Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-24@18:51:21 GMT

بارش برف و باران در محورهای 15 استان

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۰۹۳۲۱

بارش برف و باران در محورهای 15 استان

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا از بارش برف و باران در محورهای 15 استان خبر داد.

سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، در خصوص آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور، اظهار داشت: در حال حاضر 15 استان کشور درگیر بارش باران و برف هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

تصریح کرد: در اکثر محورهای مواصلاتی استان‌های آذربایجان شرقی، گیلان، قزوین، مازندران، تهران، لرستان، البرز، اردبیل، زنجان و گلستان بارش باران جریان دارد.

وی افزود: در برخی محورهای استان‌های خراسان شمالی، آذربایجان غربی، اصفهان، چهارمحال و بختیاری و مرکزی نیز باران می‌بارد.

سرهنگ رحمانی به بارش برف در اکثر محورهای استان اردبیل پرداخت و گفت: در ارتفاعات محور هراز و محور آستارا - اردبیل در گیلان نیز بارش برف گزارش شده است.

وی به مه‌گرفتگی همراه با کاهش دید در ارتفاعات استان‌های گلستان، کردستان، خراسان شمالی، آذربایجان شرقی، زنجان و مازندران پرداخت و گفت: با توجه به پیش‌بینی هواشناسی وضعیت ناپایدار تا روز جمعه ادامه خواهد داشت.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا با اشاره به لغزندگی جاده‌ها و برفی بودن ارتفاعات از رانندگان درخواست کرد ضمن رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی سرعت مطمئنه و فاصله طولی مجاز را رعایت کرده و برای تردد در محورهای برفی و کوهستانی حتماً به زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی مجهز باشند.

سرهنگ رحمانی در پاسخ به دیگر پرسش فارس در خصوص وضعیت ترافیک در ورودی‌های پایتخت اعلام کرد: ترافیک در آزادراه‌های قزوین - کرج و کرج - تهران در محدوده‌های پل استاندارد، پل فردیس تا پل کلاک پرحجم گزارش شده است؛ ترافیک امروز بیشتر از دیروز است و یک علت آن می‌تواند بارندگی در مسیر و لغزندگی معابر و کم شدن سرعت خودروها باشد.

وی خاطرنشان کرد: طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و کنترل پلاک خودروها در ورودی استان‌ها و شهرستان ها در حال اجرا است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: بارش برف قزوین کرج باران بارش برف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۹۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت مستمر ۶۵ تیم نظارتی پلیس راه در محورهای مواصلاتی کرمانشاه

سرهنگ عبدالحسین زارع در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد :۶۵ تیم محسوس و نامحسوس پلیس راه استان کرمانشاه در محورهای مواصلاتی استان به ویژه در نقاط حادثه‌ساز و پر تردد جاده‌ای حضور دارند تا بتوانند سفر ایمن را برای هم‌وطنانمان رقم بزنند.

وی افزود:: با همکاری و همراهی مردم طی فروردین‌ماه شاهد کاهش تصادفات جاده‌ای بودیم که در نتیجه آن تصادفات منجر به جرح در استان کرمانشاه ۸ درصد کاهش یافت.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه تصریح کرد: با توجه به بارش باران در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه هم‌اکنون سطح جاده‌های استان در برخی محورها لغزنده است و شاهد بارش‌های پراکنده هستیم.

وی ادامه داد: رعایت سرعت مطمئنه، پرهیز از سبقت غیرمجاز و عجله، همراه داشتن تجهیزات لازم، اطمینان از ایمنی خودرو برای سفر ضروری است تا از حوادث ناگوار جلوگیری شود.

سرهنگ زارع خاطرنشان کرد: همچنین افرادی که قصد سفر و تردد در محورهای مواصلاتی را دارند می‌توانند برای اطلاع از آخرین وضعیت راه‌ها با شماره ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها تماس حاصل کرده و مسیر مورد نظر خود را بررسی کنند.

وی عنوان کرد: با توجه به اینکه در فصل بهار شاهد بارش‌های پراکنده در نقاط مختلف جاده‌ای هستیم به رانندگان توصیه می‌کنیم حتماً قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند تا سفر ایمنی را برای خود و خانواده‌هایشان رقم بزنند.

کد خبر 6087029

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت /بارش برف و باران در محورهای ۱۱ استان
  • بارش باران در محورهای ۱۲ استان کشور
  • فعالیت مستمر ۶۵ تیم نظارتی پلیس راه در محورهای مواصلاتی کرمانشاه
  • بارش باران در محور‌های البرز/جاده چالوس باز است
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت / هراز مسدود شد
  • محور هراز مسدود است
  • محور هراز مسدود است/ بارندگی در راه ها
  • پادکست | ترافیک سنگین در محورهای چالوس و تهران پردیس
  • ترافیک سنگین در محور هراز/ فاقد مداخلات جوی در محورهای شمالی
  • ترافیک در محور هراز سنگین است