Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-25@17:24:39 GMT

ایران بارانی شد/ دمای هوا رو به کاهش است

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۰۸۸۲۷

ایران بارانی شد/ دمای هوا رو به کاهش است

کارشناس هواشناسی اعلام کرد، تا پایان هفته بیشتر نقاط کشور بارانی و برفی است و هوا سردتر می‌شود.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ ایزدیار گفت: امروز با ورود سامانه بارشی به کشور در نیمه شمالی و استان‌های خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد بارش باران رعد و برق و بارش تگرگ و در نوار شمالی و زاگرس مرکزی بارش برف پیش بینی می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بارندگی امروز در مناطقی از آذربایجان‌شرقی، اردبیل، گیلان، مازندران، تهران، البرز، قزوین، زنجان، همدان، مرکزی و خراسان‌های شمالی و رضوی شدت بیشتری دارد.

فردا در بیشتر نقاط کشور به جزء جنوب و جنوب شرق، بارش برف تداوم پیدا می‌کند.

با وزش باد شدید هوا سردتر می‌شود که باعث افت دمای ۶ تا ۱۲ درجه‌ای می‌شود.

در اردبیل و خراسان شمالی کاهش محسوس دما پیش بینی می‌کنیم.

دریای خزر تا فردا ظهر مواج خواهد بود.

روز پنجشنبه در مناطق غرب، سواحل شمال، دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی و استان‌های شمال غرب، جنوب شرف و مرکز کشور پیش بینی بارش می‌شود.

جمعه و شنبه به جزء مناطق جنوب و جنوب شرقی، سایر مناطق بارانی خواهد ماند.

تهران تا روز پنجشنبه کاهش محسوس ۷ تا ۱۲ درجه‌ای دما را تجربه خواهد کرد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آب و هوا بارش باران هواشناسی بارش باران دما سامانه بارشی دمای هوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۸۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باران تا پایان هفته مهمان کرمانی‌هاست

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: تا پایان هفته افزایش ابر، رگبار و رعد و برق و وزش تندبادهای لحظه‌ای در سطح استان و بارش تگرگ در مناطق مستعد پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، فهیمه راستی، امروز سه‌شنبه چهارم اردیبهشت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طبق بررسی آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی از امروز تا انتهای هفته ضمن افزایش ابر، رگبار و رعدو برق و وزش تندبادهای لحظه‌ای در سطح استان و بارش تگرگ در مناطق مستعد پیش‌بینی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه بیشینه بارش‌ها در نیمه شمالی، مناطق مرکزی، غرب و برخی مناطق جنوبی استان خواهد بود، افزود: با توجه به شدت و نوع بارش‌ها، آب‌گرفتگی معابر عمومی، جاری شدن رواناب، سیلابی شدن مسیل‌ها و طغیان رودخانه‌ها در مناطق مذکور محتمل است.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان با بیان اینکه ابتدای هفته آینده از شدت ناپایداری‌ها کاسته شده و در اغلب مناطق جوی نسبتاً پایدار مورد انتظار است، تصریح کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته لاله زار با دمای یک سردترین و ریگان با دمای ۳۶ گرم‌ترین نقطه استان است.

وی خاطرنشان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته، بیشینه دمای شهر کرمان ۲۰ درجه سانتی‌گراد و کمینه دمای شهر کرمان ۱۱ درجه سانتی‌گراد بوده است.

کد خبر 747257

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی بارش‌ها در اغلب نقاط استان کرمان
  • کاهش دمای هوا در استان
  • کدام استان‌های کشور امروز بارانی است؟
  • پیش‌بینی وضعیت هوا طی روزهای آینده/ کدام استان‌ها بارانی میشوند؟
  • تا یکشنبه آینده کدام مناطق ایران باران می بارد؟
  • کدام استان‌های کشور بارانی است؟
  • ادامه بارش‌ها در مرکز، شرق، جنوب‌شرقی و جنوب کشور/ افزایش دمای هوا در نوار غربی
  • ادامه بارش‌ها در مرکز، شرق، جنوب شرقی و جنوب کشور / دمای هوا در نوار غربی افزایش می‌یابد
  • باران تا پایان هفته مهمان کرمانی‌هاست
  • پیش‌بینی وضعیت دما و بارش کشور تا نیمه خرداد