Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-19@22:08:32 GMT

منصوری: دشمن می‌خواهد مردم را از اسلام و رهبری جدا کند

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۰۹۶۳۲

منصوری: دشمن می‌خواهد مردم را از اسلام و رهبری جدا کند

باشگاه خبرنگاران: جواد منصوری عضو حزب وفاداران انقلاب اسلامی با اشاره به اتفاقات رخ داده بعد از شهادت سردار سپهبد پاسدار شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: اتفاقاتی که بعد از شهادت سردار سلیمانی در منطقه رخ داد را اصلا اتفاقات عادی نمی‌دانم.

او افزود: اینکه در ایران یک فرمانده نظامی به شهادت برسد و در کشور آفریقایی به یادبود او تظاهرات برگزار کنند اتفاقی نیست که بتوان به سادگی از آن گذشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منصوری همچنین عنوان کرد: ما از صبح ۲۳ بهمن ۵۷ تا زمان ظهور امام زمان (عج) در حال مبارزه ایم، اما مدل‌های این مبارزه در هر دوره متفاوت است؛ در یک دوره مسلحانه بود، روزی فرهنگی است و روز دیگر به صورت‌های مختلفِ دیگر.

نخستین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: به فرموده امام خمینی (ره) سه عامل، انقلاب اسلامی را به وجود آوردند و تا وقتی این سه عامل با هم متحد باشند، انقلاب پا برجا خواهد بود.

او افزود: قدرت‌های بزرگ از سال ۱۳۶۴ که به این مسئله پی بردند، برنامه اصلی خود را بر این مبنا قرار دادند که این سه اصل را از هم جدا کنند.

منصوری ادامه داد: آن سه اصل، مردم، اسلام و رهبری هستند؛ تا زمانی که این سه مورد با هم اند، کشور در مقابل مشکلات دوام می‌آورد و در این سی سال بعد از امام خمینی (ره) چنین اتفاقی افتاده است که ما نِمود آن را در تشییع پیکر سردار سلیمانی دیدیم. امام خمینی ۱۵ خرداد را مبدا انقلاب می‌داند، چون این سه مورد در آن روز در کنار هم قرار گرفتند.

او همچنین عنوان کرد: دشمن در حال برنامه ریزی است و قصد دارد این موارد را از هم جدا کند؛ اگر توانست مردم را از اسلام و رهبری جدا کند، می‌تواند بر انقلاب اسلامی پیروز شود.

منبع: فردا

کلیدواژه: منصوری آمریکا ترور سردار سلیمانی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۹۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقاومت اسلامی برای دفاع از کیان اسلام برخاسته است

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین گفت: دفاع مقدس دفاع از مرزهای ایران اسلامی بود، اما اکنون مقاومت اسلامی برای دفاع از کیان اسلام، حمایت از همه مسلمانان، زمینه‌سازی ظهور منجی عالم بشریت، حمایت از محرومان و مستضعفان است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در مراسم رژه نیروی‌های مسلح استان قزوین که همزمان با 29 فروردین، روز ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد،‌ اظهار داشت: خدای متعال در آیه 7 سوره محمد فرموده «یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا إِنْ تَنْصُرُوا اللَّهَ یَنْصُرْکُمْ وَیُثَبِّتْ أَقْدَامَکُمْ»، یعنی (اى کسانى که ایمان آورده‏‌اید اگر خدا را یارى کنید یاریتان مى‌کند و گام‌هایتان را استوار مى‌دارد).

وی ادامه داد: این وعده خداست که هر کس به حمایت از راه خدا، برای کمک به محرومان و مستضعفان، کمک به بندگان خدا، کمک به بندگی، عبادت و ایمان، کمک به عدالت و قسط به پا خیزد، خدا هم وعده داده که او را یاری کرده، ثابت‌قدم نگه می‌دارد و از هر گزند و شکستی حفظ می‌کند.

امام جمعه قزوین عنوان کرد: ما در مقابل رژیم منحوس و غصبی صهیونیستی به عنوان محور ظلم، جنایت و نسل‌کشی قرار داریم، خدا فرموده غضب من شدت می‌گیرد آنجایی که به کسی ظلم بشود که آن مظلوم غیر از من کسی را ندارد.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین بیان کرد: خدا وقتی شکست و اضمحلال دشمنان مؤمنین و ظالمان را می‌بیند و ضربه سنگینی به ستمکاران وارد می‌شود خودش را تحسین می‌کند، این معنا در آیه 45 سوره انعام آمده است، خداوند در این آیه فرموده «فَقُطِعَ دَابِرُ الْقَوْمِ الَّذِینَ ظَلَمُوا وَالْحَمْدُ لِلَّهِ رَبِّ الْعَالَمِینَ»، یعنی (پس ریشه آن گروهى که ستم کردند برکنده شد و ستایش براى خداوند پروردگار جهانیان است).

عابدینی تأکید کرد: این همه حکم انتقامی خدای متعال راجع به کسی است که فقط یک مؤمن را کشته است، رژیم منحوس صهیونیستی که اینهمه زن، کودک و مردم بی‌پناه را کشته‌اند، حتی نسل‌کشی در مورد آوارگان را هم ادامه داده‌اند، به گونه‌ای که خشم و غضب همه اهل عالم را بر انگیخته‌اند.

امام جمعه قزوین تصریح کرد: یک زمانی امام خمینی (ره) در فیضیه قم در سال 42 یک تنه علیه آمریکا، اسرائیل و صهیونیستم برخاست و فریاد برآورد، همان ملتی را به قیام واداشت و ملت ایران به پا خاستند، وقتی ملت به پا خاستند خیلی زود ارتش جمهوری اسلامی به مردم پیوست و زیر پرچم رهبری و هدایت امام راحل قرار گرفت و با ایمان، وحدت و رهبری انقلاب مستحکم شد.

وی یادآور شد: در ایام دفاع مقدس باز هم ارتش و نیروهای مسلح و سپاه پاسداران درخشیدند و افتخار آفریدند، دفاع مقدس دفاع از مرزهای ایران اسلامی بود اما اکنون مقاومت اسلامی برای دفاع از کیان اسلام، حمایت از همه مسلمانان، زمینه‌سازی ظهور منجی عالم بشریت، حمایت از محرومان و مستضعفان که حتی مسلمان هم نیستند، است.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین در پایان تاکید کرد: روز 29 فروردین روز حماسه و افتخار است، به تعبیر رهبر حکیم انقلاب ارتش کلمه طیبه است، کلمه طیبه یعنی درختی که هر روز شاخ و برگش گسترده‌تر و تنومندتر می‌شود، ان‌شاءالله سال آینده زیر سایه رهبر حکیم انقلاب شاهد اضمحلال رژیم صهیونیستی و نجات همه کسانی که از ظلم و جنایات این رژیم در سختی و مشقت هستند باشیم.

درایت امام در پاسخ دندان‌شکن به دشمنان ارتش 

امیر حسین محمدشفیعی، قرمانده قرارگاه عملیاتی لشگر 16 زرهی استان قزوین در ابتدای این مراسم، اظهار داشت: درود و سلام می‌فرستیم بر ارواح طیبه شهدا و امام شهدا خاصه 48 هزار شهید گلگون کفن ارتش جمهوری اسلامی ایران که از جان خود در راه حفظ ارزش های والای دین مبین اسلام و انقلاب اسلامی جانشان را فدا کردند.

وی ادامه داد: عده‌ای با برخی تفکرات بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در تدارک این بودند که ارتش جمهوری اسلامی ایران را از میدان به در کنند که با درایت معمار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) تیرشان به سنگ خورده و روز 29 فروردین ماه به نام ارتش جمهوری اسلامی ایران مزین شد.

ارشد نظامی آجا در استان های قزوین و زنجان یادآور شد: وجود ارتش برای انقلاب شکوهمند اسلامی ایران لازم و ضروری بوده و در بحران ها و میادین مختلف در کنار سبز پوشان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نیروی انتظامی و سازمان بسیج مستضعفین دوشادوش آحاد مردم ایستادگی کرده است.

فرمانده قرارگاه عملیاتی 16 زرهی استان قزوین تصریح کرد: لشگر 16 زرهی برای استان های قزوین، زنجان و همدان افتخارآفرین است، چرا که در دفاع مقدس و سایر صحنه ها در کنار حمایت مردم زیر سایه انقلاب اسلامی افتخار آفرینی کرده است.

وی در پایان ضمن تبریک و تسلیت به مناسبت شهادت جمعی از پاسداران انقلاب اسلامی در سوریه و سبز پوشان انتظامی در سیستان و بلوچستان این چنین تاکید کرد: همیشه مایه افتخار ارتش جمهوری اسلامی ایران بوده که خدمتگذار مردم بوده و معتقد است که ملت بزرگ ایران اسلامی ولی‌نعمت هستند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گرامیداشت یاد و خاطره سردار سرلشکر حجازی در مهاباد
  • زندگینامه شهدا سرشار از درس است
  • جز امام (ره) و رهبری کسی در ابتدای انقلاب حامی ارتش نبود
  • تبلور شهادت‌گونه در زندگی سردار شهید حجازی
  • پاسخ تنبیهی به اسرائیل به دستور رهبری و خواسته مردمی بود
  • پیام تسلیت منتخب مردم استان در ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری به مناسبت عروج محمد کیانی
  • شهادت سلیمانی‌ها و زاهدی‌ها زمان مرگ رژیم صهیونیستی را نزدیک‌تر کرده است
  • ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی گرامی باد
  • مقاومت اسلامی برای دفاع از کیان اسلام برخاسته است
  • ۲۹ فروردین تاریخی ماندگار برای ارتش جمهوری اسلامی ایران