Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، سرهنگ حسین الهی، فرمانده انتظامی شهرستان قشم از دستگیری اعضای باند سارقان موتور سیکلت و دستگیری یک قاچاقاچی مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ الهی افزود: در پی وقوع چندین فقره سرقت موتورسیکلت در سطح شهرستان، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان و کلانتری ۱۳ درگهان با جمع آوری مستندات و روش های وقوع سرقت در ساعات مختلف شبانه روز، به سرنخ هایی از تشابه این سرقت ها دست یافته و تحقیقات دامنه دار خود را با ظرافت بیشتری دنبال کردند.

فرمانده انتظامی قشم افزود: در دو عملیات ضربتی و غافلگیرانه ۶ نفر از اعضای این باند شامل دو سارق و ۴ مالخر دستگیر شدند.

سرهنگ الهی گفت: از این باند تعداد ۳۵ دستگاه موتورسیکلت مسروقه کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان قشم همچنین از دستگیری یک قاچاقاچی مواد مخدر و کشف ۵ کیلو و ۲۰۰ گرم حشیش نیز خبر داد.

سرهنگ الهی گفت: این قاچاقاچی مواد افیونی را از یکی از استان‌های کشور به قصد خرده فروشی وارد جزیره قشم کرده بود.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی سارقان موتورسیکلت قاچاقچی مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۸۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکریم و معارفه فرماندهان انتظامی ۲ شهرستان گیلان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ در مراسمی که با حضور سردار حسین حسن‌پور جانشین فرماندهی انتظامی گیلان و جمعی از مسؤولان استانی و شهرستانی در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رضوانشهر برگزار شد، سرهنگ حامد شادبهر با حکمی به عنوان فرمانده انتظامی این شهرستان معرفی و از زحمات سرهنگ سید خلیل صفوی قدردانی شد.

همچنین در مراسم دیگری برای تکریم و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان بندرانزلی که با حضور سردار حسین حسن‌پور جانشین فرماندهی انتظامی گیلان و جمعی از مسؤولان استانی و شهرستانی در اداره بنادر و دریانوردی بندرانزلی برگزار شد، سرهنگ امیر وهاب زاده با حکمی به عنوان فرمانده انتظامی شهرستان بندرانزلی معرفی و از زحمات سرهنگ سید مهدی نجفی پور قدردانی شد.

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در خرم‌آباد
  • تکریم و معارفه فرماندهان انتظامی ۲ شهرستان گیلان
  • دستگیری سارقان موتورسیکلت در مراغه
  • دستگیری عامل تیراندازی و مصدومیت یک شهروند در بوکان
  • انجین‌های ۱۰ میلیاردی قاچاق در توقیف پلیس/دستگیری عامل آزار و اذیت در فیروزآباد
  • دستگیری سارقان سابقه‌د‌ار خودرور و موتورسیکلت در شهرری
  • دستگیری باند سارقان کابل برق در تالش
  • دستگیری باند جویندگان گنج در رودبار
  • بازداشت باند خانوادگی سارقان در زنجان
  • دستگیری سارقان صدر با هوشمندی و ابزار پلیس