Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ حمزه برین معاون اجرایی و جانشین قرادگاه پیشرفت و آبادانی سپاه صاحب الامر (عج) قزوین در جلسه توجیهی شورای قرارگاه پیشرفت و آبادانی با فرماندهی و کادر سپاه ناحیه تاکستان و آوج که روز سه شنبه در محل سپاه برگزار شد گفت: بعد از انقلاب و تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان حضرت امام (ره) و شروع جنگ تحمیلی، سپاه در دفاع از مرزها و حیثیت این مرز و بوم از هیچ تلاشی دریغ نکرد و در کنار مردم برای امنیت و آرامش مردم جنگید و شهید داد و بعد از جنگ نیز در تمامی عرصه‌ها از شمال تا جنوب و از شرق تا غرب به مردم خدمت رسانی می‌کند و کارنامه درخشانی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برین افزود: امروز که اکثر کشورها، درگیر مبارزه با ویروس منحوس کرونا هستند شاهدیم که برخی کشورهایی که ادعای تمدن و فرهنگ دارند حتی به ماسک‌های خریداری شده کشورهای دیگر رحم نکرده و آن را از یکدیگر غارت می‌کنند ولی در جمهوری اسلامی ایران با اینکه در تحریم قرار داریم در حوزه مقابله با کرونا کمبودی نداریم و با بسیج مردم و ارگان‌ها مشارکت‌های خوبی برای تأمین نیازها صورت گرفته است.

وی بیان کرد: سپاه نیز همانند سایر عرصه‌ها با کمک بسیج و اقشار مختلف در کنار مردم قرار گرفته و برای تحقق شعار جهش تولید در زمینه‌های مختلف از جمله تولید ماسک، گان و شیلد همچنین گندزدایی و ضدعفونی کردن معابر و کمک به بخش درمان تلاش می‌کند همراه مردم بوده و بخشی از نیازها را تأمین کند.

معاون اجرایی سپاه استان قزوین یادآور شد: سپاه در تمامی عرصه‌ها با افتخار به مردم خدمت رسانی می‌کند و فلسفه وجودی و نقطه قوت سپاه، اتصال به مردم و در کنار مردم بودن در هر شرایطی است که تاکنون توانسته اعتماد مردم را نیز جلب کند.

وی اظهار داشت: در راستای حل مسائل، مشکلات و معیشت مردم، از سوی فرمانده کل قوا به سپاه ابلاغ شد تا در خصوص معیشت، اقتصاد، فرهنگ، تربیت و مسائل عمرانی روستاهای کم برخوردار اقداماتی صورت گیرد که در طول ۲۰ سال گذشته فعالیت‌های گروه‌های جهادی دانشجویی و محلات در مناطق محروم و روستاهای کم برخوردار بخوبی صورت گرفته که با تشکیل قرارگاه تخصصی پیشرفت و آبادانی در ۵ کارگروه فرهنگی- اجتماعی، تعلیم و تربیت، سلامت، اقتصاد و اشتغال و عمران، نگاه چند وجهی به محرومیت زدایی داشته ایم.

برین گفت: در این راستا و در گام دوم اقدامات قرارگاه پیشرفت و آبادانی قزوین، ۳ دهستان به مجموعه تحت پوشش این قرارگاه اضافه شد تا فعالیت‌های محرومیت زدایی توسعه یابد.

وی بیان کرد: قرارگاه پیشرفت و آبادانی در ۳ سال گذشته برای رفع محرومیت از مناطق محروم استان در ۳ دهستان زوارک الموت شرقی، دستجرد الموت غربی و چوقور طارم سفلی با پوشش ۷۱ روستا مطالعه دقیقی داشته و نیازها، مسائل و مشکلات هر روستا با توجه به بوم منطقه شناسایی شده و برای رفع آن برنامه ریزی شده است.

برین تصریح کرد: در گام دوم اقدامات قرارگاه که افزایش ۳ دهستان دیگر شامل دهستان‌های آقابابا از بخش کوهین، دودانگه سفلی از شهرستان تاکستان و دهستان کلنجین از شهرستان آوج نیز در دستور کار قرار گرفته که در سریع‌ترین زمان نسبت به شناسایی مشکلات روستاهای آنها با کمک مردم انجام شده و در ماه‌های آینده برنامه‌های عملیاتی در این دهستان‌ها انجام خواهد شد.

سرهنگ حمزه برین افزود: راهبرد و شعار قرارگاه پیشرفت و آبادانی بر مبنای مشارکت نهاده شده و در واقع کار شناسایی مشکلات از سوی مردم و حل آنها از سوی قرارگاه صورت می‌گیرد و با این راهبرد ارزش افزوده فراوانی برای مناطق محروم و کم برخوردار ایجاد شده است.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا استان قزوین امنیت و آرامش انقلاب درمان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی قرارگاه پیشرفت و آبادانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۸۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم استفاده از ظرفیت قرارگاه خاتم‌الانبیا در حل مشکلات بندرعباس

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد عامری در هشتصد و بیست و یکمین نشست شورای شهر بندرعباس که با حضور سردار اباذر سالاری فرمانده سپاه امام سجاد علیه السلام برگزار شد، گفت: سپاه افتخار امت اسلامی است و در تمام عرصه‌ها خدمات شایان و ارزنده‌ای را ارائه کرده و مردم همواره از آثار و برکات آن بهره‌مند شده‌اند.

وی افزود: یکی از کارهای ماندگار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به واسطه قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) در استان هرمزگان احداث پالایشگاه نفت ستاره خلیج‌فارس بود که کشور را در تولید بنزین به خودکفایی رساند و تحریم‌های این حوزه را بی‌اثر کرد.

عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس با اشاره به عملیات غرورآفرین وعده صادق، بیان‌کرد: ضربه کاری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به رژیم منحوس صهیونیستی دل هر انسان آزاده‌ای فارغ از اینکه چه دینی داشته باشد را شاد کرد و جا دارد از این بابت نیز قدردان این فتح و ظفر بزرگ باشیم.

حجت الاسلام عامری با بیان اینکه یک سال بیشتر از عمر ششمین دوره شورای اسلامی شهر بندرعباس باقی نمانده است، گفت: شورای ششم با این نگاه شهردار بندرعباس را از بین پاسداران انتخاب کرد که ظرفیت قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) سپاه پاسداران به کمک شهر بیاید.

وی عنوان‌کرد: در سه سال گذشته از ظرفیت قرارگاه خاتم‌الانبیاء استفاده نشده است در حالی که شهر بندرعباس مشکلات زیرساختی عدیده‌ای دارد و وضعیت بافت فرسوده نامطلوب است از این رو اگر توان اجرایی و مهندسی قرارگاه خاتم پای کار بیاید بسیاری از این مشکلات حل خواهد شد.

کد خبر 6086594

دیگر خبرها

  • تشکیل قرارگاه ارتقای کمک به کارآمدی نظام حکمرانی کشور در بسیج اساتید
  • تسریع در حل مشکلات دهستان دستجرد سفلی 
  • مشکلات دهستان دستجرد سفلی در بازه زمانی معقول برطرف خواهد شد
  • بررسی روند اجرای مصوبات سفر استاندار به باروق
  • ضروت تسریع در اجرای پروژه فیبرنوری در خوزستان
  • پایگاه سلامت شهدای کهنه دژ ۸.۴۲ هزار سمنانی را تحت پوشش خواهد برد
  • دهمین نشست شورای راهبری برنامه ملی آبادیران برگزار شد
  • لزوم استفاده از ظرفیت قرارگاه خاتم‌الانبیا در حل مشکلات بندرعباس
  • اتصال زیست‌بوم فناوری به عرصه آبادانی با «آبادیران»
  • قرارگیری ۱۴ هزار نفر از مردم محلات کم برخوردار بام ایران زیرپوشش بیمه سلامت