Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- حجت الاسلام کرمی دادستان زنجان از آرامستان جدید و محل تدفین فوت شدگان بر اثر ویروس کرونا بازدید کرد. تاریخ انتشار: 10:31 - 19 فروردين 1399 - کد خبر: ۶۱۰۵۹۵

به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، حجت الاسلام کرمی دادستان زنجان از آرامستان جدید و محل تدفین فوت شدگان بر اثر ویروس کرونا بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام محسن کرمی در حاشیه بازدید از آرامستان جدید در خصوص اخذ هزینه‌ها و نحوه کفن و دفن اموات توضیحات کاملی را ارائه داد.

دادستان زنجان با اشاره به اینکه بیماری کرونا ضایعه زیادی را برای استان زنجان و کشور و همچنین کل دنیا به بار آورده است اظهار کرد: در کنار همه این مشکلات حرکت‌های جهادی را که نوید بخش حرکت‌های انقلابی و انسان دوستانه است توسط تعدادی از هم استانی‌های عزیز در بخش‌های مختلف خود را مشاهده می‌کنیم.

وی تصریح کرد: پزشکان و پرستاران در صف اول این مبارزه قرار دارند و به صورت جهادی تلاش می‌کنند و بیش از وظایف خود در عرصه مبارزه با کرونا زحمت می‌کشند.

دادستان زنجان ابراز کرد: برخی از افراد هستند که علاوه بر حیطه وظایف‌شان اقدامات انسان دوستانه‌ای را انجام می‌دهند و از خانواده خود دور می‌مانند تا به مردم خدمات رسانی کنند.

وی با تاکید بر اینکه این حرکت‌های جهادی در بخش‌های مختلف از تهیه اقلام مورد نیاز سالمندان برای جلوگیری از خروج آن‌ها منزلشان٬ تولید و تهیه اقلام بهداشتی برای خانواده‌های نیازمند که در این شرایط آسیب‌پذیر هستند انجام می‌شود گفت: این‌ها نمونه‌هایی از حرکت‌های جهادی است که شاخص‌های آن را در جامعه می‌بینیم.

حجت‌الاسلام کرمی با بیان اینکه رسیدگی به اموات بیماران مبتلا به ویروس کرونا از دیگر حرکت‌های جهادی انجام تکلیف شرعی اعم از تغسیل و تدفین اموات است که توسط جهادگران انجام می‌شود افزود: مجموعه جهادی اقدامات تکلیف شرعی را با انگیزه و روحیه بسیار بالایی انجام می‌دهند که این کار بسیار ارزشمند است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادستان زنجان ویروس کرونا آرامستان جدید حرکت های جهادی دادستان زنجان ویروس کرونا حجت الاسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۹۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان جذب و استخدام پذیرفته‌شدگان نهایی پذیرفته‌شدگان آزمون‌آموزگاری

اسامی چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی ویژه رشته شغلی آموزگاری سال ۱۴۰۳ وزارت آموزش‌وپرورش سوم اردیبهشت اعلام شد که بنابر اظهارات معاون وزیر آموزش و پرورش، سه برابر ظرفیت جذب در آموزش و پرورش، در آزمون پذیرفته‌ شده‌اند که این افراد برای مرحله «ارزیابی تکمیلی» و گزینش می‌توانند از امروز (پنجم اردیبهشت ۱۴۰۳) حداکثر به مدت چهار روز با مراجعه به درگاه my.medu.ir  بخش جذب و استخدام (کارا) نسبت به تکمیل نمون‌برگ‌ها و بارگذاری تمام اسناد و مدارک مورد نیاز در سامانه اقدام کنند.

«ارزیابی تکمیلی و گزینش» شامل بررسی مدارک و مستندات خوداظهاری ثبت‌نام، معاینات پزشکی، بررسی صلاحیت‌های عمومی گزینش، سنجش و ارزیابی تکمیلی است.

حمید طریفی حسینی، معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش‌وپرورش پیش از این گفته بود که طبق برنامه ریزی انجام شده فرآیند «ارزیابی تکمیلی» شرکت‌کنندگان قرار است تا پایان اردیبهشت به سرانجام برسد و اواسط خرداد نیز «نتایج قطعی» و نهایی آزمون توسط سازمان سنجش اعلام و در نهایت حدود ۲۸ هزار نفر به کادر آموزشی در دوره ابتدایی جذب شوند.

بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، امسال فرآیند ارزیابی در حوزه‌های ارزیابی تکمیلی کوتاه تر شده است؛ زمان تشکیل پرونده ارزیابی تکمیلی و بررسی «اسناد امتیاز آور» و بخشی از امور گزینش و بررسی‌های پزشکی بلافاصله پس از اعلام نتیجه اولیه و در زمان مراجعه به اداره کل آموزش‌وپرورش انجام می شود و در صورت تکمیل شدن پرونده، به حوزه ارزیابی معرفی و گروه‌های ارزیابی حرفه‌ای کار ارزیابی تکمیلی را انجام می دهند.

وی زمان تعیین شده برای جذب و استخدام و سازماندهی پذیرفته‌شدگان نهایی در مدارس را اوایل تیر اعلام کرده و گفته بود: ابلاغ آن ها و سازماندهی معلمان رسمی در مدارس دوره ابتدایی نیز در تیر انجام می‌شود تا نیازسنجی دقیق از کمبود نیروی انسانی بدست بیاید و به تفکیک استان، منطقه و مدرسه در طول تابستان کمبودها بررسی، جبران و از ابتدای مهر بدون مشکل وارد مدارس شوند.

زمان برگزاری دوره‌های ضمن خدمت این معلمان نیز بلافاصله پس از تشکیل پرونده استخدامی در اواخر خرداد انجام می‌شود، کار آموزش پذیرفته‌شدگان از طریق دانشگاه فرهنگیان دنبال و دوره آموزشی به صورت فشرده از تابستان آغاز می‌شود و در صورت نیاز در حین خدمت نیز از مهر کار آموزش معلمان جدیدالاستخدام، ادامه خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • زمان جذب و استخدام پذیرفته‌شدگان نهایی پذیرفته‌شدگان آزمون‌آموزگاری
  • مطالعه وزارت بهداشت درباره واکسن گارداسیل / الزامی به تزریق همگانی نیست
  • احداث آرامستان مطالبه مردم شهریار
  • ۱۶۰۰۰ مترمربع از معابر آرامستان بهشت رحمت شهرکرد آسفالت شد
  • انجام بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی در خراسان جنوبی طی ایام نوروز
  • انجام بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی در خراسان جنوبی
  • اولتیماتم ۱۵ روز استانداری برای ساماندهی بستر زنجانرود فیلم
  • توزیع ۴۲۰۰ تن آسفالت در معابر آرامستان بهشت رحمت
  • کفن و دفن جدیدی در آرامستان‌های قدیمی شهر تهران انجام نمی‌شود
  • دستور دادستان مرکز لرستان نسبت به تعیین تکلیف خودروهای توقیفی