Web Analytics Made Easy - Statcounter

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور وزرای بهداشت، کشور و معاون رئیس جمهور در نشست امروز برای ارائه گزارش در مورد وضعیت کرونا و اقتصادی کشور، گفت: اگر یک ماه با قدرت عالمانه و با مشارکت همه مردم عمل کنیم ویروس کرونا را می‌توان زمین گیر کرد.  به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، مسعود پزشکیان در نشست امروز (سه شنبه، ۱۹ فروردین ماه)، گفت: جلسه امروز راجع به بحران کرونا است که کشور و جهان را درگیر کرده است و از وزرای بهداشت و درمان و کشور و همچنین معاون رئیس جمهور دعوت کردیم که در جلسه امروز حضور داشته باشند و در مورد وضعیت بیماری کرونا و اقتصادی گزارش دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه زحمات و تلاش‌های مردم، صداوسیما، دولت، سپاه، ارتش، بسیج و نیرو‌های انتظامی در مبارزه با کرونا قابل قدردانی است، افزود: از صداوسیما باید قدردانی کرد که با تمامی تلاش در مورد کرونا اطلاع رسانی می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه اگر یک ماه با قدرت، عالمانه و با مشارکت همه مردم عمل کنیم ویروس کرونا را می‌توان زمین گیر کرد، ادامه داد: باید همگی دست به دست هم دهیم تا بتوانیم از این بحران عبور کنیم.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس دهم یادآور شد: در جلسه امروز در مورد مسائل معیشتی، اقتصادی و گرفتاری‌های موجود بحث می‌شود و در آخر جمع بندی خواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: مسعود پزشکیان نشست علنی مجلس بیماری کرونا ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۹۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین نشست استاندار لرستان با مدیران اقتصادی

به گزارش خبرآنلاین لرستان ،نخستین جلسه استاندار لرستان با موضوع بررسی وضعیت اقتصادی لرستان شامگاه سه‌شنبه برگزار شد.

در این جلسه ابوطالب شفقت ضمن بیان انتظارات خود از دستگاه‌های اقتصادی استان بر رشد اقتصادی استان بر اساس شعار سال، شیوه‌ها و راهکارهای مشارکت حداکثری مردم، مشارکت فعالان اقتصادی و نخبگان، تاکید کرد.

در ادامه مدیران کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، صمت، جهاد کشاورزی مسکن و شهرسازی و امور اقتصادی و دارایی استان گزارشی از فعالیت‌های انجام شده خود را بیان کردند و استاندار لرستان دستورات لازم را برای اقدامات و برنامه‌ریزی‌های حوزه اقتصادی صادر کرد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899106

دیگر خبرها

  • مسئولان روش‌های مشارکت مردم در تحقق شعار سال را تبیین کنند
  • ایران امروز کشوری پیشرفته است / تهدیدها و تحریم‌ها ملت ایران را متوقف نکرده است
  • بازدید منتخبان مردم قم در مجلس از مرکز تحقیقات اسلامی نور
  • ایران می‌تواند با صدور خدمات فنی و مهندسی در توسعه سریلانکا مشارکت کند
  • رئیسی: ایران امروز کشوری پیشرفته و فناور است
  • رئیسی: ایران امروز کشوری پیشرفته و فن‌آور است
  • اولین نشست استاندار لرستان با مدیران اقتصادی
  • برنامه جامع مشارکت مردم در اقتصاد امروز نهایی می‌شود
  • پزشکیان : امروز در مجلس اولویت عده‌ای موضوع حجاب است/ این موضوع با زور و گشت ارشاد نتیجه‌ عکس خواهد داد
  • مسعود پزشکیان: امروز در مجلس اولویت عده‌ای موضوع حجاب است/ بدسلیقگی‌‌ها در اجرای برخی سیاست‌ها از تمامیت‌خواهی یک عده خاص نشات می‌گیرد/ با زور و گشت ارشاد نتیجه‌ی عکس خواهد داد