Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام جوادی با اشاره به فعالیت گروه جهادی مسجد خلیل‌الله برای ضدعفونی کردن خیابان‌ها، معابر و اهدای بسته‌های بهداشتی به مردم محله، گفت: به مناسبت نیمه شعبان ۲ هزار ماسک رایگان در میان مردم توزیع می‌شود.

حجت الاسلام «سید رضا جوادی» در گفت وگو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با اعلام برنامه های مسجد خلیل الله در مهار ویروس کرونا، اظهار کرد: از زمان شیوع ویروس کرونا، ستاد مقابله با کرونا با حضور امام جماعت و بسیجیان تشکیل و قرار شد، محدوده استحفاظی برای ضدعفونی به پنج بخش تقسیم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام جماعت مسجد خلیل الله (واقع در خیابان شهید مدنی) افزود: در ابتدای تعریف شرح وظایف، واحد سلامت به منظور پیگیری امور سلامت و بهداشت جهادگران شهدای مسجد خلیل الله و نیروهای مردمی فعال در مأموریت ها تشکیل شد.

 

وی با اشاره به فعالیت گروه جهادی مسجد خلیل الله برای ضدعفونی کردن محله و معابر، بیان کرد: توزیع محلول ضدعفونی سطوح در سطح محله به صورت رایگان و تحویل در منزل توسط نیروهای جهادگر، توزیع پد های الکلی رایگان از ابتدای ماه شعبان به مردم در نانوایی ها و سوپرمارکتی ها،تلاش در جهت تهیه و توزیع مواد بهداشتی از قبیل ماسک و دستکش با حداقل هزینه در سطح محله، ضدعفونی ماشین های عبوری از اقدامات در حال انجام توسط این گروه جهادگر است.

 

 

حجت الاسلام جوادی افزود: جهادگران بسیجی مسجد خلیل الله ضمن ارایه خدمات به مردم، به خانواده شهدای محله نیز خدمات همچون ارایه 14 بسته بهداشتی شامل محلول ضدعفونی ضدعفونی،ماسک و دستکش ارایه دادند.

 

 

وی از راه اندازی کارگاه خط تولید ماسک سه لایه اسپاند و باند استریل توسط خواهران بسیجی مسجد خبر داد و گفت: ضدعفونی منازل مسکونی مردم محله و شناسایی و رسیدگی به خانواده های بیماران کرونایی از قبیل اهدای سبد کالای ویژه و بسته های بهداشت نیز اکنون در حال انجام است. علاوه برآن در بحث آموزشی نیز بروشور اطلاع رسانی و پیشگیری از ویروس کرونا در میان مردم توزیع می شود.

 

امام جماعت مسجد خلیل الله خاطرنشان کرد: به منظور ارایه خدمات آنلاین به مردم، فعال سازی تعاونی در شبکه های اجتماعی جهت خرید محصولات و ارسال به در منازل در دستور کار قرار گرفت.

 

 وی ادامه داد: روزانه سه نوبت مسجد خلیل الله توسط نیروهای جهادگر برای اقامه نماز فرادا ضدعفونی می شود و بین نمازگزاران نیز پد های الکلی و ماسک توزیع می شود.

 

 

امام جماعت مسجد خلیل الله خاطر نشان کرد: به مناسبت نیمه شعبان نیز ویژه برنامه پخش دو هزار عدد ماسک رایگان،پدالکی،ضدعفونی ماشین های عبوری همراه با پخش مداحی و سرود مناسبتی در سطح محله انجام شود.

 

وی از توزیع ۷۲ سبد کالا  میان نیازمندان در دو نوبت خبر داد و گفت: این سبد کالا شامل ماکارانی، روغن، رب، قند، شکر، سویا، عدس، لپه، لوبیا، برنج ۱۰ کیلویی به مناسبت اعیاد شعبانیه توزیع می شود.

 

 

 امام جماعت مسجد خلیل الله در پایان تصریح کرد: تمامی این فعالیت ها با هزینه ها و امکانات مردمی خیرین و داوطلبانه صورت گرفته است.

 

یادآور می شود؛ مسجد خلیل الله در تقاطع گلبرگ و خیابان مدنی واقع شده است.

پایان پیام/40

منبع: شبستان

کلیدواژه: مبارزه با کرونا مسجد خلیل الله مسجد تراز اسلامی مسجد خلیل الله توزیع می شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۸۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانلود پدرخوانده فصل ۳ قسمت ۱ اول ( قسمت 1 فصل 3 پدرخوانده ) با حجم نیمه رایگان

دانلود پدرخوانده فصل ۳ قسمت ۱ اول، دانلود قسمت 1 فصل 3 پدرخوانده، دانلود قسمت ۱ اول فصل ۳ سوم پدرخوانده، دانلود سریال پدرخوانده فصل 3 قسمت 1 اول، رئالیتی شو پدرخوانده فصل سوم 3 قسمت 1 اول، دانلود قسمت جدید پدرخوانده فصل 2 با حجم نیمه رایگان در ادامه مطلب امکان پذیر است.

دانلود پدرخوانده فصل ۳ قسمت ۱ اول، دانلود قسمت 1 فصل 3 پدرخوانده، دانلود قسمت ۱ اول فصل ۳ سوم پدرخوانده به تهیه‌کنندگی و کارگردانی سعید ابوطالب و گردانندگی کامبیز دیرباز در سال 1403 ساخته شده است این سریال محصول کشور ایران و در ژانر ریلیتی شو و خانوادگی می‌باشد در سریال پدرخوانده امیرحسین رستمی، محمدنادری، سینا رازانی، ساغر قناعت و نیما شاهرخ شاهی در کنار آرش عدل پرور(AP)، حسین رفیعی، نصرت میرعظیمی، شهاب عباسی، مرجان مومنی، زهرا بهروزمنش به هنرمندی پرداخته‌اند.

بازیگران سریال پدرخوانده فصل ۲:

دانلود پدرخوانده فصل ۳ قسمت ۱ اول ( قسمت 1 فصل 3 پدرخوانده) پدرخوانده فصل سوم قسمت ۱ در رئالیتی پدرخوانده ۳ در امیرحسین رستمی، محمدنادری، سینا رازانی، ساغر قناعت و نیما شاهرخ شاهی 5 شرکت‌کننده منتخب دو فصل قبل هستند که در کنار آرش عدل پرور(AP)، حسین رفیعی، نصرت میرعظیمی، شهاب عباسی، مرجان مومنی، زهرا بهروزمنش باهم رقابت خواهند کرد.

************************

برای دانلود سریال پدرخوانده فصل 3 قسمت 1 به لینک زیر مراجعه کنید

دانلود قسمت ۱ فصل ۳ پدرخوانده

*************************

دانلود پدرخوانده فصل ۲ قسمت ۱ اول (قسمت 1 فصل 3 پدرخوانده) پدرخوانده فصل سوم قسمت ۱ حرفه‌ ای‌ها پدرخوانده بازی می‌کنند. پدرخوانده یک بازی طولانی و پر از تعلیق، با سناریویی جذاب و غیرقابل پیش‌بینی از بازی مافیا به روایت سعید ابوطالب است.

کارگردان سعید ابوطالب

تهیه‌کننده سعید ابوطالب

گرداننده کامبیز دیرباز

کد خبر 747727

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۸ کیلوگرم تریاک در خلیل آباد
  • دانلود پدرخوانده فصل ۳ قسمت ۱ اول ( قسمت 1 فصل 3 پدرخوانده ) با حجم نیمه رایگان
  • بازدید رایگان از موزه‌ها و اماکن تاریخی به مناسبت روز سنندج
  • آسفالت محله های اندوان خوراسگان تا نیمه اول امسال
  • توزیع بیش از یک هزار لیتر سم رایگان در نیشابور
  • اشغالگران به مناسبت عید یهودیان حرم ابراهیمی را بستند
  • دیدار های منتخب مردم استان سمنان در انتخابات مجلس خبرگان
  • برگزاری 12 ویژه برنامه به مناسبت هفته فرهنگی اصفهان در منطقه 2
  • طرح ملی ممنوعیت توزیع رایگان کیسه‌های پلاستیکی در اردبیل
  • توزیع بیش از ۴۴ هزار بسته نوسازی بافت‌های فرسوده در ۲۶۱ محله کشور