Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-23@07:31:33 GMT

تعیین تکلیف تاریخ پایان سال تحصیلی تا پایان فروردین

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۰۹۲۰۰

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شواری اسلامی از برگزاری نشست مشترک این کمیسیون با وزرای علوم و آموزش و پروش خبر داد و گفت: در این جلسه بر لزوم تعیین تکلیف تاریخ پایان سال تحصیلی تاکید شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، میرزاده در گفتگو با ایسنا اظهار کرد: شب گذشته کمیسیون آموزش جلسه‌ای با غلامی وزیر علوم و حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش در محل این وزرات خانه‌ها برگزار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  در جلسه با وزیر آموزش و پرورش تاکید شد تا آخر فروردین، تاریخ پایان سال تحصیلی به ویژه امتحانات نهایی دانش‌آموزان اعلام شود.

به گفته وی طبق اعلام سازمان سنجش ۲۰ روز پس از برگزاری آخرین امتحان نهایی آمادگی لازم برای برگزاری کنکور وجود دارد.

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: وزارت آموزش و پرورش علوم سال تحصیلی کرونا بیماری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۹۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید استاندار هرمزگان بر تعیین تکلیف دانشکده‌های شیمی، نفت و فولاد  

استاندار هرمزگان بر تعیین تکلیف دانشکده‌های شیمی، نفت و  فولاد تاکید کرد و گفت: آغاز به کار این دانشکده‌ها می‌تواند تحولی بزرگ در نظام آموزشی استان ایجاد کند‌.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، مهدی دوستی در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان هرمزگان تقویت زیرساخت‌های مربوط به حوزه انرژی در شهرک‌های صنعتی را یکی از اولویت‌های کاری سال جاری دانست و اظهارداشت: با هدف حذف سوخت مایع صنایع تلاش خواهیم کرد شهرک‌های صنعتی را به شبکه گاز شهری متصل کنیم تا فساد موجود در این حوزه از بین برود ضمن اینکه زیرساخت‌های برق و آب شهرک‌ها نیز توسعه خواهد یافت. 
 
وی با اشاره به بیمارستان‌های در دست احداث استان، عنوان‌کرد:با تکمیل و بهره‌برداری از سه بیمارستانی که کارهای آن در حال انجام است سرانه تخت‌های بیمارستانی استان از سرانه کشوری نیز بالاتر خواهد رفت و به ۱.۹ خواهد رسید.

دوستی تکمیل دانشکده‌های علوم پزشکی شرق و غرب هرمزگان را از دیگر اولویت‌های استان برشمرد و تصریح کرد: با کمک خیرین عملیات احداث دانشکده علوم پزشکی غرب هرمزگان آغاز شده است اما ضرورت دارد در شرق استان نیز این پروژه آغاز شود ضمن اینکه در صورت وجود ساختمان دولتی مازاد نیز آمادگی داریم بازسازی و مناسب‌سازی آن را برای بهره‌برداری به عنوان دانشکده آغاز کنیم.

وی همچنین بر تعیین تکلیف دانشکده‌های شیمی، نفت و  فولاد تاکید کرده گفت: آغاز به کار این دانشکده‌ها می‌تواند تحولی بزرگ در نظام آموزشی استان ایجاد کند‌.

استاندار هرمزگان با تاکید بر تشکیل کارگروه تحقق شعار سال و تعیین اعضاء مشورتی، خاطرنشان‌کرد: تمامی مدیران باید  برای حضور مردم در عرصه اقتصاد راه پیدا کنند از این رو ضرورت دارد در هر دستگاهی یک نفر این مسئولیت را بر عهده بگیرد.

دیگر خبرها

  • جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان پیرانشهر
  • ۷۵ درصد اراضی آذربایجان غربی در سه سال اخیر تعیین تکلیف شد
  • تعیین تکلیف ۷۵درصد اراضی آذربایجان غربی در کمیسیون رفع تداخلات
  • تاکید استاندار هرمزگان بر تعیین تکلیف دانشکده‌های شیمی، نفت و فولاد  
  • آمادگی مازندران برای برگزاری امتحانات نهایی
  • استخدام ۴۱۷۰ مراقب سلامت و بهداشت در مدارس + تاریخ برگزاری آزمون
  • برگزاری آزمون‌های نهایی مازندران در ۲۲۶ حوزه امتحانی
  • تعیین تکلیف «معلم بلاگرها» برای حفظ حریم خصوصی
  • تعیین تکلیف معلم بلاگرها برای حفظ حریم خصوصی دانش‌آموزان و معلمان
  • تعیین تکلیف دستمزد معلمان حق‌التدریس