Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-29@12:48:11 GMT

دو کارگاه تولید ماسک بانوان بسیجی هندیجان افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۰۸۳۴۵

دو کارگاه تولید ماسک بانوان بسیجی هندیجان افتتاح شد

به گزارش خبرنگار مهر، سرگرد پاسدار روح الله قاسمی خشاب شامگاه دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای پیشگیری از ویروس کرونا و سهولت بهتر در تهیه ماسک با قیمت بسیار مناسب برای مردم شهرستان هندیجان به همین منظور با تلاش تأثیرگذار گروه‌های جهادی بسیج خواهران حوزه مقاومت بسیج خواهران حضرت رقیه (س) و بسیج سازندگی ناحیه سپاه، دو کارگاه تولید ماسک در شهرستان هندیجان با حضور فرماندار و جمعی از خواهران بسیجی و هیئت‌امنای مسجد چهارده معصوم و پرسنل ناحیه سپاه افتتاح و شروع به فعالیت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: طبق برنامه‌ریزی و با همت گروه جهادی خواهران بسیجی شهرستان هندیجان روزانه ۲ هزار ماسک تولید می‌شود و با قیمت مناسب در اختیار مردم شهرستان هندیجان قرار می‌گیرد و تاکنون خواهران بسیجی با شور و اشتیاق بی‌نظیر خود استقبال خوبی در تولید ماسک دارند.

فرمانده ناحیه سپاه هندیجان به تلاش گروه‌های جهادی بسیجی در هندیجان اشاره کرد و گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا، گروه‌های جهادی بسیج خواهر و برادر در هندیجان اقدامات خوبی در پیشگیری از ویروس کرونا در سطح شهرستان داشته‌اند و این روند همچنان با جدیت ادامه دارد.

سرگرد قاسمی خشاب عنوان کرد: تاکنون چهار رزمایش پدافند زیستی بیولوژیکی در هندیجان برای پیشگیری از ویروس کرونا در شهرستان با همکاری کشاورزان، آتش‌نشانی، گروه‌های جهادی برداران پایگاه‌های مقاومت بسیج، کادر شهید علی هاشمی حوزه مقاومت بسیج شهید بهرام مزارعی هندیجان و شهید آوینی شهر زهره و گردان‌های عملیاتی امام رضا (ع) و بیت‌المقدس شهید سهراب محبعلی و مجید ابوعلی انجام گرفته است که از همه آنها تقدیر و تشکر دارد.

کد خبر 4894198

منبع: مهر

کلیدواژه: هندیجان ستاد مقابله با کرونا واحد های تولیدی ماسک طبی ویروس کرونا ستاد مقابله با کرونا شیوع کرونا بوشهر فاصله گذاری اجتماعی ایلام شهرکرد گرگان طرح غربالگری بیرجند روز طبیعت بارش باران ماسک طبی استانداری قزوین شهرستان هندیجان گروه های جهادی ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۸۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ روز مجاهدت در غلامان خراسان شمالی/فرمانده سپاه استان از اردوی جهادی دانشجویی بازدید کرد+فیلم

فرمانده سپاه خراسان شمالی در دومین روز اردوی جهادی دانشجویان که با حضور ۷۰ دانشجو در جریان است، از روند فعالیت‌ها بازدید کرد.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، سردار فرجی فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) استان و اکبری فرمانده سپاه شهرستان رازو جرگلان از گروه های جهادی دانشجویی خواهران و برادران شهید آرمان علی وردی بازدید کردند.

 

پیش از این پویا حمیدی مسئول قرارگاه جهادی شهید آرمان علی وردی بسیج دانشجویی خراسان شمالی در گفت‌وگو با خبرنگاران درباره اردوی جهادی ایام عید این گروه اظهار کرد: اردوی جهادی بسیج دانشجویی خراسان شمالی در شهر غلامان برگزار می‌شود.

 

وی تصریح کرد: این اردو با حضور ۷۰ دانشجویی بسیجی از دانشگاه‌های بجنورد انجام می‌شود.

 

وی در ادامه افزود: به دلیل تقارن ایام نوروز و ماه مبارک رمضان رسم ماندگار اردوی جهادی نوروزی سال جاری به مدت ۱۰ روز خواهد بود.

 

حمیدی بیان کرد: ساخت خانه محرومان، خدمات دندان‌پزشکی و امور فرهنگی تربیتی را برنامه‌های عملیاتی این اردوی جهادی عنوان کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • خدمت رسانیِ گروه جهادی امام علی (ع) در سمیرم
  • خدمت رسانیِ گروه جهادی امام علی (ع) در سمیرم+فیلم
  • سی و ششمین سالگردشهادت سردار املاکی
  • اردوی جهادی رمضانی سپاه در شهرستان راز و جرگلان برقرار است
  • برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی در اشکذر
  • تامین تجهیزات عمرانی برای تقویت گروه های جهادی سازندگي
  • تقویت گروه های جهادی با تامین تجهیزات عمرانی
  • امید آفرینی برای محرومین جامعه به همت گروه‌های جهادی بسیج
  • بسیج سازندگی در شهرستان‌های تازه تاسیس منشا خدمت ویژه باشد
  • ۱۰ روز مجاهدت در غلامان خراسان شمالی/فرمانده سپاه استان از اردوی جهادی دانشجویی بازدید کرد+فیلم