Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-03-27@05:19:53 GMT

ترافیک نیمه سنگین در آزادراه قزوین_کرج_تهران

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۰۹۲۰۸

ترافیک نیمه سنگین در آزادراه قزوین_کرج_تهران

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از ترافیک نیمه سنگین در آزادراه قزوین_کرج_تهران خبر داد و گفت: بارش باران و برف در محورهای مواصلاتی ۱۴ استان کشور خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سرهنگ نادر رحمانی، رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: براساس مصوبه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، فقط ورود افراد بومی و ساکن هر شهر طبق کارت ملی، پلاک و بیمه نامه خودرو، به آن شهر مجاز هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره آخرین وضعیت محورهای شمالی ادامه داد: تردد روان در محورهای چالوس، هراز، فیروزکوه ، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) گزارش شده است. همچنین بارش برف و باران در محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه و بارش باران در آزادراه تهران-شمال و آزادراه قروین –رشت دارای بارش باران گزارش شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا درباره آخرین وضعیت ترافیکی سایر محورها تصریح کرد: ترافیک در آزادراه قزوین-کرج-تهران حدفاصل ساسانی تا پل کلاک و محدوده گرمدره نیمه سنگین است.

سرهنگ رحمانی درباره آخرین وضعیت جوی خاطرنشان کرد: بارش برف و باران در برخی از محورهای استان های آذربایجان شرقی، مازندران، تهران و  اردبیل و بارش باران در برخی از محورهای استان های آذربایجان غربی، زنجان، قزوین، گیلان، گلستان، البرز، کرمانشاه، همدان، قم و کردستان گزارش شده است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پلیس راهور ترافیک ترافیک نیمه سنگین راهور ناجا آزادراه قزوین کرج تهران آزادراه قزوین بارش باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۹۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک نیمه سنگین در آزادراه‌های قزوین

سرهنگ فرهاد ذاکری منش رییس پلیس راه قزوین گفت: هم اکنون ترافیک آزادراه قزوین کرج، حد فاصل شهر محمدیه تا عوارضی شماره ۲ و دانشگاه آزاد نیمه سنگین بوده و در عین حال نیز این وضعت در آزادراه‌های قزوین - رشت و قزوین - زنجان نیمه سنگین، اما روان گزارش شده است.

وی ادامه داد: با توجه شرایط جوی حاکم در سراسر استان، سطح مسیر‌های ارتباطی بسیار لغزنده است و به مسافران توصیه می‌کنیم تا در صورت امکان سفر خود را در صورت مساعد شدن هوا به روز‌های بعد موکول کنند.

سرهنگ ذاکری منش یادآور شد: از رانندگان نیز درخواست داریم تا در طول سفر و هنگام رانندگی توجه به جلو داشته باشند و ضمن حرکت با سرعت مطمئنه، فاصله طولی را هم رعایت کنند.

به گفته این مسئول انتظامی، رانندگان همچنین با بستن کمربندی ایمنی خود و سرنشینان خودرو، به عدم استفاده از تلفن همراه هنگام رانندگی، اجتناب از هرگونه سرعت و سبقت بی مورد و خودداری از توقف در حاشیه دقت داشته باشند.

رییس پلیس راه استان قزوین با اشاره به اینکه تا امروز بالغ بر ۱۲ میلیون تردد در سطح راه‌های ارتباطی استان به ثبت رسیده و قزوین در این بخش جزو استان‌های پرتردد کشور به حساب آمده، تاکید کرد: رانندگان در طول مسیر خود از هرگونه عجله و شتاب در رسیدن به مقصد خودداری کنند و در طول سفر نیز به ازای هر ۲ تا سه ساعت رانندگی حداقل ۲۰ دقیقه را به استراحت بپردازند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • ترافیک نیمه سنگین در آزادراه قزوین _ رشت
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/ ۷ فروردین ماه
  • ترافیک نیمه سنگین در آزادراه‌های قزوین
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین و بارش برف و باران در جاده‌های شمالی
  • ترافیک سنگین در محور چالوس/ بارش باران در محورهای شمالی
  • ۴۶۹ نفر در تصادفات جاده‌ای جان باخته‌اند
  • بارش باران در جاده‌های ۲۷ استان/ترافیک سنگین در جاده چالوس
  • وضعیت جاده‌ها/ ترافیک سنگین مسیر جنوب به شمال در محور چالوس
  • وضعیت راه‌های کشور؛ بارش برف و باران در جاده‌ها
  • بارش باران در محورهای ۶ استان/ از ترافیک راه‌ها چه خبر؟