Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

عبدالرضا عزیزی رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس که در جلسه علنی امروز ۱۹ فروردین ماه مجلس پشت تریبون رفته بود با تاکید براینکه خود من یک پزشک هستم، گفت: نمی توانیم شل کن سفت کن داشته باشیم، باید رفتاری که در ووهان شد در ایران هم بشود تا زنجیره شیوع کرونا قطع شود. 

به گزارش خبرآنلاین عزیزی با اشاره به زحمات کادر بهداشت و درمانی کشور برای مقابله با کرونا افزود: سپاه، بسیج، نیروی انتظامی، نیروهای مردمی، استانداران و فرمانداران در مسیر مقابله با کرونا تلاش‌های بسیار زیادی کرده‌اند، ولی می‌توانستیم در مسیر مقابله با این ویروس عملکرد بهتری داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی گفت: چین در ووهان پلیسی عمل نکرد بلکه نظامی عمل کرد، نگذاشت مردم بیرون بیایند و آذوقه را به درب منازل برد. باید در ایران هم معیشت کارگران و مردم تامین شود بعد بگوییم بیرون نیایید. نمی شود گفت بیرون نیایید و بعد به معیشت هم توجه نکرد. 

عزیزی گفت: چین یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون نفری توانسته کرونا را مهار کند، چرا ما با ۸۰ میلیون نفر نمی‌توانیم از مهار این ویروس برآئیم؟ اگر با روش فعلی برای مهار کرونا اقدام کنیم، جامعه دچار استرس شده و عملاً مهار آن سخت خواهد شد. 

این نماینده مجلس گفت: اگر نظامی عمل کنیم صددرصد مردم بیرون نخواهند آمد. در سیزده به در پلیسی عمل شد و موفق بودیم اگر نظامی عمل کنیم می توانیم زنجیره شیوع را قطع کنیم.

عزیزی گفت: این وضعیت فعلی استرس ایجاد خواهد کرد،  هر روز ۱۰۰۰ تا ۲۰۰۰ نفر به مبتلایان به کرونا اضافه می شود. با روش فعلی این ویروس تبدیل به وضعیت مزمنی خواهد شد که اشتغال، تولید کارخانه ها و ... را دچار آسیب خواهد کرد. اگر می خواهیم این زنجیره را قطع کنیم باید قوای سه گانه کنار هم به یک فکر مشترک برسند و جلوی این آسیب ها گرفته شود. خرج و مخارج زندگی مردم را برای یک ماه تامین کنیم. حتما پیشگیری مقدم بر درمان است  و هزینه آن یک‌سوم درمان است، در حالی که راندمان آن هم ۱۱ تا ۳۰ برابر است.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: عبدالرضا عزیزی روش های نظامی قطع زنجیره شیوع کرونا صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۹۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد تند از کریمی قدوسی بعد از ادعای جنجالی اش در حوزه نظامی / نه مسئولیت دارد نه عقوبت می شود!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمد فاضلی، جامعه شناس، در واکنش به ادعای نظامی جواد کریمی قدوسی، نماینده مشهد در مجلس، در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «مملکت نظم و نسق دولت مدرنی ندارد که تناسب اختیار و مسئولیت، و پاسخگویی در برابر سخن و عمل برقرار باشد. کسانی درباره راهبردهای سیاست خارجی و نظامی خبر - غلط یا درست- می‌دهند که نه اختیار دارند نه مسئولیتش را می‌پذیرند. عقوبت هم نمی‌شوند. بی‌ دولتی راهبرد است، عوارض فشل بودن یا چه؟

گفتنی است که روز گذشته، جواد کریمی قدوسی، نماینده مشهد در مجلس یازدهم در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «در صورت صدور اذن تا انجام اولین آزمایش یک هفته فاصله می‌باشد

27215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898562

دیگر خبرها

  • ۲۴۵ نماینده در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی راهی خانه ملت می‌شوند
  • مهار اجاره بها مسکن با مصوبه مجلس/ امکان ثبت غیرحضوری دارایی‌های مردم فراهم می‌شود
  • انتقاد تند از کریمی قدوسی بعد از ادعای جنجالی اش در حوزه نظامی / نه مسئولیت دارد نه عقوبت می شود!
  • کنایه ذوالنوری به قالیباف: اگر رئیس شوم، از بیرون به صورت اتوبوسی جمعیت ناآشنا به مجلس نمی‌آورم
  • آمادگی مجلس برای برخورد با خاطیان موضوع خانه‌های خالی
  • کنایه تند نماینده مجلس به مراسم ازدواج دختر یک مسئول در هتل اسپیناس پالاس
  • بهره مندی سازمان سپند از تخفیف های صنایع نظامی
  • سعیدی، نماینده مجلس: عده‌ای در ناراحت کردن مردم فوق تخصص دارند
  • سعیدی، نماینده چابهار: عده‌ای در ناراحت کردن مردم فوق تخصص دارند/ حجاب واجب است اما تقویت ارزش پول ملی و سفره مردم هم واجب است
  • تذکر شدید یک نماینده مجلس به وزیر کشور درباره گشت ارشاد