Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@09:56:55 GMT

رفع حریم شبکه برق در روستای دانیکش سنندج

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۰۷۷۹۲

رفع حریم شبکه برق در روستای دانیکش سنندج

محمدآزادحسینی مدیرتوزیع برق شمال سنندج در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،گفت:هدف ازانجام این پروژه حذف کانون‌های خطرونقاط مخاطره آمیزشبکه وجلوگیری ازبروزحوادث احتمالی برای ساکنان روستا بوده است.

او در ادامه افزود:برای این روستا که درفاصله ۶۰کیلومتری شهرسنندج واقع شده است ۵۲۰میلیون ریال اعتبارازمحل منابع داخلی شرکت هزینه و۴۰۰مترشبکه فشارمتوسط قدیمی وفرسوده، اصلاح و به بهره برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسینی بابیان اینکه مشجربودن شبکه دراین مسیرنیزازدلایل دیگراصلاح وجابجایی شبکه مذکوربوده تصریح کرد:با توجه به کوهستانی بودن منطقه و شرایط جوی نامساعد، این اقدام برخورددرختان باشبکه واحتمال اتصال درفصل زمستان وبارندگی را، کاهش میدهد.

او در ادامه خاطرنشان کرد و گفت: با انجام رفع حریم شبکه فشارمتوسط دراین روستا تعداد۲۵ساختمان مسکونی ویک مدرسه به منظور استانداردسازی و همچنین جلوگیری از هرگونه خطرات احتمالی ازحریم شبکه فشارمتوسط خارج شدند.

مدیر توزیع برق شمال سنندج درپایان هدف اصلی اجرای پروژه‌های رفع حریم را ایمن سازی مشترکین عنوان کردوافزود:درسال ۹۸تعدادزیادی رفع حریم درشبکه فشارمتوسط وضعیف درراستای پی گیری ازخطرات برق گرفتگی دراین مدیریت انجام گرفته است و امیدواریم در سال جدید نیز تمامی موارد ازاین قبیل سریعا“مرتفع گردد.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: برق رسانی خدمات رسانی شبکه فشارمتوسط رفع حریم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۷۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنتور برق ۸۵ درصد روستاهای کردستان تکخوانی شد

هیوا لهونیان گفت: در سال جاری با برنامه ریزی‌های منسجم و دقیق، کنتور برق ۲۳۶ روستای باقیمانده که مشمول ۱۴ هزار و ۷۸ خانوار روستایی میباشد از حالت بازفروش خارج و با احتساب آن تمام روستا‌های استان، طرح تکخوانی اجرا و عملیاتی می شود.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق کردستان با اشاره به اینکه در کل استان یک هزار و ۶۱۵ روستای دارای سکنه وجود دارد، گفت: از این تعداد روستا، تاکنون کنتور برق هزار و ۳۷۹ روستای استان تکخوانی و از حالت بازفروش خارج شده است.

لهونیان گفت: با اجرای این پروژه مشکلات مربوط به قرائت کنتور‌های بازفروش و تطبیق با کنتور‌های مادر از جمله اختلاف قیمت مصرفی در تعدادی محدود از روستاها، شفافیت و دریافت آسان مطالبات مشترکین، حذف انشعابات غیرمجاز و ایجاد عدالت درصورتحساب‌های مصرفی مشترکین مرتفع خواهد شد.

در حال حاضر بیش از ۷۵۰ هزار مشترک در بخش‌های مختلف خانگی، کشاورزی، صنعتی و اداری از خدمات شرکت توزیع برق کردستان بهره‌مند هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • پیگیری ،مشکلات تردد اهالی روستای رباط قره بیل
  • نبود تیر برق در محله ای از روستای اوغلی تبریز
  • برنامه‌ریزی برای گازرسانی به ۵۰ روستای کرمانشاه
  • گلایه اهالی روستای حمزه آباد مهاباد از وضعیت اینترنت
  • آبرسانی به ۶ روستای گرمی خرداد ماه بهره‌برداری می‌شود
  • آغاز آبرسانی به هفت شهر و ۱۳۶ روستای هرمزگان
  • سفر به طبیعت بهاری روستای انارک در قالب تصاویر
  • چشم نوازی شکوفه‌های درختان گلابی در باغ‌های روستای تکه + فیلم
  • بسته شدن ورودی روستای ماربین
  • کنتور برق ۸۵ درصد روستاهای کردستان تکخوانی شد