Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-18@02:20:16 GMT

تن پوش زمستانی بر قامت بهاری استان اردبیل

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۰۹۳۲۵

تن پوش زمستانی بر قامت بهاری استان اردبیل

بارش برف در نوزدهمین روز از بهار و سفیدپوش شدن بسیاری از نقاط استان اردبیل چهره‌ای زیبا به مناطق مرکزی و جنوبی استان بخشید و مشکلاتی نیز برای مردم ایجاد کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در نوزدهمین روز از بهار سال جدید و در حالی که تا روز گذشته هوایی بهاری و مطبوع بر بسیاری از نقاط استان اردبیل حاکم بود، مردم با چهره‌ زمستانی شهر مواجه شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وجود شکوفه‌های و رویش برگ درختان و سرسبزی نقاط مختلف استان نشان از هوایی مطبوع در استان بود. ولی صبح امروز مردم با وضعیت زمستانی مواجه شده و چهره شهر اردبیل و برخی شهرهای استان سفیدپوش شد.

 

برف بهاری در مناطق کوهستانی، جاده‌ها و مناطق مرکزی و جنوبی استان رخ‌نمایی کرده، به‌طوری‌که راهداری از اوایل صبح امروز در جاده‌های مواصلاتی اقدام به برف‌روبی می‌کند.

 

مشگین‌شهر چهره زمستانی گرفت

شهرستان مشگین‌شهر نیز که از شامگاه گذشته شاهد بارش برف بود امروز کاملا سفیدپوش شده و در حالی که این بارش باعث خوشحالی کشاورزان منطقه شده ولی برای باغ‌داران نگرانی‌هایی ایجاد کرده است.

 

تن‌پوش زمستانی خلخال با بارش برف به قامت بهاری

بارش برف امروز یادآور ماه‌های دی و بهمن بود و امروز مردم بار دیگر با شال و کلاه به ادارات و فعالیت‌های روزانه خود پرداختند.

امروز هر چند بارش برف در خلخال موجب برودت هوا و یخبندان شد ولی کارکنان دانشکده علوم پزشکی خلخال و ادارات با هدف خدمت‌رسانی با پای پیاده به ادارات رفتند.

امروز بارش برف همه را غافلگیر کرد و بعد از یک شب خوب بهاری صبحی برفی و زمستان در بهار را تجربه کردند.

 

عده از شهروندان این برف را برکت خدا برای دهقانان و کشاورزان دانسته و گفتند: بارش این برف موجب خواهد شد که شکوفه دهی و گل در درختان در جنوب استان دیرتر از سایر مناطق استان انجام گیرد.

 

گفتنی است؛ از صبح امروز بارش برف و باران در بیشتر نقاط استان اردبیل شروع شده و به محورهای مواصلاتی و جاده‌های کوهستانی چهره‌ای زمستانی بخشیده است.

انتهای پیام/3463/131

منبع: فارس

کلیدواژه: استان اردبیل بارش برف برف بهار استان اردبیل بارش برف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۹۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری از ارگ تاریخی بم زیر بارش باران بهاری | ببینید

دریافت 3 MB دریافت 3 MB

به گزارش همشهری آنلاین، در این ویدئو تصاویری از ارگ بم زیر بارش باران بهاری ببینید.

کد خبر 844896 منبع: فارس برچسب‌ها خبر مهم آب و هوا - ایران باران استان‌ کرمان

دیگر خبرها

  • شکوفه‌های بهاری زیر بارش باران
  • بارش باران بهاری و جاری شدن سیل در رودخانه شور دهستان گرده کوه +فیلم
  • ارمغان طروات بهاری با بارش باران
  • بارش باران بهاری در بافق+فیلم و عکس
  • ادامه بارش های بهاری در هرمزگان
  • بارش باران بهاری در مناطق مختلف استان یزد
  • بارش باران بهاری جان تازه‌ای به رودخانه خشک لار داد
  • تصاویری از ارگ تاریخی بم زیر بارش باران بهاری | ببینید
  • قامت‌هایی که خم می‌شوند؛ دستانی که غبار از چهره شهر می‌زداید
  • شهیدآوینی اگر بود امروز با صهیونیسم مقابله می‌کرد