Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، «محمد علی الحوثی»، رئیس کمیته عالی انقلاب یمن امروز -سه‌شنبه در پیامی توئیتری نوشت: «اگر سازمان برنامه جهانی غذا اجرای مرحله آزمایشی تحویل کمک‌های نقدی را عامدانه و به بهانه‌های واهی آغاز نکند، ممکن است ویدئوهای مرتبط یه این بهانه‌ها منتشر شود و ما مواضع آن‌ها نسبت به بندها و حقیقت مانع‌تراشی در مسیر اجرای مرحله آزمایشی را آشکار می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

وی در ادامه نوشت: «ویدئوها به اطلاع مقامات سازمان برنامه جهانی غذا در یمن رسیده است.» 

«عبدالمحسن طاووس»، دبیر کل شورای عالی اداره و هماهنگی امور انسانی جنبش انصار الله در تاریخ پنج مارس از توافق با سازمان برنامه جهانی غذا برای دریافت کمک‌ها به صورت نقدی جهت خرید مواد غذایی مورد نیاز مردم یمن خبر داد.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: برنامه غذایی انصارالله سازمان برنامه جهانی غذا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۹۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۷۰۰ برنامه توسط سپاه روح الله

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: دیدار جمعی از معالمان بسیجی با مقام معظم رهبری، دیدار جمعی از فرهنگیان و معلمان، مربیان و هادیان عقیدتی سیاسی با نماینده ولی فقیه در استان و ائمه جمعه، تجلیل و تکریم از معلمان نمونه و دیدار و تجلیل از خانواده شهدای معلم، جانبازان و ایثارگران شاخص‌ترین برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی در استان است.
حجت الاسلام عبدی غبار روبی و عطرافشانی مزار شهدا، برگزاری نشست‌های روشنگری، ترویجی و تبیین اندیشه‌های مطهر در قالب سخنرانی و برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی و محافل انس با قرآن کریم را از دیگر برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی در استان عنوان کرد.
۱۲ تا ۱۸ اردیبهشت ماه بعنوان هفته عقیدتی سیاسی نامگذاری شده است. 

دیگر خبرها

  • زمان‌بندی ۵۷۵ پروژه فعال در شهر اصفهان انجام شد
  • اجرای ۷۰۰ برنامه توسط سپاه روح الله
  • هشدار برنامه جهانی غذا درباره بحران گرسنگی در غزه
  • اجرای برنامه پیشگیری از تنبلی‌چشم بیش از ۱۶۲ هزار کودک در آذربایجان‌غربی
  • آخرین اخبار حج تمتع ۱۴۰۳ / روند صدور روادید زائران آغاز شد
  • اعزام بیش 83 هزار زائر در حج 1403 
  • بیش از ۸۳ هزار زائر به حج ۱۴۰۳ اعزام می‌شوند
  • هشدار سازمان بهداشت جهانی در مورد اپیدمی جدید/ آیا ویروس جدید جای نگرانی دارد؟
  • ارائه خدمات درمانی رایگان به مناسبت هفته سلامت
  • استطاعت بیش از ۸۲ هزار زائر برای حج آینده تایید شد