Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@14:28:18 GMT

دود «کرونا» بیشتر از همه به چشم بازار و کسبه رفته است

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۰۹۰۲۵

دود «کرونا» بیشتر از همه به چشم بازار و کسبه رفته است

رئیس اتاق اصناف سنندج گفت: هرچند شیوع ویروس کرونا بسیاری از فعالیت‌های اقتصادی را تحت تاثیر قرار داده است اما همانطور که مشاهده می‌کنیم دود کرونا بیشتر از همه به چشم بازار و کسبه رفته و تمام ضررها را بازار متقبل شده است.

فرهاد عزت‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: در روزهای پایانی سال ۹۸ و آغازین سال ۹۹ برخلاف سال‌های گذشته اصناف مختلف رونق نداشتند و بازارهای استان کردستان تحت تاثیر شیوع ویروس کرونا، تعطیل شد و شاید یکی از بحرانی‌ترین ایام خود را تجربه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بازاریان استان در پیک کاری و در تعطیلات نوروز علیرغم داشتن مشکلات مالی، همکاری بسیار خوبی با مسوولان داشتند و برای حفظ سلامت خود و دیگران مغازه‌های خود را تعطیل کردند و این اقدام ارزشمند آن‌ها نیازمند حمایت از سوی دولت است.

رئیس اتاق اصناف سنندج ادامه داد: هرچند شیوع ویروس کرونا بسیاری از فعالیت‌های اقتصادی را تحت تاثیر قرار داده است اما همانطور که مشاهده می‌کنیم دود کرونا بیشتر از همه به چشم بازار و کسبه رفته و تمام ضررها را بازار متقبل شده است.

عزت‌پور با عنوان اینکه قطع چرخه شیوع کرونا فقط با تعطیلی بازار امکان‌پذیر نیست گفت: طی روزهای اخیر مراجعه صاحبان کسب و کار به ما زیاد شده و خواستار بازگشایی بازار هستند آنها اعلام می‌کنند که ما هم قسط بانکی و اجاره‌بها و ... داریم چرا باید تعطیلی کرونایی فقط برای بازاریان باشد در حالیکه اکثر ادارات باز هستند و به فعالیت خود ادامه می‌دهند.

وی گفت: تعطیلی واحدهای صنفی، آسیب‌ها و خسارات زیادی به اصناف وارد کرده است لذا شرایط فعلی برای اصناف بحرانی و نیازمند حمایت‌های دولت است.

وی عنوان کرد: فعلا از تمامی بازاریان و اصناف خواستند که تا اطلاع ثانوی به تعطیلی صنف خود ادامه دهند تا در هفته آینده زمان اعلام بازگشایی مشخص شود که چه واحدهایی بازگشایی و چه واحدهایی همچنان تعطیل می‌مانند.

انتهای پیام/2330/83

منبع: فارس

کلیدواژه: استان کردستان سنندج بازار سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۹۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاسب حبیب الله‌،طرحی برای تجلیل از کاسبان خوشنام

به‌گزارش خبرگزاری صدا وسیما خراسان شمالی؛ در گوشه‌گوشه شهر ما کم‌نیستند کسبه‌ای که عدالت، انصاف و مردمداری را سرلوحه کسب‌وکارشان قرار داده‌اند.
همان آدم‌هایی که به‌راستی لقب «حبیب خدا» برازنده‌شان است.
جمعی از مسئولین شیروان نیز در قالب این طرح به سراغ تعدادی از کسبه معتبر این شهر رفته و از آنان تجلیل کردند.

{$sepehr_media_11040958_600_350 }

دیگر خبرها

  • با کاهش ساعات اداری حقوق افراد کاهش خواهد یافت؟
  • دلار پتانسیل کاهش بیشتر را دارد؟
  • با کاهش ساعات اداری حقوق افراد کاهش نخواهد داشت/ ساعات و روزهای کاری ما نسبت به برخی از کشورها بیشتر است
  • کاسب حبیب الله‌،طرحی برای تجلیل از کاسبان خوشنام
  • نظر دولت در مورد روز تعطیلی جدید/ معاون رئیسی: پنجشنبه‌ها عملا تعطیل است، نمی‌دانم چه شده که عده‌ای می‌گویند شنبه تعطیل باشد
  • معاون رییسی: دیدگاه دولت به تعطیلی پنج‌شنبه‌ها نزدیک‌تر است
  • دیدگاه دولت به تعطیلی پنج‌شنبه‌ها نزدیک‌تر است یا شنبه ها؟ | پاسخ معاون رئیسی
  • تشکیل اتحادیه بین‌المللی تجار «امین» در ایران
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا