی به سیل‌زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • امدادرسانی ستاد‌اجرایی فرمان امام به ۱۶۰ روستای سیل زده سیستان وبلوچستان