Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، امیر دریادار حسین خانزادی صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این روزها مواجه با شیوع ویروس کووید ۱۹ هستیم که حد و مرز جغرافیایی نمی‌شناسد، مبارزه با این ویروس در سراسر ایران اسلامی بسیار مهم بوده و تمام کشورهای دنیا درگیر مقابله با آن هستند.

امیر دریادار خانزادی افزود: این نیرو در زمینه قرنطینه فعالیت گسترده‌ای انجام داده و برای ضد عفونی اماکن و معابر و شهرها کمک‌های ویژه‌ای انجام داده است، همچنین با بهره‌گیری از ظرفیت نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در شهر بندرعباس نقاهتگاه ۱۰۰ تختخوابی برپا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یادآور شد: این نیرو آماده است هر لحظه و به هر شکل که تدبیر شود از ظرفیت‌های خود برای کمک به ملت شریف ایران در مقابله با ویروس کووید ۱۹ که امروز یکی از موضوع‌های مهم در زمینه امنیت بهداشتی و زیستی است کمک کند.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا ایران ایران اسلامی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران ویروس اختیار بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۹۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگداشتی برای امیر انقلابی ارتش

به گزارش گروه ایثار و حماسه خبرگزاری صداوسیما ؛ مراسم بزرگداشت چهل و پنجمین سالگرد شهادت امیر سپهبد شهید "محمد ولی قرنی" صبح امروز در ستاد فرماندهی کل ارتش برگزار شد.
قرنی، اولین رئیس ستاد مشترک ارتش بود که اردیبهشت سال ۵۸ بدست گروهک فرقان به شهادت رسید.

      کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اصناف و بازاریان لباس‌هایی با پوشش مناسب در اختیار مردم قرار دهند
  • دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش
  • بازگشت تیم‌های قایقرانی ملوان نیروی دریایی ارتش و سکان تهران
  • بزرگداشتی برای امیر انقلابی ارتش
  • پارچه‌نوشتۀ عبری دانشگاه امیر کبیر
  • کمبود تخت و نیروی انسانی در بیمارستان‌های جنوب کرمان
  • ارتش باعث عزت دین و امنیت مردم است
  • ارتش و سپاه؛ لشکر خدمت
  • حادثه اصفهان به قدری کوچک است که در بُعد نظامی قابل مطرح شدن نیست + فیلم
  • آیت‌الله سعیدی: در نظام جمهوری اسلامی ایران ارتش احترام دارد