Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا ملکی از برگزاری رزمایش مبارزه با کرونا و گندزدایی روستاها و مناطق عشایری کرمانشاه خبر داد و اظهار داشت: از زمانی که این مهم در دستور کار قرار گرفت طبق برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده تمام تلاش خود را بکار گرفتیم تا بتوانیم به مردم خدمات شایسته را به بهترین شکل ارائه دهیم.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه عشایری کرمانشاه افزود: چندین مرحله اقدام به گندزدایی و ضدعفونی معابر پرتردد روستاها کردیم و از این پس نیز آمادگی کامل را داریم تا نسبت به ضدعفونی کردن مناطق عشایری مکرر در طول شبانه‌روز اقدام کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئول ادامه داد: در این راستا ۲۰۰ نفر از بسیجیان عشایری به طور مجدانه در تلاش هستند تا با ضدعفونی کردن خانه‌ها و معابر روستایی دین خود را به مردم ادا کنند.

ملکی خاطر نشان کرد: در رزمایشی که روز گذشته با حضور این بسیجیان انجام شد توانستیم همزمان بخش مرکزی، بخش بیلوار و کوزران را به وسیله پمپ‌های سم پاشی دستی و همچنین تراکتور، گندزدایی و ضدعفونی کنیم.

وی ادامه داد: تا کنون توسط بسیج سازندگی سپاه ناحیه عشایری ۱۹۵ بسته معیشتی بین خانوارهای عشایری و روستایی تقسیم شده است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه عشایری کرمانشاه همچنین از توزیع ۳۶۰ پک بهداشتی خبر داد و افزود: تا کنون ۲۶۰۰ بطری مواد ضدعفونی سطوح داخل منزل بین این گروه هدف توزیع شده است.

وی آموزش و آگاه‌سازی مردم را از جمله اقدامات بسیج سازندگی سپاه ناحیه عشایری عنوان کرد و گفت: آموزش چهره به چهره به مردم‌دورافتاده و روستاییان یکی از اقدامات مؤثر در جهت پیشگیری و مقابله با ویروس منحوس کرونا است که توسط بسیجیان صورت گرفت.

این مسئول اظهار داشت: همچنین این بسیجیان در راستای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی پا به پای نیروی انتظامی در راههای روستایی حضور فعال داشتند.

کد خبر 4894205

منبع: مهر

کلیدواژه: ویروس کرونا عشایر کرمانشاه ویروس کرونا ستاد مقابله با کرونا شیوع کرونا بوشهر فاصله گذاری اجتماعی ایلام شهرکرد گرگان طرح غربالگری بیرجند روز طبیعت بارش باران ماسک طبی استانداری قزوین بسیج سازندگی سپاه ناحیه عشایری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۸۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از گلخانه ۳ هزار متری دهکده اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی ظرف ۶ ماه آینده

 احسان جهانبخش  در دوره منطقه‌ای آموزش و توانمندسازی تسهیل گران اقتصاد مقاومتی که در سالن همایش هتل کوثر ارتش برگزار شد، با اشاره به اینکه از ابتدای کرونا تاکنون ۸۰ کیلومتر کانال کشاورزی توسط بسیج سازندگی احداث شده است، اظهار کرد: در حالی که قرار بود ۲۰ کیلومتر کانال کشاورزی احداث شود، اما با مشارکت مردم با ۲۰ میلیارد تومان توانستیم ۸۰ کیلومتر کانال کشاورزی احداث کنیم.
وی تاکید کرد: تمام اهداف و اقدامات سپاه و بسیج سازندگی در راستای تولید و تحقق فرامین مقام معظم رهبری است.
مسئول بسیج سازندگی لرستان با اشاره به فعالیت صندوق قرض الحسنه بسیج سازندگی، گفت: ۸۱۲ صندوق قرض‌الحسنه و ۱۴ تعاونی در استان فعالیت دارند که پرداخت تسهیلات تبصره ۱۶ و ۱۸ را به جامعه هدف انجام می‌دهند.
 جهانبخش با اشاره به اینکه یک گلخانه ۳ هزار و ۲۰۰ متر در قالب دهکده اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی در حال احداث است، گفت: این گلخانه که یک کارگاه آموزشی و تولیدی است ظرف شش ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.
وی بیان کرد: همچنین یک واحد کارگاه اسانس گیری ۴۰۰ متری که مربوط به خوشه گیاهان دارویی است توسط بسیج سازندگی استان در حال احداث است.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • بررسی رونداجرا وبرنامه های محرومت زدایی در نقده
  • چرا اگر سپاه نبود کشور هم نبود؟
  • کاشت ۸۰ هکتار باغ زیتون در لرستان
  • بهره‌برداری از گلخانه ۳ هزار متری دهکده اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی ظرف ۶ ماه آینده
  • اشتغال‌زایی ۳۵۰ میلیاردی بسیج سازندگی در لرستان
  • گشایش نمایشگاه کارآفرینی و اشتغال بسیجیان استان در درچه
  • ۲۳۰ مربی در سپاه و بسیج استان سمنان فعالیت می‌کنند
  • نقش مهم سپاه در امنیت منطقه مهم است/ میدان‎داری برای خدمت به مردم
  • کاشت ۸۰هکتار باغ زیتون در لرستان
  • نقش مهم سپاه در امنیت منطقه مهم است/ میدانداری برای خدمت به مردم