Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، امیر دریادار حسین خانزادی صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این روزها مواجه با شیوع ویروس کووید ۱۹ هستیم که حد و مرز جغرافیایی نمی‌شناسد، مبارزه با این ویروس در سراسر ایران اسلامی بسیار مهم بوده و تمام کشورهای دنیا درگیر مقابله با آن هستند.

امیر دریادار خانزادی افزود: این نیرو در زمینه قرنطینه فعالیت گسترده‌ای انجام داده و برای ضد عفونی اماکن و معابر و شهرها کمک‌های ویژه‌ای انجام داده است، همچنین با بهره‌گیری از ظرفیت نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در شهر بندرعباس نقاهتگاه ۱۰۰ تختخوابی برپا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یادآور شد: این نیرو آماده است هر لحظه و به هر شکل که تدبیر شود از ظرفیت‌های خود برای کمک به ملت شریف ایران در مقابله با ویروس کووید ۱۹ که امروز یکی از موضوع‌های مهم در زمینه امنیت بهداشتی و زیستی است کمک کند.

کد خبر 4894323

منبع: مهر

کلیدواژه: حسین خانزادی نیروی دریایی ارتش ویروس کرونا ویروس کرونا ستاد مقابله با کرونا شیوع کرونا بوشهر فاصله گذاری اجتماعی ایلام شهرکرد گرگان طرح غربالگری بیرجند بارش باران روز طبیعت ماسک طبی استانداری قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۹۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده ارتش: تیراندازی به چند شیء پرنده انجام شد

آفتاب‌‌نیوز :

امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی فرمانده‌کل ارتش طی گفت‌وگویی با دفاع پرس درباره صدای انفجار در اصفهان اظهار داشت: انفجار صبح امروز در آسمان اصفهان مربوط به تیراندازی سامانه‌های پدافند ضد هوایی به شئ مشکوکی بوده که هیچ حادثه و خسارتی در پی نداشته است. 

امیر سرلشکر موسوی در ادامه درباره تهدید ایران در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی توسط رژیم صهیونیستی افزود: از هر دیوانه‌ای بی عقلی بر می‌آید؛ بستگی به عقل آن دارد.

فرمانده کل ارتش درباره واکنش ایران به تهدید رژیم صهیونیستی، گفت: واکنش ایران را پیش از این دیده‌اید.

وی افزود: کارشناسان مربوطه در حال بررسی ابعاد موضوع می‌باشند که پس از دریافت نتیجه، مراتب را اطلاع‌رسانی خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • فرمانده ارتش: تیراندازی به چند شیء پرنده انجام شد
  • نجات جان سه نفر از سیل‌زدگان هرمزگانی توسط نیروهای نداجا
  • امیر واحدی: سوخو۲۴‌های ارتش در بهترین زمان خودشان هستند
  • کدام فرماندهان بلندپایه سپاه و ارتش در اولین رژه نظامی بعد از حمله به اسرائیل حضور داشتند؟ +تصاویر
  • آصفری، نماینده مجلس: هر کشوری حریم هوایی، دریایی و زمینی‌ خود را در اختیار اسرائیل قرار دهد مورد هدف قرار می‌دهیم/ ممکن است اهداف غیرنظامی را هم بزنیم
  • رژه یگان‌های نمونه زیرسطحی، سطحی و پروازی ارتش
  • امیر حیدری: با متجاوز به خاک ایران مماشات نمی‌شود
  • تصاویری از سلام نظامی فرماندهان بلندپایه ارتش ایران در مراسم رژه
  • مراسم رژه ارتش آغاز شد
  • مراسم رژه ارتش جمهوری اسلامی ایران آغاز شد