Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@20:55:14 GMT

یک کشته و ۲ زخمی در تصادف محور روستایی میاندوآب

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۰۸۱۱۲

یک کشته و ۲ زخمی در تصادف محور روستایی میاندوآب

سرهنگ حسن شیخ‌نژاد روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: این تصادف شامگاه دوشنبه بر اثر برخورد ۲ دستگاه خودرو سواری پژو پارس و آردی اتفاق افتاد که مجروحان حادثه بلافاصله به بیمارستان عباسی این شهرستان انتقال یافتند.

وی با بیان اینکه در این حادثه یک بانوی ۶۰ ساله که سرنشین خودرو آردی بود بعد از انتقال به بیمارستان فوت کرد، افزود: در این حادثه راننده خودروها نیز مصدوم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه این نخستین سانحه رانندگی طی سال‌جاری در میاندوآب است، اضافه کرد: علت تصادف طبق نظر کارشناس پلیس‌ راه، تجاوز به چپ سواری پژو پارس بوده است‌.

میاندوآب در شاهراه ارتباطی سه استان کشور شامل آذربایجان‌غربی، آذربایجان‌شرقی و کردستان واقع شده است و به همین جهت در جاده‌های این شهرستان بیشترین حوادث رانندگی روی می‌دهد.

برچسب‌ها کشته تصادفات جاده ای میاندوآب پلیس راهنمایی و رانندگی ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کشته تصادفات جاده ای میاندوآب پلیس راهنمایی و رانندگی ایران کشته تصادفات جاده ای میاندوآب پلیس راهنمایی و رانندگی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۸۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ فوتی و ۵ مصدوم در تصادف محور قاینات

رئیس پلیس راه خراسان جنوبی گفت: امروز ظهر در کیلومتر یک جاده کمربندی قاین بر اثر برخورد دو سواری سمند، ۲ نفر جان خود را از دست دادند و ۵ نفر مصدوم شدند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، سرهنگ علیرضا رضایی با اعلام این خبر اظهار داشت: ساعت 12:15 دقیقه ظهر امروز با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر وقوع حادثه رانندگی در کیلومتر یک کمربندی قاین بلافاصله مأموران و نیروهای امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: مأموران با حضور در محل حادثه مشاهده کردند یک سواری سمند که از بیرجند به سمت گناباد در حرکت بوده با یک سواری سمند دیگر که از سمت مقابل در حرکت بوده، برخورد کرد که دو نفر جان خود را از دست دادند و 5 نفر مصدوم شدند که با اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.

رئیس پلیس راه استان خراسان جنوبی افزود: علت حادثه توسط کارشناسان پلیس راه در دست بررسی است.

انتهای پیام/252/

دیگر خبرها

  • ۱مصدوم و ۳ حادثه دیده درسانحه رانندگی محور میاندوآب- مهاباد
  • یک کشته و پنج مصدوم در تصادف رانندگی در صوفیان
  • مصدومیت دو تن در سانحه رانندگی محور مهاباد- سردشت
  • مشکل آب‌شرب ۷۶۵ خانوار روستایی در میاندوآب حل شد
  • ۲ کشته و پنج مصدوم بر اثر تصادف در خراسان جنوبی
  • دو کشته و ۵ زخمی در محور قاین
  • ۲ فوتی و ۵ مصدوم در تصادف محور قاینات
  • تصادف در محور ایذه یک کشته و ۴ مصدوم برجا گذاشت
  • حادثه رانندگی در محور خوی_چایپاره
  • یک کشته و دو مصدوم در حادثه رانندگی محور خرمشهر_اهواز