Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-25@12:02:00 GMT

احتمال ابتلای مجدد بهبودیافتگان کرونا

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۰۹۷۱۶

احتمال ابتلای مجدد بهبودیافتگان کرونا

خبرگزاری میزان- استاد بیماری‌های عفونی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: بهبودیافتگان کرونا تا دو سال نسبت به این ویروس ایمن می‌شوند. تاریخ انتشار: 10:48 - 19 فروردين 1399 - کد خبر: ۶۱۰۶۳۷

به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، مسعود ضیایی  نماینده علمی ویروس کرونا در استان خراسان جنوبی به خبرگزاری باشگاه خبرنگاران گفت: پاسخ ایمنی بدن به ویروس و باکتری‌ها متفاوت است، به این صورت که افراد در بیماری‌ها ایمنی کامل، نسبی و عدم ایمنی پیدا می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 ضیایی اظهار کرد: اطلاعات مربوط به  بیماری کرونا به دلیل نوظهور بودن کامل نیست، اما براساس خانواده این ویروس می‌توان حدس زد که ایمنی نسبی را شامل می‌شود و احتمالا ایمنی پایداری نخواهد بود؛ بنابراین افرادی که به ویروس کرونا مبتلا می‌شوند بعد از بهبودی احتمالا تا دو سال آینده ایمن خواهند بود مگر اینکه جهش در ویروس رخ دهد و این جهش شکل جدیدی از ویروس را ایجاد کند که بدن نسبت به آن، پادتن نداشته باشد و نتواند ویروس را مهار کند.

بیشتر بخوانید:  نجات جان ۴۰ میلیون نفر با اجرای اقدامات ضدکرونایی کشور‌ها

انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کرونا ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۹۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح شبکه بازچرخانی آب یک شرکت خودرویی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهر تهران گفت: به منظور کاهش مصرف آب و استفاده مجدد از پساب طرح برگشت پساب تصفیه خانه به سالن رنگ و خطوط تولید در شرکت پارس خودرو اجرا شد.

علیرضا رحمتی افزود: راه اندازی این شبکه و استفاده مجدد از پساب تصفیه شده منجر به کاهش میزان برداشت از آب‌های زیرزمینی به میزان ۳۵ درصد یعنی حذف برداشت ۷۰۰ متر مکعب آب در طول شبانه روز شده است.

دیگر خبرها

  • چیز‌هایی که فکر نمی‌کنید به کبدتان آسیب می‌زنند
  • جهان در خطر: تنها راه جلوگیری از همه‌گیری‌های حیوانی چیست؟
  • افتتاح شبکه بازچرخانی آب یک شرکت خودرویی
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • یک همه‌گیری دیگر در راه است!
  • شوکه‌کننده: ابتلای ستاره اتلتیکو به یک بیماری خطرناک
  • ابتلای ۶ نفر به تب کریمه کنگو در سیستان و بلوچستان/ فوت ۱ مبتلا
  • ابتلای ۶ نفر به تب کریمه کنگو در این استان
  • ابتلای ۶ نفر به تب کریمه کنگو در این استان/ یک نفر فوت شد
  • آغاز به کار آزمایشی «سینما دانش» شهرستان قوچان