Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسطوره شیاطین سرخ تصور می‌کند چنین حرکتی گام بزرگی برای دروازه‌بان انگلیسی خواهد بود. 

طرفداری- پیتر اشمایکل اعتقاد دارد فعلا برای جایگزین کردن دین هندرسون به جای داوید دخیا زود است. 

به نقل از سایت گل، افت دخیا در سالیان اخیر از یک طرف و نمایش‌های خارق العاده هندرسون درون دروازه شفیلد یونایتد از سوی دیگر باعث به وجود آمدن گمانه زنی‌هایی در مورد پست شماره یک منچستریونایتد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اشمایکل شکی در مورد توانایی‌های هندرسون ندارد ولی به باور او دروازه‌بانی کردن در تیمی مثل یونایتد، نسبت به بازی کردن برای شفیلد یونایتد شاخصه‌های متفاوتی می‌طلبد.

آیا واقعا کسی استفاده نکردن از داوید دخیا و قرار دادن دین هندرسون در دروازه را در زمان حال بررسی می‌کند؟ شکی در مورد پتانسیل هندرسون وجود ندارد ولی او فقط یک فصل در باشگاهی بازی کرده است که عملکرد فوق العاده‌ای در لیگ برتر داشت. هندرسون برای این که نشان بدهد فرد مناسبی است، باید یک فصل دیگر، فصل بعدتر و همین طور فصول بعد خودش را نشان بدهد. واقعا تفاوت بزرگی بین شماره یک بودن در برامال لین و اولدترافورد وجود دارد؛ این تفاوت واقعا بسیار بزرگ است، حتی اگر در پست دیگری بازی کنید. خیلی از بازیکنان مشهور و گلزن را دیده‌ام که به اولدترافورد آمده‌اند ولی نتوانستند عملکرد لازم را ارائه کنند. این به خاطر آن است که در اولدترافورد فشار کاری فرق می‌کند. 

اشمایکل ادامه داد:

برای مثال اگر هندرسون اشتباهی مرتکب شود -و من فقط چنین چیزی را در بازی مقابل لیورپول از او به یاد دارم- می‌گویند او جوان است و با استعداد و فعلا برای شفیلد یونایتد بازی می‌کند. ولی اگر این اتفاق در اولدترافورد و در لباس منچستریونایتد رخ بدهد، تمام طول هفته و تا بازی بعدی روی این اشتباه مانور داده می‌شود و این سوال پیش می‌آید که آیا دروازه‌بان مناسبی برای یونایتد هست؟ میزان فشار خیلی متفاوت است. اگر در شفیلد یونایتد اشتباه کنی، خب پیش می‌آید. شما که قرار نیست در تمامی بازی‌ها برنده شوید ولی در باشگاه‌های بزرگ‌تر این طور نیست. پس باید عملکرد او را زیر نظر بگیریم و ببینیم چگونه رشد خواهد کرد. ولی فعلا خیلی برای او زود است. پس برای سوال دخیا یا هندرسون فقط یک جواب وجود دارد. 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: شفیلد یونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۹۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جانشین بیرانوند در آستانه رسیدن به رکورد حسین حسینی

آفتاب‌‌نیوز :

سیدحسین حسینی دروازه‌بان تیم استقلال در لیگ برتر این فصل تنها دروازه بانی است که موفق شده طی۳۶۰ دقیقه و در ۴ دیدار متوالی دروازه‌اش را بسته نگه دارد.

کاپیتان تیم استقلال در هفته‌های هجدهم تا بیست و یکم به ترتیب مقابل تیم‌های سپاهان(۱)، استقلال خوزستان(۲)، پرسپولیس(۳) و هوادار(۴) - در دور برگشت این فصل از رقابت ها - موفق شد در چهار دیدار متوالی دروازه استقلال را بسته نگه دارد و چهار بار کلین شیت پشت سر هم داشته باشد تا ۳۶۰ دقیقه دروازه استقلال را بسته نگه دارد.

این رکورد در حالی برای دروازه بان استقلال به دست آمده که دو دروازه‌بان دیگر ملی پوش کشورمان یعنی علیرضا بیرانوند و پیام نیازمند هرگز در این فصل موفق به ثبت چنین رکوردی نشدند. علیرضا بیرانوند در این فصل توانست در دو بازی متوالی دروازه پرسپولیس را بسته نگه دارد اما این عدد از ۲ هرگز به ۳ دیدار متوالی نرسید. اما حالا امیررضا رفیعی دروازه‌بان جوان تیم پرسپولیس که تا اینجای فصل در ۳ مسابقه مقابل تیم‌های ذوب آهن، گل گهر سیرجان و ملوان بندر انزلی توانسته دروازه‌اش را بسته نگه دارد در آستانه رسیدن به رکورد سیدحسین حسینی است.

رفیعی که حالا با مصدومیت علیرضا بیرانوند به عنوان گلر فیکس تیم پرسپولیس مدافع عنوان قهرمانی این فصل از رقابت‌های لیگ برتر درون دروازه پرسپولیس می‌ایستد تنها سه بار فرصت حضور درون دروازه پرسپولیس در این فصل را پیدا کرده که در هر سه مسابقه ۲۷۰ دقیقه گلی دریافت نکرده است.

در صورت گل نخوردن پرسپولیس در بازی امشب مقابل صنعت نفت آبادان رفیعی می‌تواند به رکورد چهارمین مسابقه پشت سر هم حضور درون دروازه پرسپولیس بدون گل خورده دست پیدا کند. هرچند که بین دو مسابقه اول و دوم یعنی دیدار مقابل ذوب آهن و گل گوهر سیرجان فاصله افتاد اما این بازیکن بیش از این فرصتی برای حضور درون دروازه پرسپولیس را نداشته است.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • درآمدزایی منچستریونایتد به واسطه راهیابی دورتموند به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا
  • بازگشت مربی منچستریونایتد به تراکتور!
  • جانشین بیرانوند در آستانه رسیدن به رکورد حسین حسینی
  • جانشین نیازمند روی دور کلین‌شیت!
  • توخل: این برد ارزش بالایی برای من دارد؛ در نیمه‌نهایی مقابل بزرگترین تیم دنیا بازی خواهیم کرد
  • عربستانی‌ها آینده دخیا را نجات می‌دهند
  • بعد از 6 سال: منچستریونایتد قهرمان لیگ شد
  • گارناچو قربانی بعدی تن‌هاخ؟
  • برچسب قیمت سنگین اورتون روی مدافع مدنظر منچستریونایتد
  • جنجال جدید ستاره منچستریونایتد و برخورد شدید تن‌هاخ