Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-16@09:15:35 GMT

پرسپولیس را تشویق می‌کردم، الان سپاهانی‌ام

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۰۹۵۵۸

پرسپولیس را تشویق می‌کردم، الان سپاهانی‌ام

چپ پای تند و تیز تیم آوس پرتغال صحبتهای جالبی را درباره گذشته و آینده اش انجام داد .

به گزارش مشرق، یکی از انتقال‌هایی که طی سالیان اخیر قرار بود به پرسپولیس انجام شود و حتی به طور جدی درباره آن بحث شده بود، به جابه‌جایی مهرداد محمدی از راه‌آهن تهران به جمع سرخ‌پوشان برمی‌گشت، اما در نهایت چنین اتفاقی رخ نداد و این مهاجم به سپاهان پیوست که اکنون محمدی درباره رفتن‌اش به اصفهان توضیحاتی ارائه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهرداد محمدی در گفت‌وگویی درباره اینکه سال‌ها قبل برای تماشای بازی‌های پرسپولیس به ورزشگاه آزادی می‌رفت، اظهار کرد: ۱۰۰ درصد به استادیوم می‌رفتم و بازی‌های پرسپولیس را تماشا می‌کردم. آن بالا(بین تماشاگران) بودم و با بچه‌‌ها پرسپولیس را تشویق می‌کردیم، اما لیدر نبودم.

او درباره بحث حضورش در پرسپولیس که قبل از انتقال‌اش به سپاهان مطرح شده بود، ابراز کرد: آن مقطع خیلی بحث بود که به پرسپولیس بیایم و حتی کارهای انتقال هم در حال نهایی شدن بود، اما به یکباره پرسپولیس سراغ یک بازیکن دیگر رفت و دیگر حتی به من زنگ هم نزدند. من هم به سپاهان رفتم و خدا را شکر می‌کنم که به این تیم خوب رفتم و واقعا برای من ایده‌آل بود.

بیشتر بخوانید:

«طارمی» و «محمدی» به تیم‌های فرانسوی پیشنهاد شدند

ملی پوش ایرانی آوس پرتغال اضافه کرد: بعد از رفتن به سپاهان، فهمیدم که هر بازیکنی باید تجربه حضور در این باشگاه را به دست بیاورد چون واقعا تیم بزرگی است، امکانات فوق‌العاده‌ای دارد. سه سال در سپاهان بودم، اما هیچ بدی از مردم اصفهان، تماشاگران و مدیران باشگاه ندیدم و هر چیزی از سپاهان بگویم، کم گفتم. الان هم تیم مورد علاقه‌ام سپاهان است و آرزوی موفقیت برای آنها را دارم.

«اگر می‌خواستی یک اسم و فامیل دیگر برای خودت انتخاب کنی، چه چیزی بود؟» محمدی در پاسخ به این سوال عنوان کرد: همین مهرداد محمدی خیلی خوب است. البته امیرخان(قلعه‌نویی) آن اوایل فوتبالم به من گفت به تو می‌خورد که اسمت «مصیب» باشد و انگار «مهرداد» اسم فرهنگی تو است(با خنده).

او درمورد اینکه علاقه دارد کدام بازیکن کنار او بازی کند، گفت: خیلی دوست داشتم در کنار علی آقا کریمی بازی کنم چون بازیکنی است که واقعا در بازی‌ها کار را درمی‌آورد و پاس‌های هُلو می‌داد! یکی، دو نفر را دریبل می‌زد و پاس می‌داد. خیلی خوب است که علی آقا کریمی خیلی خوب است کنار یک مهاجم باشد.

محمدی در پاسخ به این سئوال که در دوران قرنطینه به چه کاری مشغول است، گفت:شروین رفیقم اینجاست و از نقی تا نقی (سریال پایتخت)کال آو دیوتی بازی می کنیم که بازی خیلی خفنی است!

او همچنین اعلام کرد در شرف ازدواج است و با همسر آینده اش نامزد کرده ؛ کسی که قرار است در بازیهای کامپیوتری پایه و کنارش باشد.

منبع: ورزش سه

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا مدافعان سلامت سال جهش تولید پرسپولیس مهرداد محمدی سپاهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۹۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس قهرمان خواهد شد | بارها فریاد می‌زدم که در این پست بازیکن می‌خواهیم

همشهری‌آنلاین - علی‌اصغر درویش

تیم پرسپولیس شب گذشته از هفته بیست و سوم رقابت‌های لیگ برتر به مصاف ملوان رفت و سرخ‌پوشان پایتخت موفق شدند در یک بازی سخت و نفسگیر با یک گل به برتری برسند تا همچنان در یک امتیازی استقلال صدرنشین در رده دوم جدول قرار بگیرند. یکی از اتفاقاتی که پرسپولیس را بویژه در نیم‌فصل دوم در مسیر پیروزی قرار داده تغییر سبک بازی سرخ‌هاست موضوعی که با آمدن اوسمار روی نیمکت پرسپولیس و حضور چند بازیکن جدید تاثیر خودش را بخوبی نشان داده است.

اسماعیل حلالی ستاره سابق پرسپولیس با اشاره به این موضوع درباره روند رو به رشد این تیم با روزنامه همشهری گفت و گو کرد.

*پرسپولیس در یک بازی سخت ملوان را شکست داد. بازی چطور بود؟

با تیمی بازی می کردیم که یکی از بهترین‌ تیم‌های لیگ امسال است و مهره‌های کارآمدی دارد. این تیم همه چیز دارد، هم در حمله و هم در دفاع عملکرد خوب هستند اما در چند صحنه اشتباهات ریزی داشتند که پرسپولیس استفاده کرد و به گل رسید. پرسپولیس نسبت به بازی قبل بهتر بازی کرد و موقعیت‌هایی هم در جریان بازی ایجاد کرد که به گل تبدیل نشد.

*پیروزی‌های سریالی پرسپولیس کام هواداران این تیم را حسابی شیرین کرده و برخی از طرفداران این تیم ناخوداگاه به مقایسه تیم اوسمار و گل‌محمدی می‌پردازند. آیا این مقایسه درست است؟

اگر تیم اوسمار همان تیم گل‌محمدی بود می‌شد مقایسه کرد اما با حضور نفرات جدید در پرسپولیس قیاس درستی نیست.

*آیا سبک بازی پرسپولیس با آمدن اوسمار عوض شده است؟

عوض شده اما تغییر بازیکنان و نفرات جدید در این مسیر خیلی به سرمربی برزیلی کمک کرده است شاید اگر این نفرات در زمان گل‌محمدی به تیم اضافه می‌شدند این روند خوب در پرسپولیس یحیی هم اتفاق می‌افتاد.

*نقطه ضعف‌هایی که پرسپولیس در زمان گل‌محمدی داشت برطرف شده است؟

من بارها فریاد می‌زدم که پرسپولیس در پست دفاع چپ مشکل دارد اما بیشتر در دفاع راست بازیکن جذب می‌شد. پرسپولیس مدت‌ها بود که دفاع چپ کلاسیک نداشت چرا که با حضور بازیکن تخصصی در این پست می‌توانست به غیر از سمت راست از سمت چپ هم نفوذ داشته باشد.

*حالا با حضور عبدالکریم حسن به نظر می‌رسد این ضعف برطرف شده است. ارزیابی شما از عملکرد مدافع قطری چیست؟

خیلی باتجربه و پخته عمل می‌کند، خوب به نفرات هجومی اضافه می‌شود و شوت‌های خوبی می‌زند و فکر می‌کنم با گذشت زمان بیشتر به شرایط عادت می‌کند و عملکرد بهتری نشان خواهد داد.

*اورونوف خرید خوبی برای پرسپولیس بود. کیفیت این بازیکن را چطور دیدید؟

به لحاظ تکنیکی و فوق‌االعاده است و قابلیت فردی خیلی بالایی دارد.

*کادر فنی استقلال بعد از پایان بازی با آلومینیوم به اشتباهات داوری معترض شدند و صحبت‌هایی در این خصوص مطرح شد که نگاه‌ها به سمت یک تیم خاص بوده و داوری‌ها همیشه به نفع پرسپولیس است. چه صحبتی در این زمینه دارید؟

خیلی دوست ندارم درباره این حاشیه‌ها صحبت کنم به نظرم بازیکنان پرسپولیس نباید به این صحبت‌ها توجه کنند و روی کار خودشان تمرکز کنند تا تیم به حاشیه نرود.

*پیش‌بینی اسماعیل حلالی از قهرمان لیگ چیست؟

به احتمال خیلی زیاد پرسپولیس قهرمان خواهد شد.

کد خبر 844508 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • آلرژی عجیب ستاره فوتبال ایران؛ دشمن جام!
  • این بازیکن پرسپولیس در آبادان تشویق نخواهد شد
  • عبدالکریم در آبادان تشویق نمی شود
  • پرسپولیس قهرمان خواهد شد | بارها فریاد می‌زدم که در این پست بازیکن می‌خواهیم
  • تراکتور و سپاهان قهرمان نمی شوند/ نکونام نباید دنبال حاشیه باشد
  • اوسمار از یحیی جلو زد/ در پرسپولیس کسی دلتنگ گل‌محمدی نیست!
  • پرسپولیس به دو دلیل جام را از دست استقلال خواهد گرفت | یک مدعی از شرایط عادی خارج شده است
  • شکایت انضباطی ملوان از شخص پیام حیدری
  • مربی برزیلی پرسپولیس از گل محمدی جلو زد
  • ویرا از گل محمدی جلو زد!