Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@20:10:08 GMT

تولید ۱۰۰هزار بسته بهداشتی توسط بسیجیان فرهنگی خوزستان

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۰۹۱۵۳

تولید ۱۰۰هزار بسته بهداشتی توسط بسیجیان فرهنگی خوزستان

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا به نقل از  روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان، کوروش مودت بیان کرد: بیش از ۷۰ گروه جهادی متشکل از بسیجیان فرهنگی در خوزستان با مشارکت کارکنان بخش سلامت این استان در تولید اقلام بهداشتی، ضدعفونی کردن سطوح و اماکن و همچنین طرح غربالگری مشارکت دارند.

وی گفت:مشارکت و حضور ۱۷۰ گروه امدادی در مراکز بهداشتی و کمک به کارکنان حوزه بهداشت و درمان در مبارزه با ویروس کرونا یکی دیگر از اقدامات تلاشگران عرصه بسیج فرهنگیان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان افزود: راه‌اندازی گروه‌های تخصصی مشاوره تحصیلی و درمانی و نیز خرید دستگاه‌های ضدعفونی کننده از دیگر اقدامات بسیج فرهنگیان خوزستان برای مقابله با کرونا است.

با شیوع ویروس کرونا دستگاه های مختلف و بخش خصوصی در تولید ماسک و مواد ضدعفونی کننده مشارکت دارند تا در تامین این اقلام در خوزستان کمک کنند.

برچسب‌ها ویروس کرونا مدارس بهداشت و سلامت پروندهٔ خبری پویش اجتماعیِ سهم من در کرونا پرونده | پیشنهادهایی برای پیشگیری از کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا مدارس بهداشت و سلامت ویروس کرونا مدارس بهداشت و سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۹۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت ۳۱۳ میلیارد تومانی خیران هرمزگان در پویش اطعام مهدوی

حمید باسره مدیرکل کمیته امداد هرمزگان گفت: در ماه مبارک رمضان با اجرای پویش اطعام مهدوی ۳۱۳ میلیارد تومان در قالب طبخ و توزیع غذای گرم، راه اندازی میز‌های افطاری ساده و اهدا بسته‌های معیشتی بین نیازمندان هزینه شده است. 

وی افزود: در ۲۰۷ آشپزخانه اطعام مهدوی راه اندازی شده در طول ماه مبارک رمضان در مجموع بیش از یک میلیون و ۶۱۳ هزار پرس غذای گرم طبخ و بیش از یک میلیون و ۴۷۴ هزار بسته افطاری ساده تهیه و بین نیازمندان توزیع شد.

مدیرکل کمیته امداد هرمزگان گفت: ۶۱ هزار و ۲۱ بسته معیشتی نیز شامل برنج، روغن، مرغ یا گوشت، انواع حبوبات، رب گوجه، ماکارونی، چای و قند توزیع شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • پیوست فرهنگی شعار سال در پارلمان فرهنگی تصویب شد
  • معدوم سازی بیش از ۶۰۰ تن فرآورده‌های خام دامی ناسالم در خوزستان
  • انجام 13 هزار بازدید بهداشتی در طرح تشدید نظارت های بهداشتی
  • ۱۳ هزار بازدید بهداشتی توسط دامپزشکی خوزستان انجام شد
  • توزیع بسته‌های معیشتی به ارزش ۴۶ میلیارد ریال در مازندران
  • انجام ۱۳ هزار بازدید بهداشتی توسط دامپزشکی خوزستان در طرح سلامت نوروزی
  • توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان در هرمزگان
  • اهدای بسته‌های معیشتی به خانواده‌های زندانیان شوش
  • مشارکت ۳۱۳ میلیارد تومانی خیران هرمزگان در پویش اطعام مهدوی
  • اصلاح روند صدور مجوزهای ایجاد ‌واحدهای‌ تولیدی و صنعتی ضروری است