Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-20@03:02:27 GMT

توقیف موتورسیکلت یک میلیاردی در ملایر

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۰۸۹۹۴

ایسنا/همدان فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از دستگیری سه سارق و کشف هفت فقره سرقت در ۴۸ ساعت گذشته ‏در این شهرستان خبر داد و به توقیف موتورسیکلت سنگین ۱۰۰۰ سی‌سی قاچاق توسط مأموران یگان امداد این شهرستان اشاره کرد.

سرهنگ محمدباقر سلگی در گفت‌وگو با ایسنا، بیان کرد: در پی اجرای مرحله دیگری از طرح مبارزه با سارقان در نقاط ‏از پیش تعیین شده، مأموران کلانتری ۱۱ یک سارق حرفه ای ساختمان های نیمه کاره را شناسایی ‏و دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه نامبرده به پنج فقره سرقت از ساختمان های نیمه کاره اعتراف کرد، افزود: در ادامه اجرای این طرح مأموران کلانتری ۱۲ نیز یک سارق فیوز تابلوهای برق را شناسایی و در یک عملیات ضربتی دستگیر کردند.

وی اظهار کرد: همچنین مأموران کلانتری ۱۳ در اعزام گشت های هدفمند به نقاط از پیش تعیین شده در اجرای این طرح یک سارق موتورسیکلت را حین تردد در یکی از بلوارهای شهرستان دستگیر کردند و هر سه سارق با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر به توقیف موتورسیکلت سنگین ۱۰۰۰ سی‌سی قاچاق توسط مأموران یگان امداد این شهرستان اشاره و خاطرنشان کرد: در راستای شناسایی و توقیف موتورسیکلت های سنگین قاچاق، مأموران یگان امداد در حین گشت زنی در نزدیکی شهر ملایر، یک دستگاه موتورسیکلت سنگین قاچاق را به همراه راکب آن که در حال متواری شدن بود، شناسایی و بلافاصله نسبت به توقیف آن اقدام کردند.

سلگی با بیان اینکه ارزش این موتورسیکلت حدود یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال برآورد شده و با تشکیل پرونده، متهم تحویل مراجع قانونی شد، تصریح کرد: برخورد با قاچاقچیان موتورسیکلت های سنگین با جدیت در دستور کار پلیس ملایر قرار دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: قاچاق موتورسیکلت سرقت توقیف موتورسیکلت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۸۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۱۷ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در سرایان

سرهنگ شکوهی راد فرمانده انتظامی شهرستان سرایان گفت: مأموران انتظامی شهرستان سرایان هنگام گشت زنی و کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه کامیون مشکوک شدند و خودرو را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند. 

او افزود: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از کامیون، ۸۰ بشکه به مقدار تقریبی ۱۷ هزار و ۶۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی را کشف کردند. 

بیشتر بخوانید

کشف ۳ هزار لیتر سوخت قاچاق در نهبندان

سرهنگ شکوهی راد اظهار کرد: مأموران در این رابطه یک دستگاه کامیون توقیف و یک متهم را دستگیر کردند که متهم با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد. 

فرمانده انتظامی شهرستان سرایان بیان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس و یا از طریق پیامک با سامانه ۱۱۰۵۶ موضوع را به پلیس اطلاع دهند. 

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان سیم کابلهای برق در مراغه
  • دستگیری سارق باغ‌های جهرم با ۱۵ فقره سرقت
  • کشف کالا‌های خارجی قاچاق در مهر
  • توقیف ۱۶ تن آرد قاچاق در کرمانشاه
  • پایان جولان سارق سیم کابل برق در ساری
  • کشف بیش از ۱۷ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در سرایان
  • توقیف خودرو قاچاق ۱۰۰ میلیاردی در مشهد
  • دستگیری موادفروش موتورسوار در تهران
  • کشف ۴ فقره سرقت احشام در قاین
  • بازدید ۱۵۷ هزار نفری مسافران از موزه‌های همدان