Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-23@19:36:13 GMT

اطلاعات خرید هاست وردپرس صبا هاست

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۰۹۵۳۱

راه اندازی و نگهداری سایت وردپرس در ابتدا بسیار ساده است است اما نکته اصلی در کنترل و پشتیبانی از آن است. هاست وردپرس باید به گونه ای باشد که با پشتیبانی به موقع به فرد خدمات رسانی داشته باشد. در ادامه ای مقاله نکاتی برای انتخاب بهتر هاست وردپرس بیان شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ هاست وردپرس یکی از بخش های پایه برای سایت های وردپرسی به شمار می رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وردپرس راه اندازی و نگهداری آسانی دارد. در این میان باید به انتخاب درست هاست دقت کنید. هاست وردپرس صبا هاست یکی از بهترین انتخاب ها بین شرکت های ایرانی ارائه دهنده هاست است. در عین حال که پشتیبانی خوبی دارد با خیال راحت و بدون قطعی وب سایت خود می توانید از این هاست استفاده کنید. شاید یکی از کار های سخت در ایران انتخاب هاست قابل اعتماد باشد ولی صبا هاست پس از خدمات رسانی عالی خود در این زمینه به مشتریان خود خدمات عالی را ثابت کرده است .

مشتریان برتر و معروف هاست وردپرس صباهاست به عنوان مهر تاییدی برای جلب اعتماد مشتریان جدید محسوب می شوند. از آنجایی که معمولا به وب سایت های وردپرس توجه چندانی نمی شود در بخش هاست هم انتخاب نادرست سبب نا کارآمدی وب سایت می شود. پس با انتخاب هاست وردپرس مناسب این نکته را در نظر بگیرید که وب سایت با کمی مدیریت به نوعی عملکردی عالی خواهد داشت. بهترین هاست وردپرس در واقع پس از ارائه خدمات و ارائه پشتیبانی شرکت هاستینگ مشخص می شود . پس به این نکته توجه کنید که با انتخاب درست هاست عمر وب سایت خود را کوتاه نکنید . قطعی وب سایت با ضرر های زیادی همراه است و پشتیبانی باید به صورتی باشد که در کمترین زمان سایت به حالت اولیه خود برگردد.

هنگام خرید هاست وردپرس از مشاورین ما کمک بگیرید.

 

مزایای هاست وردپرس صبا هاست

هاست وردپرس صبا هاست در انوع مختلف هاست در ایران تلاش کرده بهترین خدمات را به مشتری ارائه دهد و در این امر موفق بود. از مزایای خرید هاست وردپرس صبا هاست پشتیبانی 24 ساعته آن است که نگرانی های قطعی سایت را از بین می برد.

صبا هاست علاوه بر این ها از سخت افزار های قوی برای هاست خود استفاده می کند که این امر سبب شده سرعت خدمات رسانی را بالا تر برده. سرعت در هاست به نوعی ضروری است و هاست کم سرعت در واقع اتلاف وقت است. یکی از مشکلاتی که صاحبان بیزینس و صاحبان وب سایت های وردپرس با آن رو به رو هستند از دست رفتن اطلاعات است. برطرف کردن این مشکل و بازگردانی اطلاعات در بهترین زمان شاید با دو هفته قطعی رو به رو باشد.

اما صبا هاست به صورت روزانه از داده های وب سایت شما بک آپ می گیرد. این امر خطر مشکلات این چنینی را تا حد زیادی کاهش می دهد. خدمات خوب صبا هاست در واقع سبب محبوبیت آن در طول این 13 سال شده است. این نکته را در نظر داشته باشید اگر از مشتریان جدید هاست وردپرس صبا هاست هستید این امکان برای شما در نظر گرفته شده که از دامنه رایگان، انتقال رایگان سرعت اینترنت و ssl رایگان استفاده کنید.

به ویژگی های یک هاست وردپرس خوب توجه کنید.

 

نحوه انتخاب هاست

خرید هاست وردپرس باید بر مبنای نیاز های شما باشد. صبا هاست با ارائه پلن های متفاوت انتخاب های مناسب را به کاربران نشان داده تا با هزینه مناسب از خدمات هاست وردپرس استفاده کنند. این امر نشان دهنده زیرساخت قوی هاست در این شرکت است و بخش های متفاوت پلن هاست وردپرس صباهاست شامل 4 بخش با ویژگی های متفاوت است.

البته باید در نظر داشت با توجه به نوع کارکرد خود هاست را به صورت ویژه و حرفه ای و یا حالت معمولی خریداری کنید. حتی در نوع معمولی با انتخاب های متفاوتی رو به رو هستید. تنوع در پلن خرید هاست سبب می شود انتخاب مناسبی داشته باشید. این پلن ها با توجه به نوع هدف سایت و میزان بازدیدکنندگان آنها دسته می شوند و همچنین ویژگی های استاندارد هاست که به صورت واضح در این لیست ها وجود دارند.

امروزه در خرید هاست وردپرس وجود گواهینامه ssl بخشی مهم است. وب سایت های بیزنسی و تجاری حتما باید گواهینامه SSL را داشته باشند تا با خیال راحت به مشتریان خود خدمات رسانی کنند. در صورت نبود این بخش مهم هکر ها به اطلاعات شما دستبرد می زنند. انتخاب از میان پلن های صبا هاست به علت وجود خدمات خوب و قیمت مناسب یکی از کارهای آسان شده که با راهنمایی مشاورین ما در این زمینه نیز میتوانید کمک بگیرید. مشاورین ما به صورت 24 ساعته از شما حمایت می کنند.

در انتخاب هاست وردپرس دقت کنید.

 

انتخاب حرفه ای با صبا هاست

صبا هاست با 13 سال سابقه درخشان در زمینه هاستینگ و ارائه خدمات سرور قادر است بهترین خدمات را به مشتریان خود عرضه کند. هاست وردپرس صبا هاست به صورت حرفه ای در این زمینه خدمات رسانی داشته و همیشه از مشتریان خود حمایت کرده است. هاست ها در واقع ویژگی های مختلفی مثل پهنای باند، حافظه و غیره دارند. اما از این میان انتخاب های محدود و یا انتخاب هاست اشتراکی در مواردی نه تنها مناسب نبوده بلکه شرایط را بدتر می کند. انتخاب های متنوع متناسب با نیاز های کاربران و همچنین مشاوره آنلاین 24 ساعته به کمک مشتری آمده تا با استفاده از خدمات مناسب به آنها کمک کند. راه اندازی سایت های وردپرسی آسان است و اگر برای هاست وردپرس انتخاب مناسبی داشته باشید بدون نگرانی می توانید کار خود ادامه دهید و وب سایتی موفق داشته باشید. خرید دامنه به صورت اختصاصی شاید در تمام زمینه ها ضروری نباشد اما صباهاست این ویژگی را هم در اختیار مشتریان خود قرار میدهد. قدمت خدمات رسانی صبا هاست در این زمینه سبب شده کاربران جدید با خیالی آسوده از آن استفاده کنند و حتی به افراد دیگر saba.host را معرفی کنند. در زمینه هاست وردپرس ایران قدمت و سابقه نشان دهنده خدمات رسانی با کیفیت است.

هاست وردپرس باید طبق استاندارد های وردپرس باشد.

 چرا صبا هاست؟

با خرید هاست وردپرس از Saba Host به صورت 24 ساعته پشتیبانی می شوید. در این صورت دیگر نگران وقفه در ارائه خدمات وب سایت خود نیستید. نبود وقفه یعنی همه بازدید کنندگان به صورت عادی از وب سایت شما دیدن کنند. هاست وردپرس sabahost بخاطر وجود سخت افزار قوی از سرعت بسیار بالایی برخوردار است. این امر در زمانی که بازدیدکنندگان وب سایت در بازه ای زمانی بیش از حد معمول باشد از کندی خدمات رسانی و حتی وقفه و خرابی جلوگیری می کند. این امر را فقط در شرکت های هاستینگ خارجی مانند سایت Godaddy می بتوانید ببیند .. قیمت مناسب در ابتدا پایه گذاری وب سایت وردپرس گزینه ای قابل توجه است. هاست وردپرس باید به گونه ای باشد که با خدمات رسانی مناسب و عالی از قیمت مناسبی برخوردار باشد. تنوع پلن های انتخاب هاست وردپرس این امکان را به مشتریان میدهد تا با سرمایه گذاری مناسب وارد دنیای اینترنت شوند. انتخاب شرکتی ای قدیمی در زمینه هاست وردپرس این امکان را به شما میدهد تا به راحتی از تجربیات وب سایت های دیگر و افراد دیگر استفاده کنید و در نهایت با خیالی آسوده آن را انتخاب کنید. با خرید هاست وردپرس صباهاست این اطمینان به مشتری داده میشود که در تمام مراحل پشتیبانی در کنار او هستیم.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: هاست وردپرس سایت های وردپرس مشتریان خود خدمات رسانی داشته باشید انتخاب هاست وب سایت انتخاب ها زمینه ها پلن ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۹۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌فروش بلیت «مست عشق» آغاز شد+ سایت های خرید بلیت، زمان اکران و دانلود آهنگ فیلم مست عشق

پیش‌فروش بلیت فیلم سینمایی «مست عشق» در برخی از سایت‌های فروش بلیت آغاز شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، پس از تعویق یک هفته‌ای در نمایش فیلم «مست عشق» به کارگردانی حسن فتحی، این فیلم از چند روز دیگر روی پرده سینماها می‌رود.

این فیلم در حالی از چهارشنبه، پنجم اردیبهشت‌ماه اکران می‌شود که پیش‌فروش اینترنتی بلیت آن از دوم اردیبهشت‌ماه در برخی سایت‌های فروش بلیت (ایران تیک و سینما تیکت) آغاز شده است.

خلاصه فیلم مست عشق

همان‌طور که در طول زمان تولید و پس از آن از سوی رسانه‌ها اعلام شد فیلم مست عشق درباره زندگی مولانا جلال‌الدین محمد بلخی از بزرگان سده خود بود که با شمس تبریزی آشنا شده و سیر مراحل عرفان و سلوک را طی می‌کند؛ مست عشق چگونگی رسیدن این دو یار به یکدیگر و سرگذشت آن‌ها را سوژه کرده است. با فیلمنامه‌ای از احسان جوانمرد و فرهاد توحیدی که در طول ساخت مشورت‌های بسیاری از مولوی شناسان برجسته از جمله دکتر محمدعلی موحد دریافت کردند و تلاش شده است تا داستان بسیار به واقعیت نزدیک باشد.

این فیلم برشی از زندگی مولانا و شمس تبریزی در سال‌های ۶۴۰ تا ۶۴۵ هجری قمری است که رابطه مولانا با شمس تبریزی، عشقی که مولانا به او داشت، تأثیر فراوان شمس بر زندگی و اشعار مولانا، و عشق او به خدا را به تصویر می‌کشد. در واقع در فیلم مخاطب ۵ سال از زندگی مولانا را تماشا می‌کند و در این ۵ سال اتفاق‌های زیادی در زندگی این عارف بزرگ می‌افتد.

بازیگران فیلم مست عشق

یکی از ویژگی‌های جذاب فیلم مست عشق ترکیب حضور بازیگران آن است؛ از ستارگان مطرح سینمای ایران و ترکیه همه در این اثر سینمایی دور هم جمع شده‌اند و می‌توان این فیلم را یکی از مهم‌ترین و پرستاره‌ترین آثار سینمایی چند سال اخیر دانست؛ پارسا پیروزفر بازیگر مطرح و محبوب سینمای ایران در نقش مولانا بازی می‌کند و شهاب حسینی نیز در نقش شمس تبریزی با گریمی متفاوت و دیدنی در این اثر حضور دارد.

حسام منظور دیگر بازیگری است که یکی از نقش‌های اصلی این فیلم یعنی شخصیت حسام‌الدین چلبی را بر عهده گرفته است.

بوراک توزکوپاران بازیگر مطرح سینمای ترکیه در نقش سلطان ولد حضور دارد؛ بوران کوزوم دیگر بازیگر مطرح ترکیه است که نقش علاءالدین را بازی می‌کند. اما شاید یکی از مهم‌ترین چهره‌های این فیلم هانده ارچل ستاره تلویزیون و سریال‌های ترکیه است که در مست عشق در نقش کیمیا خاتون، دختر مولانا حضور یافته است. بنسو سورال در نقش مریم، سلما ارگچ در نقش کِرّا خاتون همسر مولانا، ابراهیم چلیک‌کول در نقش اسکندر و خالد ارگنچ ستاره مطرح ترکیه که پیش از این در سریال دیدنی حریم سلطان بازیگر نقش محوری بود از دیگر بازیگران این فیلم هستند.

عوامل فیلم مست عشق

مهران برومند، تهیه‌کننده این اثر است که با سرمایه‌گذاران کشور ترکیه این فیلم را تولید کرده و تمام تصاویر در کشور ترکیه ضبط شده است. فاهیر آتاک اوغلو آهنگساز آثاری همچون عمر و حریم سلطان، آهنگ‌سازی موسیقی فیلم را بر عهده داشته و علیرضا قربانی موسیقی تیتراژ آن را اجرا کرده است که در ادامه تماشا می‌کنید.

مدیر صدابرداری: علیرضا علویان، مترجم فیلمنامه: نفیسه لاله، رنگ شناس: هوتن حق شناس و مانا محمدطاهر، آهنگساز: فاهیر آتاک اوغول، تدوین: جیدا کاراقول و دیلبر کویونجو، دستیار فیلمبردار: عارف جان کوجا و موجایت کیلیچ، دستیار نورپردازی: سید اوزدن، دستیار کارگردان: گیزم کاراجا و سوال سنرجانشین تهیه‌کننده: شهرام زاهدی، سرپرست گروه کارگردانی: محمدرضا رستمی، مدیر فیلم برداری: مرتضی پورصمدی، مدیر تولید: تولگا توسون، مدیر هنری: نیلوفر چامور، طراح گریم: ایمان امیدواری، دستیار اول و مدیر برنامه‌ریزی: فاتیح کجا، طراح جلوه‌های ویژه میدانی: آیتکین یالچین، طراح بدلکاری: شاهین کاراکوش از دیگر عوامل این فیلم هستند.

موزیک ویدئو فیلم مست عشق

کد خبر 746665

دیگر خبرها

  • قیمت بلیط استانبول به تبریز مرداد 1403
  • بارگذاری اطلاعات مربوط به مراکز انتفاعی در سایت شفافیت شهرداری
  • الکترود جوشکاری co2 و نکات  مهم خرید سیم جوش co2
  • اتصال روستا‌های ۲۰ خانوار اردبیل به شبکه ملی اطلاعات
  • بزرگترین حراجی دمپایی در قم را از دست ندهید + اطلاعات تماس
  • اتصال روستاهای بالای ۲۰ خانوار به شبکه ملی اطلاعات در استان اردبیل
  • چرا قیمت میلگرد آجدار در سایت فروش آهن مختلف، متفاوت است؟
  • پیش‌فروش بلیت «مست عشق» آغاز شد+ سایت های خرید بلیت، زمان اکران و دانلود آهنگ فیلم مست عشق
  • کتاب نو بخریم یا کتاب دست دوم؟
  • لیست برخی از سایت‌های حقوقی کشور