Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-25@22:39:52 GMT

احتمال انتقال پوگبا به رئال مادرید بیشتر از یوونتوس است

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۰۸۸۵۳

احتمال انتقال پوگبا به رئال مادرید بیشتر از یوونتوس است

پل پوگبا پیشنهاد حضور در رئال مادرید را به تمدید قرارداد با منچستریونایتد یا رفتن به یوونتوس ترجیح می‌دهد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، نشریه «آ اس» اسپانیا در گزارشی به احتمال حضور پل پوگبا ستاره فرانسوی منچستریونایتد در رئال مادرید پرداخت و اعلام کرد پوگبا این باشگاه اسپانیایی را در اولویت پیشنهادهای خود برای فصل آینده قرار خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فصل گذشته زین‌الدین زیدان نام پوگبا را در اولویت خریدهای تابستانی قرار داده بود اما باشگاه منچستریونایتد حاضر به کاهش قیمت پیشنهادی خود نشد تا سرمربی رئال مادرید نتواند این فصل از ستاره فرانسوی در ترکیب تیمش استفاده کند. با توجه به اینکه شیاطین سرخ در فصولی که پوگبا در این باشگاه حضور داشته موفقیتی کسب نکرده‌اند احتمال جدایی ستاره فرانسوی افزایش یافته است.

قرارداد پوگبا در سال 2021 منقضی می‌شود و منچستریونایتد تلاش خواهد با در تابستان سال جاری این قرارداد را تمدید کند و یا اینکه به بالاترین پیشنهاد او را به فروش برساند چون نمی‌خواهد این بازیکن با قراردادی آزاد و بدون داشتن منفعت مالی از این باشگاه برود. پیشنهاد بالقوه یوونتوس برای خرید پوگبا همواره پابرجاست و باشگاه  ایتالیایی تلاش می‌کند تا در خرید این هافبک خلاق بر رئال مادرید پیشی بگیرد اما کهکشانی‌ها رایزنی‌های بیشتری برای جذب پوگبا انجام داده‌اند.

مسئله مهمی که در حال حاضر وجود دارد استهلاک شدید  بازار نقل و انتقالات بازیکنان به خاطر همه‌گیر شدن ویروس کرونا «Covid-19» است. این موضوع به سود رئال مادرید خواهد بود چون قیمت پوگبا در تابستان گذشته 115 میلیون یورو اعلام شد و رکورد اقتصادی به خاطر تعطیلی مسابقات ورزشی باعث کاهش قیمت ستاره فرانسوی خواهد شد، به خصوص اینکه او با مصدومیت از ناحیه مچ پا در این فصل تا حدودی با افت قیمت مواحه شده است. 

مینو رایولا مدیر برنامه‌های پوگبا نقش اصلی را در انتقال این ستاره فرانسوی برای بازی در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو دارد. او پیش از این رابطه پرتنشی با فلورنتینو پرز مدیرعامل باشگاه رئال مادرید داشت اما این رابطه با تلاش‌های  خوزه آنگل سانچز که نفر دوم باشگاه مادریدی به‌شمار می‌آید اکنون بسیار بهبود یافته است. طرفین علاقه‌مند به ایجاد ثرارداد پوگبا و رئال مادرید با توجه به شیوع ویروس کرونا و رکورد بازار نقل و انتقالات مذاکره‌ای نکرده‌اند اما به نظر می‌رسد با کم اثر شدن «Covid-19» چرخ‌ها به آرامی در حال حرکت هستند تا سرانجام انتقال پوگبا به رئال مادرید تحقق یابد.

انتهای پیام/4048/

منبع: آنا

کلیدواژه: یوونتوس رئال مادرید منچستریونایتد پل پوگبا مینو رایولا ستاره فرانسوی رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۸۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه ویژه ستاره بایرن برای بازی برابر رئال

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ در چارچوب دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا سه‌شنبه شب هفته آینده در ورزشگاه آلیانز آرنا روبروی رئال مادرید قرار خواهد گرفت و امیدوار است که بتواند با کسب پیروزی در خانه شرایط بهتری را در بازی برگشت داشته باشد.

یکی از مشکلاتی که تیم توماس توخل در طول این فصل با آن روبرو بوده و در این بازی هم گریبانگیر آنها شده است مصدومیت بازیکنان اصلی ترکیب این مربی آلمانی است. با این حال به نظر می‌رسد که کادر پزشکی بایرن در تلاش است تا بازیکنان مصدوم را به موقع به این دیدار برساند.

روزنامه ورزشی بیلد خبر داده است که سان برنامه تمرینی خاصی را روی چمن انجام می‌دهد. این بازیکن و همچنین کادر فنی و مدیران بایرن امیدوار هستند که او در سریع‌ترین زمان ممکن به اوج آمادگی برسد تا بتواند تیمش را در دیدار برابر رئال مادرید همراهی کند.

انتظار می‌رود که تمرینات انفرادی او در طول چند روز آینده پیشرفت چشمگیری داشته باشد و در ابتدای هفته آینده به تمرینات تیمی اضافه شود. این بازیکن در بازی روز شنبه برابر آینتراخت فرانکفورت در ترکیب بایرن به میدان نخواهد رفت و هدف او حضور در زمین در دیدار مقابل رئال مادرید است.

دیگر خبرها

  • برنامه ویژه ستاره بایرن برای بازی برابر رئال
  • رییس لالیگا: به عنوان طرفدار رئال مادرید، از انتقال کیلیان ام باپه بسیار خوشحالم
  • امباپه مغلوب وینی شد؛ رضایت به پست «شماره 9»
  • ستاره لورکوزن: بایرن شانسی مقابل رئال ندارد
  • خشم ستاره رئال: نمی‌خواهم اینجا بمانم!
  • تردید در مادرید: عربستان مشتری ستاره رئال
  • تاکید ستاره بایرن مونیخ: جایی نمی‌روم
  • تمجید ستاره سیتی از بلینگام: جود استثنایی است
  • ستاره بایرن: برای بازی برابر رئال لحظه‌شماری می‌کنم
  • پیشنهاد تمدید به ستاره رئال مادرید در ال‌کلاسیکو