Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-24@23:49:46 GMT

هیچ صنفی تا ۲۳ فروردین ماه حق فعالیت ندارد

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۰۹۳۹۶

هیچ صنفی تا ۲۳ فروردین ماه حق فعالیت ندارد

فتح الله حقیقی با اشاره به اینکه هیچ صنفی تا روز ۲۳ فروردین، حق فعالیت ندارد، افزود: صنوف پرریسک نیز تا اطلاع ثانوی تعطیل هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، استاندار زنجان امروز در جلسه ستاد کرونا در محل استانداری زنجان، اظهار کرد: اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی به منظور قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فتح الله حقیقی با یادآوری اینکه محور اصلی اجرای طرح پایلوت، قطع زنجیره انتقال است، ادامه داد: قطع زنجیره انتقال نیز فقط با رعایت دستورات بهداشتی از سوی مردم محقق می‌شود.

 

استاندار زنجان با یادآوری اینکه مردم باید در منزل بمانند و نکات بهداشتی را رعایت کنند، تصریح کرد: اصناف باید برای فعالیت پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند تا ابعاد قطع زنجیره انتقال، تکمیل شود وگرنه با پیک بیماری مواجه می‌شویم.

 

به گفته وی، اصناف کم‌ریسک از ۲۳ فروردین اجازه فعالیت دارند و این واحدها باید پروتکل بهداشتی را رعایت کنند.

 

حقیقی با اشاره به اینکه لیست این اصناف قبل از بازگشایی تهیه و اعلام شود، خاطرنشان کرد: هرگونه بازگشایی، نیازمند الزامات و پروتکل‌های مخصوص خودش است.

 

این مقام مسئول با اشاره به اینکه هیچ صنفی تا روز ۲۳ فروردین، حق فعالیت ندارد، افزود: صنوف پرریسک نیز تا اطلاع ثانوی تعطیل هستند.

 

استاندار زنجان خطاب به فرمانداران در خصوص تهیه و توزیع مواد ضدعفونی کننده و اقلام بهداشتی در بین مردم گفت: فرمانداران در تهیه لباس محافظتی و ماسک N۹۵ برای کادر درمانی شهرستان مربوطه نظارت دقیق داشته باشند.

 

استاندار زنجان با اشاره به اینکه بیمارستان‌های استان به هیچ وجه نباید در زمینه اقلام بهداشتی و محافظتی مشکل داشته باشند، افزود:تا کنون ۹۷ درصد مردم استان در طرح غربالگری (سامانه سلامت) ثبت‌نام کرده و تعیین تکلیف شده‌اند.

 

به گفته حقیقی ممنوعیت تردد بین استانی تا ۳۰ فروردین ادامه دارد و پس از آن نیز تصمیم جدید با پروتکل بهداشتی مربوطه ابلاغ می‌شود.‌

 

وی گفت: طرح نمونه گیری سرپایی از 7 فروردین در استان زنجان آغاز شده و سه آزمایشگاه برای انجام این آزمایش در خارج از محل بیمارستان‌ها در نظر گرفته شده و تا کنون ۱۵۲۱ نفر از افراد مشکوکِ شناسایی شده در طرح غربالگری سلامت به صورت سرپایی و بدون مراجعه به بیمارستان، مورد آزمایش قرار گرفته که نمونه ۲۴۴ نفر از آن‌ها مثبت شده است.

 

پایان پیام/73

منبع: شبستان

کلیدواژه: مبارزه با کرونا ویروس کنترل شیوع کرونا ویروس پیشگیری از شیوع ویروس کرونا استاندار زنجان قطع زنجیره انتقال استاندار زنجان ۲۳ فروردین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۹۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت مستمر ۶۵ تیم نظارتی پلیس راه در محورهای مواصلاتی کرمانشاه

سرهنگ عبدالحسین زارع در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد :۶۵ تیم محسوس و نامحسوس پلیس راه استان کرمانشاه در محورهای مواصلاتی استان به ویژه در نقاط حادثه‌ساز و پر تردد جاده‌ای حضور دارند تا بتوانند سفر ایمن را برای هم‌وطنانمان رقم بزنند.

وی افزود:: با همکاری و همراهی مردم طی فروردین‌ماه شاهد کاهش تصادفات جاده‌ای بودیم که در نتیجه آن تصادفات منجر به جرح در استان کرمانشاه ۸ درصد کاهش یافت.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه تصریح کرد: با توجه به بارش باران در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه هم‌اکنون سطح جاده‌های استان در برخی محورها لغزنده است و شاهد بارش‌های پراکنده هستیم.

وی ادامه داد: رعایت سرعت مطمئنه، پرهیز از سبقت غیرمجاز و عجله، همراه داشتن تجهیزات لازم، اطمینان از ایمنی خودرو برای سفر ضروری است تا از حوادث ناگوار جلوگیری شود.

سرهنگ زارع خاطرنشان کرد: همچنین افرادی که قصد سفر و تردد در محورهای مواصلاتی را دارند می‌توانند برای اطلاع از آخرین وضعیت راه‌ها با شماره ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها تماس حاصل کرده و مسیر مورد نظر خود را بررسی کنند.

وی عنوان کرد: با توجه به اینکه در فصل بهار شاهد بارش‌های پراکنده در نقاط مختلف جاده‌ای هستیم به رانندگان توصیه می‌کنیم حتماً قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند تا سفر ایمنی را برای خود و خانواده‌هایشان رقم بزنند.

کد خبر 6087029

دیگر خبرها

  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون پروانه را دارد
  • فعالیت مستمر ۶۵ تیم نظارتی پلیس راه در محورهای مواصلاتی کرمانشاه
  • رعایت حجاب و عفاف در واحدهای صنفی اسلامشهر الزامی است
  • ادامه اجرای طرح «زیست شبانه» و نظارت بر فعالیت‌های اصناف در قم
  • رعایت توصیه‌های بهداشتی، ضامن تولید واحدهای مرغداری است
  • مسدود شدن ۲۱ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن
  • پوشاک مستعمل در مشهد آزادانه به فروش می رسد
  • ادامه اجرای طرح «زیست شبانه» و نظارت بر فعالیت های اصناف در قم
  • پوشاک مستعمل در مشهد آزادانه به فروش می‌رسد
  • مراجعه بیش از یک هزار ایلامی به پایگاه انتقال خون