Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: تلاش‌های زیادی شد تا ناوگان حمل و نقل عمومی به عنوان کانون اصلی انتقال ویروس کرونا تعطیل شود اما متاسفانه این موضوع مورد موافقت ستاد ملی کرونا قرار نگرفت.

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، شهربانو امانی در جلسه علنی امروز شورای شهر تهران گفت: هر ساله ایرانی ها در ابتدای سال می گویند انشاالله امسال سال بهتری باشد در حالی که ما سال 99 را گویا قرار است سخت تر از سال 98 طی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این روزها ویروس کرونا مدیریت کشور را به یک جنگ فراخوانده است و از آنجا که اکثر مردم کشور در تهران ساکن هستند می طلبد در شهر تهران یک کار ویژه تری صورت گیرد و باید ستاد کرونا در این استان فعال تر باشد.

شهربانو امانی گفت: ما می توانستیم از ایام عید حداکثر استفاده را ببریم و با مدیریتی صحیح جلوی شیوع بیشتر این ویروس را بگیریم اما هماهنگی میان ستاد استان تهران و ستاد ملی مقابله با کرونا را نمی بینیم.

این عضو شورای اسلامی شهر تهران افزود: شما تصمیمات خوبی می گیرید و در همکاری با مدیریت شهری تلاش کردید تا مهمترین کانون انتقال کرونا که همان ناوگان حمل و نقل عمومی است تعطیل شود در حالی که این پیشنهاد و مصوبه مورد موافقت قرار نگرفت.

وی خاطرنشان کرد: یکی دغدغه‌ها من که بسیار مهم است مشکلات کارکنان سازمان بهشت زهرا است که گویا از دیروز کار تغسیل فوتی های ناشی از کرونا آغاز شده و این موجی از نگرانی را برای ابتلای کارکنان بهشت زهرا ایجاد می کند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: شهر تهران حمل و نقل مدیریت شهری ویروس کرونا شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۹۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات افزایش کرایه‌ها از امروز

با تصمیم اعضای شورای اسلامی شهر تهران و تایید فرمانداری نرخ بلیت تک سفره ناوگان مترو از سه هزار و ۳۰۰ تومان به ۴ هزار و ۳۰۰ تومان افزایش یافت و همچنین درخصوص نرخ بلیت مترو به شهر‌های پرند و هشتگرد نیز شاهد افزایش ۳۰ درصدی هستیم.

به گزارش ایرنا، قیمت بلیت اتوبوس تندرو و عادی ۲۲ درصد افزایش داشته، اما به ازای هر کیلومتر پیمایش برای اتوبوس‌های تندرو ۲۰ درصد افزایش و برای اتوبوس‌های عادی ۴۰ درصد افزایش اعمال می‌شود.

همچنین درخصوص نرخ تاکسی‌ها نیز حداکثر ۴۵ درصد نسبت به سال قبل افزایش داشته است.

البته برچسب قیمت‌های جدید در ناوگان تاکسیرانی و اتوبوسرانی شهر تهران در حال نصب است.

دیگر خبرها

  • واگذاری ۱۰ هزار خودروی برقی به ناوگان عمومی
  • واگذاری ۱۰۰۰۰ خودروی برقی به ناوگان عمومی در ۳ ماه آینده
  • جزییات افزایش کرایه‌ها از امروز
  • ترخیص ۲ هزار و ۵۰۰ خودرو و تاکسی برقی از گمرک
  • اقدامات شهرداری تهران برای برقی‌سازی ناوگان حمل و نقل عمومی
  • موافقت 12 عضو شورای امنیت با شناسایی کشور فلسطین/ آمریکا وتو کرد
  • واحدهای تعطیل سمنان احیا شد/ رئیس جمهور: تلاش برای رفع کم آبی
  • واحد های تعطیل سمنان احیا شد/ رئیس جمهور: تلاش برای رفع کم آبی
  • اراک؛ مقصد بعدی اتوبوس های برقی/ درخواست از دولت برای احداث ایستگاه های شارژ
  • ورود ۴۵۰ دستگاه اتوبوس به ناوگان مشهد