Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان شرقی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی از بارگذاری ۲۷ هزار شناسه درسی در واحدهای این دانشگاه خبر داد و گفت: شش هزار شناسه مربوط به واحد دانشگاهی تبریز است.

عزیز جوانپور با اشاره به شکل‌گیری ستاد آموزش مجازی پس از ابلاغ «شیوه‌نامه آموزش مجازی در دانشگاه آزاد اسلامی» در دانشگاه آزاد اسلامی استان به‌منظور ارائه آموزش‌های غیرحضوری، اظهار کرد: کلاس‌های آموزش مجازی پس از ابلاغ این شیوه‌نامه و فراهم‌کردن مقدمات و زیرساخت‌های لازم در این دانشگاه آغاز و با استقبال خوب دانشجویان و استادان روبه‌رو شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این‌که شیوه آموزش مجازی و غیرحضوری در دانشگاه آزاد اسلامی دارای محاسن بسیاری است، افزود: به‌دلیل این‌که در ابتدای کار هستیم و تجربه نسبتاً جدیدی است، مشکلاتی از قبیل سرعت اینترنت و... داریم که به تدریج تمام موانع موجود برطرف شد.

وی از برگزاری کلاس‌های جبرانی در تعطیلات عید نوروز خبر داد و بیان کرد: برخی از دانشجویان و اساتید بنابر دلایلی موفق به شرکت در کلاس‌های آموزش مجازی اسفند ماه سال گذشته نشدند که برای این دسته از افراد از پنجم الی ۱۵ فروردین ماه سال جاری کلاس جبرانی برگزار کردیم.

جوانپور از بارگذاری ۲۷ هزار شناسه درسی در استان که شش هزار آن مربوط به واحد دانشگاهی تبریز است، خبر داد و بیان کرد: کلاس‌های آموزش مجازی در تمام واحدها و مراکز آموزشی و سمای دانشگاه آزاد اسلامی استان برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی استان، وی با بیان این‌که دانشگاه آزاد اسلامی استان دارای ۴۵ واحد دانشگاهی، مراکز آموزشی و سماست، تاکید کرد: به‌طور متوسط روزانه دو هزار کلاس آموزش مجازی در سطح دانشگاه آزاد اسلامی استان برای دانشجویان مقاطع مختلف برگزار می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی کروناویروس آموزش مجازی دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامي دانشگاه آزاد اسلامی استان دانشگاه آزاد اسلامی آموزش مجازی هزار شناسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۷۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع سه هزار بسته معیشتی در تبریز

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی به مناسبت ماه مبارک رمضان در قالب مرحله دوم رزمایش اطعام مهدوی، سه هزار بسته معیشتی به ارزش ۲۴ میلیارد ریال بین نیازمندان تحت حمایت کمیته امداد منطقه ۳ تبریز توزیع شد.

همچنین ۱۰۰ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند تحت پوشش کمیته امداد، اهداء شد.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی، امروز در مراسم توزیع این بسته‌ها اظهار کرد: با اعتبارات دولتی، امکان رفع نیاز‌های مستمندان امکان پذیر نیست و کمیته امداد باید با تجلی مشارکت مردم و خیران، نسبت به رفع این نیاز‌ها اقدام کند.

تراب محمدی ادامه داد: محرومان، جزو عائله انقلاب اسلامی هستند و کرامت آنها باید حفظ شود.

وی افزود: کمیته امداد، مولود انقلاب اسلامی است و رسالت تکریم محرومان را بر عهده دارد و از بدو تاسیس تاکنون، اقدامات چشمگیری در این عرصه داشته است.

معاون سیاسی اجتماعی استانداری آذربایجان شرقی به نقش پررنگ خیران در مبارزه با فقر اشاره کرده و گفت: کمیته امداد به تنهایی قادر به زیر پوشش قرار دادن همه نیازمندان نیست و خیران نقش برجسته‌ای در یاری رساندن به این نهاد دارند.

محمدی تاکید کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) محل اعتماد و تمرکز خیران بوده و مردم به این نهاد خدمت رسان اعتماد دارند.

دیگر خبرها

  • جذب هسته‌های فناور جدید در دانشگاه آزاد تربت‌حیدریه
  • بیان بیماری‌های روحی و روانی حاصل تجربه ۱۴ هزار ساعت مشاوره
  • نحوه برگزاری کلاس‌های دانشگاه علامه‌ پس از تعطیلات اعلام شد
  • توزیع سه هزار بسته معیشتی در تبریز
  • آغاز فرآیند ثبت سفارش کتاب‌های درسی از ۲۸ فروردین ماه سال جاری
  • راهکارهای شش‌گانه مشارکت مردم در تحقق جهش تولید
  • دانشکده‌ هوش مصنوعی در تبریز تاسیس می شود
  • بازدید مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی از مراکز اسکان نوروزی فرهنگیان
  • تحقق شعار سال با به‌روزرسانی فناوری‌ و تجهیزات بخش تولید
  • تحقق جهش تولید و رشد اقتصادی با جریان مستمر علم، فناوری و نوآوری