Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا «محسن هاشمی» روز سه شنبه پیش از آغاز دویست و هفتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران با اشاره به حضور دکتر علیرضا زالی رئیس ستاد مبارزه با کرونا در استان تهران در شورای شهر، اظهار داشت: قرار است ایشان گزارشی در صحن شورای شهر ارائه دهند و اعضای شورای شهر سوالات خود را از ایشان بپرسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی گفت: در این صورت اگر نیاز به حمایت باشد می‌توانیم حمایت و کمک کنیم و به نتیجه مثبت تری در مبارزه با کرونا در شهر تهران دست یابیم.

 هاشمی درباره ارسال نامه مدیریت شهری به رئیس جمهوری و درخواست کمک ۸ هزار میلیارد تومانی نیز عنوان کرد: این نامه از سوی رئیس جمهوری به آقای نوبخت ارسال شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: قرار است از اعتبارات ستاد مبارزه با کرونا به مدیریت شهری کمک شود اما هنوز این کمک ها در حال بررسی است.

ویروس کرونا تا روز گذشته ۶۰ هزار و ۵۰۰ نفر را در کشور مبتلا کرده است و تاکنون تعداد ۳ هزار و  ۷۳۹ نفر جان خود را بخاطر این بیماری از دست دادند.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا استان تهران رئیس شورای اسلامی شهر شورای اسلامی شهر تهران شورای شهر علیرضا زالی بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی مبارزه با کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۹۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار محسن رضایی با اعضای شورای نگهبان

محسن رضایی در سفر به قم در دیدار با اعضای شورای نگهبان، پس از ارائه توضیحاتی در خصوص اقدامات شورایعالی هماهنگی اقتصادی سران قوا، گفت: پس از انقلاب، خلا‌های سیاسی اداره کشور به برکت نظام اسلامی و ایجاد نهاد‌های نظارتی و انتخاباتی برطرف و خلا بزرگ نظامی و امنیتی و وابستگی محض به بیگانگان نیز به همت فرماندهان و جوانان فداکار رفع شد؛ اما درخصوص مسائل اقتصادی، کشور هنوز راه زیادی تا نقطه مطلوب دارد که مهمترین اقدام لازم برای حل این مشکل، اصلاح حکمرانی اقتصادی و تغییر رویه‌های آن است.

وی افزود: تصدی‌گری دولت و تمرکزگرایی، از معضلات بزرگ و موانع پیشرفت و رفع مشکلات اقتصادی است و دولت ومجلس باید از نقش و سپردن مسئولیت تصدی‌گری به وزارتخانه‌ها به نقش سیاست‌گذاری و نظارتی تغییر رویه دهد و اختیارات بیشتری به استان‌ها در جهت تمرکززدایی داده شود.

دبیر شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا با تاکید بر لزوم اعطای کلیه امور اجرایی کشور به مردم اظهار کرد: شورای نگهبان در این حوزه می‌تواند کمک‌رسان باشد.

رضایی در این سفر با آیات شب‌زنده‌دار، میرباقری، حسینی بوشهری، کعبی، قمی، مدرسی یزدی و اراکی دیدار کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • دیدار محسن رضایی با اعضای شورای نگهبان
  • قائم مقام ستاد مبارزه با مواد مخدر: نگاه نهادهای بین‌المللی به حوزه مواد مخدر سیاسی است
  • جلسه شورای هماهنگی ستاد مبارزه با مواد مخدر در شهرستان پیرانشهر
  • غیبت معنادار حسین مرعشی در جلسه حزب کارگزاران /محسن هاشمی و عطریانفر آمدند
  • برگزاری الکترونیک آزمون‌های آموزش و پرورش تا سال ١۴٠٧
  • مدل جدید تریاک‌فروشی در شمال تهران توسط یک زن
  • ورود واگن‌های وارداتی به تهران به اما و اگر رسید
  • «غریب‌آبادی» رییس ستاد مرکزی افشای حقوق بشر آمریکایی شد
  • برنامه پیشگیری و درمان اعتیاد با رویکرد مردمی سازی
  • بالگرد‌ها به کمک شناسایی کشت و توزیع مواد مخدر می‌آیند