Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-25@20:48:59 GMT

جهانگیری کارخانه تولید ماسک را افتتاح کرد

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۰۹۲۶۸

خرداد: معاون اول رییس جمهوری صبح امروز سه شنبه 19 فروردین ماه 98 با حضور در شهرک صنعتی نصیرآباد رباط کریم کارخانه تولید انواع ماسک پزشکی و فیلتر دار را افتتاح کرد.

به گزارش خرداد از پایگاه اطلاع رسانی دولت، این کارخانه با تولید روزانه ۳۰ هزار انواع ماسک فیلتردار و قابل استفاده در بیمارستان ها را تولید و نیازمندی های داروخانه ها و مراکز درمانی استان تهران را تامین می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجموعه گروه صنعتی یحیی که تا پیش از این در زمینه تولید انواع کفش های ایمنی فعالیت می کرده است همزمان با شیوع و گسترش بیماری کرونا در کشور با تغییر برخی از خط های تولیدی خود و سرمایه گذاری ۵۰ هزار میلیارد ریال انواع ماسک چند لایه که دارای مجوز اداره تجهیزات پزشکی است تولید می کند.


در حال حاضر ۲۵۰ نفر در این واحد صنعتی مشغول به کار هستند.

گفتنی است که وزیر صنعت، معدن و تجارت و استاندار تهران معاون اول رییس جمهور را در این بازدید همراهی کردند.

برچسب ها: جهانگیری ، تولید ماسک

منبع: خرداد

کلیدواژه: جهانگیری تولید ماسک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۹۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دفتر همکاری مشترک دانشگاه صنعتی شریف و اتکا افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه صنعتی شریف، صبح امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ جلسه‌ای با حضور دکتر فراهانی مدیر ارتباط با صنعت و معاونین تحقیقات سازمان اتکا در راستای تفاهم‌نامه منعقد شده میان دانشگاه صنعتی شریف و سازمان اتکا در محل سالن جلسات معاونت پژوهشی دانشگاه برگزار شد.

تفاهم‌نامه مذکور اسفند سال ۱۴۰۲ با هدف حل مسائل، رفع نیازها و کمک به هوشمندسازی سازمان اتکا منعقد شده بود.

در ابتدای جلسه توانمندی‌ها و ظرفیت‌های بخش‌های مختلف دانشگاه صنعتی شریف از قبیل پارک نوآوری و مجتمع فناوری متناسب با ماموریت و نیازمندی‌های سازمان اتکا معرفی شد.

سپس اقدامات انجام شده از زمان امضای تفاهم‌نامه همکاری در خصوص جلسات و بازدیدهای برگزار شده و نیازمندی‌ها و پیشنهادهای انجام پروژه تهیه شده مطرح شد.

در پایان دفتر همکاری مشترک دانشگاه صنعتی شریف و سازمان اتکا در محل مجتمع فناوری استاد رضا روستا آزاد افتتاح شد.

کد خبر 6087739

دیگر خبرها

  • تولید روزانه تراکتور در کشور به ۱۵۰ دستگاه رسید
  • پهپادهای اوکراین صنعت فولاد روسیه را هدف گرفتند
  • تامین سوخت، مهمترین دغدغه مدیران واحد‌های صنعتی است
  • دفتر همکاری مشترک دانشگاه صنعتی شریف و اتکا افتتاح شد
  • اسحاق جهانگیری: گفتم حاضر نیستم زن و بچه‌ام را سوار پیکان کنم
  • اسحاق جهانگیری: گفتم حاضر نیستم زن و بچه‌ام را سوار پیکان کنم /در جلسه با نمایندگان و حدادعادل گفتم اجازه نمی دهم تولید ال ۹۰ را متوقف کنید
  • افتتاح ۷ طرح برق رسانی در چهارمحال و بختیاری
  • جهانگیری: از نظر توسعه و اقتصاد، نصف ترکیه و عربستان شده‌ایم
  • مهار آتش‌سوزی گسترده کارخانه پارافین شهرک صنعتی شکوهیه قم
  • کرمان، سیرجان، رفسنجان و بم صنعتی‌ترین شهر‌های کرمان/ سال گذشته در بخش تولید ارائه تسهیلات نداشته‎ایم