Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-16@21:38:13 GMT

واکنش سرمربی تراکتور به قهرمان اعلام شدن پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۰۹۲۹۱

ساکت الهامی سرمربی تیم فوتبال تراکتور درباره وضعیت بازی‌های لیگ برتر اظهار کرد: ما اطلاعی از تصمیم مسئولان برای لیگ برتر نداریم و در بلاتکلیفی به سر می‌بریم. در حال حاضر مربی بدنساز ما برنامه تمرینی را در اختیار بازیکنان قرار داده است تا آن‌ها تمرین کنند.

اخبار ورزشی- او ادامه داد: بازیکنان تمرینات را در فضای کم خانه انجام می‌دهند، اما این تمرینات  باعث می‌شود که فقط وزنشان کنترل شود و کیفیت لازم را ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نظرم تمرین در خانه زیاد مفید نیست و بازیکنان آمادگی لازم را بدست نمی‌آورند.

ساکت الهامی درباره وضعیت بازیکنان خارجی تراکتور گفت: بازیکنان خارجی به علت لغو پرواز‌ها نتوانستند به کشورشان برگردند و به همین علت به صورت اینترنتی با خانواده‌های خود ارتباط برقرار می‌کنند. علاوه بر این میمبلا مصدوم است و فیزیوتراپی می‌کند تا بتواند به مسابقات فوتبال بازگردد.

سرمربی تراکتور درباره اینکه گفته می‌شود میمبلا فصل آینده از این تیم تبریزی جدا می‌شود، بیان کرد: وضعیت  فصل آینده لیگ برتر هنوز مشخص نشده و  قرارداد میمبلا هم برای فصل بعد معلوم نیست، تا در این باره تصمیم بگیریم. این موضوع که من تمایلی به ماندن میمبلا ندارم شیطنت رسانه‌ای است. به هر حال از زمانی که هدایت تراکتور را برعهده گرفتم میمبلا مصدوم بوده است و این بازیکن نتوانسته زیاد بازی کند.

او درباره اینکه گفته می‌شود میمبلا را به علت قد کوتاهش نمی‌خواهد، اظهار کرد: زمانی که من به تراکتور آمدم بازیکنان خارجی همانند فورچونه و مازولا از تیم جدا شدند و سوگیتا هم با رضایت خودش از تراکتور رفت. به هر حال میمبلا بازیکن خوبی است، اما مصدومیتش خیلی طول کشید و هنوز هم مصدوم است و نمی‌تواند بازی کند.

الهامی درباره اینکه نظرش درباره برگزاری بازی‌های لیگ نوزدهم چیست، گفت: اروپایی‌ها حامی مالی و بلیت فروشی دارند، اما فوتبال در کشورمان برای لذت بردن مردم برگزار می‌شود. اگر قرار باشد بازی‌های لیگ برتر به علت شیوع ویروس کرونا بدون تماشاچی  برگزار شود در آن صورت عایدی نخواهد داشت. معتقدم  شرایط مهیا نیست تا هواداران هم بتوانند در ورزشگاه حضور یابند و تیم محبوب خود را تشویق کنند به همین علت برگزاری بازی‌ها بدون تماشاگر فایده‌ای ندارد.

سرمربی تراکتور درباره کسر مبلغ قرارداد بازیکنان و مربیان بیان کرد: به هر حال این موضوع باید کارشناسی شود که چقدر از مبالغ قرارداد باید کسر شود و قرارداد‌های بازیکنان برای فصل بعد معلوم شود. به هر حال نوع قرارداد‌های داخلی‌ها با خارجی‌ها فرق می‌کند. فوتبالیست‌های سایر کشور‌ها حقوق ماهیانه خود را بخشیدند و بخشی از قراردادهایشان را کسر کردند. اگر‌ ای اف سی و فدراسیون فوتبال بیانیه بدهند، در آن صورت مربیان و بازیکنان ایرانی هم بیشتر از حقشان نمی‌خواهند. البته باشگاه تراکتور به همه تعهدات خود عمل کرده است و مشکلی در این باره ندارد. علاوه بر این وضعیت سقوط تیم‌ها در این شرایط هم مهم است.

الهامی درباره مخالفت یوفا با نیمه تمام ماندن بازی‌های لیگ بلژیک گفت: از بازی‌های لیگ بلژیک فقط یک هفته مانده بود و فاصله صدرنشین با تیم‌های دیگر ۱۵ امتیاز بود به همین علت قهرمانی صدرنشین بازی‌ها  مسجل بود. اطلاعی از موضوع صعود و سقوط تیم‌ها در صورت ناتمام ماندن لیگ برتر ندارم و وضعیت مالی و قرارداد‌های بازیکنان مشخص نیست. به هر حال ما باید مسائل بهداشتی را رعایت کنیم تا هر چه سریعتر ویروس کرونا از بین برود و تکلیف ما مشخص شود.

او درباره اینکه باشگاه تراکتور مخالف اعلام قهرمانی پرسپولیس در لیگ نوزدهم است، گفت: در حال حاضر وقت فکر کردن درباره اینکه چه تیمی قهرمان می‌شود و چه تیمی سقوط می‌کند نداریم. البته اگر کنفدراسیون فوتبال آسیا و فدراسیون بیانیه بدهد در آن صورت همه تیم‌ها تبعیت می‌کنند، اما هر تصمیمی بگیرند به طور حتم مخالفان و موافقانی خواهد داشت.

سرمربی تراکتور درباره اینکه سازمان لیگ اصرار به برگزاری ادامه بازی‌های لیگ برتر را دارد، گفت: اگر بازی‌ها برگزار شود تیم‌ها آمادگی لازم را ندارند و شرایط برای شروع بازی‌ها باید مهیا شود. به هر حال تیم‌ها به ۴، ۵ هفته نیاز دارند تا به وضعیت ایده آل برسند. در حال حاضر بازیکنان اجازه تمرین کردن  در فضای آزاد ندارند و در خانه  تمرین می‌کنند و از آمادگی پیش فصل خود خارج شدند. اگر بازیکنان با شرایط موجود بازی کنند در آن صورت احتمال این وجود دارد که مصدوم شوند. علاوه بر این اگر بازی‌ها چند روز یک بار برگزار شود در آن صورت بازیکنان بعد از یک بدنسازی پرفشار باید بازی کنند که این موضوع نیاز به یک بحث علمی و کارشناسی دارد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: تراکتور لیگ برتر ساکت الهامی قهرمانی پرسپولیس تراکتور سرمربی تراکتور ساکت الهامی سرمربی تراکتور تراکتور درباره بازی های لیگ آن صورت لیگ برتر بازی ها تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۹۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین توصیه خمس به تراکتوری‌ها در گفت‌وگو با ورزش سه

به گزارش "ورزش سه"، پاکو خمس سرمربی تیم تراکتور دقایقی پیش قرارداد خود را با تیم تراکتور فسخ کرد تا به این ترتیب پایان کارش در جمع سرخپوشان تبریزی را رقم بزند.

این در حالی است که او ساعتی پیش آخرین جلسه تمرینی تیم تراکتور را هدایت کرده و در حاشیه تمرین با بازیکنان این تیم خداحافظی کرده بود و حالا به صورت رسمی برگه فسخ قرارداد خود را هم امضا کرد.

جدایی پاکو خمس در شرایطی است که باشگاه تراکتور 48 ساعت پیش از این سرمربی حمایت و اعلام کرده بود که او تا پایان فصل سرمربی تیم خواهد ماند اما اتفاقات اخیر باعث شد تا خود او درخواست جدایی بدهد.

بر اساس کسب اطلاع خبرنگار ما او در حاشیه تمرین خطاب به بازیکنان گفته است:
چنین شرایطی پیش آمده و ما باید برگردیم چون ما خانواده ما نگران است. برای شما آرزوی موفقیت دارم. این راهی است که باهم شروع کردیم و امیدوارم شما بتوانید تمام کنید.

دقایقی پس از اینکه قرارداد پاکو خمس فسخ شد، خبرنگار ما گفت‌وگویی بسیار کوتاه را با سرمربی تیم تراکتور انجام داد که او در پاسخ به این سوال که آیا قراردادش را فسخ کرده؟ گفت: «بله، فسخ کردیم و از ایران خواهیم رفت

خمس سپس درباره اتفاقات پیش آمده با خبرنگاران و اینکه آیا از آنها گلایه‌ای دارد؟ پاسخ داد: «نه هیچ اتفاقی نیفتاد، برای تو هم آرزوی موفقیت و سلامتی دارم

سوال پایانی از خمس این بود که چه توصیه‌ای برای هواداران تیم دارد؟ او پاسخ داد: «امیدوارم هوادار تیم بمانند و از بازیکنان و تیم تراکتور مراقبت کنند

پاکو خمس هم اکنون در اتاق خود در اقامتگاهش حضور دارد و در حال جمع‌آوری وسایل برای ترک تبریز به همراه دستیاران است.

دیگر خبرها

  • پروین: جای بازیکن پولکی در پرسپولیس نیست؛ با اوسمار قهرمان می‌شویم
  • آخرین توصیه خمس به تراکتوری‌ها
  • آخرین توصیه خمس به تراکتوری‌ها در گفت‌وگو با ورزش سه
  • واکنش ستاره ذوب‌آهن به پیشنهاد پرسپولیس یا استقلال
  • خداحافظی خمس با بازیکنان تراکتور
  • واکنش وینگر ذوب‌آهن به احتمال حضورش در پرسپولیس یا استقلال
  • تراکتور و سپاهان قهرمان نمی شوند/ نکونام نباید دنبال حاشیه باشد
  • تراکتور و سپهان قهرمان نمی شوند/ نکونام نباید دنبال حاشیه باشد
  • تراکتور چگونه قهرمان فوتبال ایران می‌شود
  • پرسپولیس به دو دلیل جام را از دست استقلال خواهد گرفت | یک مدعی از شرایط عادی خارج شده است