Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار رودبارجنوب با اشاره به قرمز شدن وضعیت کرونا در جنوب کرمان گفت: رفع مشکل کمبود دارو در بخش جازموریان در دستور کار است. ۱۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۵ استانها کرمان نظرات - اخبار استانها -

محمود قانعی‌فرد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رودبارجنوب، با اشاره به قرمز شدن وضعیت کرونا در جنوب کرمان اظهار داشت: رفع مشکل کمبود دارو در بخش جازموریان به صورت ویژه در دستور کار است که به‌زودی مشکلات این حوزه با همکاری دانشگاه علوم پزشکی جیرفت برطرف می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه شرکت‌های طرف قرارداد دانشگاه علوم پزشکی جیرفت با مشکل تامین اعتبار مواجه هستند گفت: در صدد رفع این مشکل هستیم تا مردم از بابت دارو خیالشان راحت باشد.

سیل به 5170 خانوار تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد در جنوب کرمان خسارت زدگزارش ویدئویی تسنیم از محرومیت جنوب کرمان| مردمی که تنها سقفی امن برای زندگی و آبی سالم برای نوشیدن می‌خواهندگزارش ویدئویی تسنیم از درمان بیماران در بیمارستان صحرایی سپاه در منطقه سیل‌زده زهکلوتبیش از 1500 بیمار در بیمارستان صحرایی سپاه در جازموریان ویزیت رایگان شدند

فرماندار رودبارجنوب با تاکید بر اینکه به دنبال برطرف کردن مشکلات مردم رودبار جنوب و زهکلوت هستیم، عنوان کرد: مردم حق دارند نگران مشکلات خود از جمله کمبود دارو باشند که امیدوارم هرچه زودتر مشکلات سیل‌زدگان این منطقه را برطرف کنیم.

وی با بیان اینکه دولت تمام توان خود را برای کمک‌رسانی به سیل‌‌زدگان این منطقه به کار گرفته است، گفت: این منطقه پراکندگی زیادی دارد و این امکان وجود دارد که برخی افراد از دریافت خدمات محروم بمانند.

قانعی‌فرد با تاکید براینکه دستگاه‌های اجرایی را مکلف کردیم تا گزارش خسارات نهایی هر حوزه را به مرکز اعلام کنند، عنوان کرد: طبق برآورد اولیه ارائه شده یک میلیارد و 300 میلیون تومان خسارت به شهر زهکلوت وارد شده است که بیشترین میزان خسارت در بخش‌های کشاورزی، پل‌ها، راه‌ها، آب، برق و غیره بوده است.

وی با بیان اینکه در بعضی روستاها مجتمع آبرسانی در حال ساخت و ساز هستند، گفت: این مجتمع‌ها پیشرفت فیزیکی بالایی دارند و بنا داریم هر چه سریع‌‌تر مشکل آب آشامیدنی لوله‌‌کشی این روستاها برطرف شود.

فرماندار رودبارجنوب با اشاره به اینکه سیل خسارت زیادی به مدارس رودبارجنوب هم وارد کرده ادامه داد: مدارس زهکلوت نیز با توجه به فرسودگی نیاز به ساخت و ساز جدید دارند چرا که خسارت زیادی به مدارس این منطقه وارد شده است.

وی با بیان اینکه سیل در این منطقه به 150 روستا خسارت وارد کرده است، اظهارداشت:  همچنین در حوزه مسکن 550 مسکن آسیب‌دیده را شناسایی و تفکیک شدند و منازلی که نیاز به ساخت و ساز مجدد داشتند را در دستور کار قرار دادیم.

انتهای پیام/513/ش

R7860/P/S6,67/CT15 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا استان کرمان ویروس کرونا جنوب کرمان کمبود دارو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۸۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدارس شهرستانهای رودبارجنوب و فاریاب در جنوب کرمان برای فردا تعطیل شد

فرمانداران شهرستان های رودبار جنوب و فاریاب در جنوب استان کرمان مدارس این مناطق را در فردا چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه ۱۴۰۳ تعطیل اعلام کردند.

به گزارش مهر، علی پرورش، فرماندار شهرستان رودبار جنوب عصر سه شنبه گفت: با توجه به نامطلوب بودن وضعیت جوی هوا و اعلام وضعیت قرمز توسط ستاد مدیریت بحران و احتمال بارندگی شدید و بالا آمدن سطح آب و طغیان میسل‌ها و رودخانه‌های فصلی، تمامی مدارس رودبار جنوب فردا چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه تعطیل می‌باشد.

یوسف میرشکاری، فرماندار شهرستان فاریاب نیز از تعطیلی مدارس این شهرستان در تمامی مقاطع تحصیلی با توجه به پیش بینی بارندگی‌های سیل آسا در روز چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه خبر داد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • استاندار کرمان: سیل جنوب استان تلفات جانی نداشت
  • هشدار قرمز هواشناسی در جنوب کرمان بدون تلفات جانی/ سیل امسال خسارت کمتری داشته است 
  • بازگشایی محور رودبارجنوب به کهنوج در جنوب کرمان
  • محور رودبارجنوب - ایرانشهر همچنان مسدود است
  • مدارس شهرستانهای رودبارجنوب و فاریاب در جنوب کرمان برای فردا تعطیل شد
  • (ویدئو) طغیان رودخانه در شهرستان رودبارجنوب استان کرمان
  • آماده باش راهداران رودبار جنوب
  • صدور هشدار قرمز؛ جنوب کرمان تخلیه شد!
  • تخلیه سه روستای جنوب کرمان!
  • صدور هشدار قرمز؛ دستور تخلیه سه روستای کرمان صادر شد