Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@13:48:03 GMT

بیمه‌ کیفیت محصولات تولیدی توسعه می‌یابد

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۰۹۰۱۴

بیمه‌ کیفیت محصولات تولیدی توسعه می‌یابد

به گزارش روز سه شنبه بیمه مرکزی، «غلامرضا سلیمانی» افزود: بعد از شیوع ویروس کرونا بسیاری از معادلات اقتصادی دستخوش تغییر شد که این بحران هم می‌تواند بر کیفیت عملکرد صنعت بیمه، اثرگذار باشد.

رئیس کل بیمه مرکزی با تشریح آخرین اقدامات نهاد ناظر و همچنین شرکت‌های بیمه در میدان جهاد کرونا، یاد قربانیان صنعت بیمه در این عرصه را ماندگار توصیف کرد و گفت: تلاشگران صنعت بیمه نیز در خط مقدم خدمات‌رسانی حضور دارند و برای تحقق برنامه‌ها و هدفگذاری‌های سال جدید مجاهدت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی نگاه دو وجهی صنعت بیمه به پیام امسال رهبر معظم انقلاب در خصوص ضرورت جهش تولید در کشور را از نکات ظریف و ویژه توصیف کرد و افزود: صنعت بیمه علاوه بر جهش بیمه‌ای و تمرکز بر افزایش ضریب نفوذ باید تمام قد به کمک تولید برود تا این شعار اقتصادی و اجتماعی به ثمر بنشیند.

رئیس شورای عالی بیمه از اعطای مجوز تاسیس موسسات تضمین به منظور عرضه انواع ضمانت‌نامه‌های مورد نیاز بخش تولید، خبر داد و این امر را مستلزم تصویب مقررات مربوط در هیئت وزیران دانست.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: با تمهیدات صورت‌گرفته، این صنعت برای توسعه پوشش بیمه‌ کیفیت محصول و سایر مسئولیت‌های مرتبط با بخش تولید، آمادگی کامل دارد.

غلامرضا سلیمانی ارائه خدمات آموزشی و مشاوره‌ای در زمینه مدیریت ریسک را از ماموریت‌های دیگر صنعت بیمه اعلام کرد و گفت: تمامی بخش‌های تولیدی در راستای بهبود فضای کسب و کار می‌توانند از خدمات صنعت بیمه در حوزه‌های گوناگون استفاده کنند.

رئیس شورای عالی بیمه با اشاره به عملکرد درخشان بیمه در حوزه‌های عمومی، تخصصی و اتکایی به آخرین تحولات بیمه‌ای در دنیا اشاره کرد و افزود: در حال حاضر صنعت بیمه از محاسبات عادی تا حدودی فاصله گرفته و در حوزه مطالبات مردمی و مسئولیت‌های اجتماعی نمود بیشتری دارد.

وی این تغییر نگاه را برای صنعت بیمه یک فرصت طلایی ارزیابی کرد و اظهار داشت: بیمه‌نامه‌های شهروندی و سایبری و نظایر آن از رشته‌های آینده‌داری به شمار می‌روند که در سال جاری اثر خود را در فعالیت‌های اجتماعی و اقتصادی نشان خواهند داد.

رئیس کل بیمه مرکزی از آغاز به کار چند شرکت جدید بیمه در سال جدید خبر داد و گفت: فضای رقابتی برای تمامی شرکت‌های بیمه آماده است، اما قطعا بخش‌هایی که صدور بیمه‌نامه‌های الکترونیک و حرکت به سمت هوشمندسازی را جدی‌تر گرفته‌اند از شانس موفقیت بالاتری بهره‌مند خواهند شد.

برچسب‌ها بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران جهش تولید

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران جهش تولید بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران جهش تولید بیمه مرکزی صنعت بیمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۹۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صنایع کوچک روستایی در استان همدان توسعه می‌یابد

رئیس جهاد کشاورزی استان همدان با بیان اینکه استفاده از دانش‌‌بنیان در تولیدات دامی همدان ضرورت دارد، گفت: امسال صنایع کوچک روستایی در استان توسعه می‌یابد. - اخبار استانها -

رضا بهراملو در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در همدان، اظهار‌ داشت: استفاده از علوم کاربردی و پژوهش‌های تحقیقاتی بر پایه دانش‌بنیان و استفاده از آنها در زمینه‌های اصلاح دام، افزایش تولید دام و غیره می‌تواند یکی از عوامل مهم در جهش تولید در استان همدان باشد.

وی با اشاره به گستردگی جهاد کشاورزی و مسئولیت آن در تولیدات موادغذایی که دام، محصولات زراعی و باغی، مراتع، تولید گوشت و غیره را شامل می شود، افزود: در استان همدان باید از عدد تکراری تولید سالانه محصولات کشاورزی فاصله بگیریم و به تولید 5 میلیون تن محصول سالم و با کیفیت دست یابیم.

رئیس جهاد‌کشاورزی استان همدان با تاکید بر اینکه توسعه صنایع کوچک روستایی نیز از برنامه‌های دیگر امسال است بیان کرد: در این حوزه استقبال همه جانبه وجود دارد و باید عملیاتی شود به نحوی که روستاهای استان مولد و صنایع کوچک روستایی راه‌اندازی شود.

بهراملو تاکید کرد: با این طرح راه‌اندازی دامداری‌های کوچک روستایی 50 راسی، کشت گیاهان دارویی، صنایع تبدیلی با بعد خانگی، تولید نان کامل، گلخانه‌های کوچک مقیاس 300 مترمربعی و ایجاد صنایع لبنی روستایی با مشارکت مردم، روستاییان و کشاورزان در دستور کار است.

وی با اشاره به اینکه هدف جهاد کشاورزی افزایش سرمایه دامی برای وابسته نبودن به دیگر کشورها است، تاکید کرد: در تلاش هستیم با برنامه ریزی و همراهی بانک‌ها مشکلات مربوط به ارائه تسهیلات کم بهره به دامداران را مرتفع و با سوق دادن دانش‌بنیان‌ها به سمت فعالیت در حوزه دامداری کیفیت تولیدات دامی استان را افزایش دهیم.

رئیس جهاد‌ کشاورزی استان همدان همچنین با بیان اینکه بیش از 960 واحد دامداری سنگین در استان همدان فعال هستند که 378 مورد آنها شیری و مابقی آن گوشتی است، گفت: استان همدان نیز با برخورداری از آب و هوا، مراتع و چراگاه‌ها و شرایط جغرافیایی مطلوب، دارای زمینه‌های بسیار مناسبی برای فعالیت در این زمینه است که همت علاقمندان در کنار حمایت و همکاری مسئولان را می‌طلبد.

بهراملو در پایان تاکید کرد: استفاده از روش‌های نوین پرورش دام، اصلاح نژاد، بهبود تغذیه دام‌ها و ثبت مشخصات در رکوردگیری گاوهای شیری به منظور شناسایی دام‌های برتر از نظر ژنتیکی، از جمله اقدامات سودآور در عرصه دامپروری است که می‌توان با پرداختن به آن اقتصاد این بخش را تقویت و درآمدزایی روستاییان را افزایش داد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • صنایع کوچک روستایی در استان همدان توسعه می‌یابد
  • واحد تولید و بسته بندی غیر استاندارد زعفران در مرکزی محکوم شد
  • واحد تولید و بسته بندی زعفران غیر استاندارد در مرکزی محکوم شد
  • گشایش نمایشگاه شیرینی و شکلات در تبریز
  • صادرات ۹ میلیارد دلاری استان تهران
  • چه دلایلی ایران رادیاتور را در رادیاتور محبوب کرد؟
  •  استفاده از فناوری هسته‌ای برای افزایش کیفیت محصولات نفتی
  • رئیس سندیکای صنعت مخابرات ایران : بی‌کیفیتی مودم های تولید داخل بهانه است؛ به دنبال خرید مودم های ارزان‌قیمت و بنجل چینی اند
  • استفاده از فناوری هسته‌ای برای افزایش کیفیت محصولات نفتی
  • جلوگیری از خروج گندم تولیدی استان و انتقال آن به سایر استان‌ها