Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس خواستار اتخاذ روش های نظامی برای قطع زنجیره شیوع کرونا شد.

به گزارش خرداد از خبرآنلاین، عبدالرضا عزیزی، رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس که در جلسه علنی امروز مجلس پشت تریبون رفته بود با تاکید براینکه خود من یک پزشک هستم، گفت: نمی توانیم شل کن سفت کن داشته باشیم، باید رفتاری که در ووهان شد در ایران هم بشود تا زنجیره شیوع کرونا قطع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



عزیزی با اشاره به زحمات کادر بهداشت و درمانی کشور برای مقابله با کرونا افزود: سپاه، بسیج، نیروی انتظامی، نیروهای مردمی، استانداران و فرمانداران در مسیر مقابله با کرونا تلاش‌های بسیار زیادی کرده‌اند، ولی می‌توانستیم در مسیر مقابله با این ویروس عملکرد بهتری داشته باشیم.

وی گفت: چین در ووهان پلیسی عمل نکرد بلکه نظامی عمل کرد، نگذاشت مردم بیرون بیایند و آذوقه را به درب منازل برد. باید در ایران هم معیشت کارگران و مردم تامین شود بعد بگوییم بیرون نیایید. نمی شود گفت بیرون نیایید و بعد به معیشت هم توجه نکرد.

عزیزی گفت:چین یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون نفری توانسته کرونا را مهار کند، چرا ما با ۸۰ میلیون نفر نمی‌توانیم از مهار این ویروس برآئیم؟اگر با روش فعلی برای مهار کرونا اقدام کنیم، جامعه دچار استرس شده و عملاً مهار آن سخت خواهد شد.

این نماینده مجلس گفت: اگر نظامی عمل کنیم صددرصد مردم بیرون نخواهند آمد. در سیزده به در پلیسی عمل شد و موفق بودیم اگر نظامی عمل کنیم می توانیم زنجیره شیوع را قطع کنیم.

عزیزی گفت: این وضعیت فعلی استرس ایجاد خواهد کرد،  هر روز ۱۰۰۰ تا ۲۰۰۰ نفر به مبتلایان به کرونا اضافه می شود. با روش فعلی این ویروس تبدیل به وضعیت مزمنی خواهد شد که اشتغال، تولید کارخانه ها و ... را دچار آسیب خواهد کرد.اگر می خواهیم این زنجیره را قطع کنیم باید قوای سه گانه کنار هم به یک فکر مشترک برسند و جلوی این آسیب ها گرفته شود. خرج و مخارج زندگی مردم را برای یک ماه تامین کنیم. حتما پیشگیری مقدم بر درمان است  و هزینه آن یک‌سوم درمان است، در حالی که راندمان آن هم ۱۱ تا ۳۰ برابر است. برچسب ها: عبدالرضا عزیزی ، مجلس ، کرونا

منبع: خرداد

کلیدواژه: عبدالرضا عزیزی مجلس کرونا نظامی عمل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۹۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احترام نظامی به جایگاه هیئت رئیسه مجلس

دیگر خبرها

  • پایان مسابقات فوتسال لوداب با قهرمانی تیم جوانان عزیزی
  • مواریس: لیاقت برد برابر ذوب آهن را داشتیم/ زمانی نام مرا صدا می‌زنند که دیگر نیستم
  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه
  • هنر سیاستگذار ارزی این است که آثار و پیامدهای منفی بازار را کاهش دهد
  • چالش بزرگ سپاهان در شهرآورد اصفهان
  • عوامل غیر اقتصادی، منشاء نوسانات ارزی
  • دستگیری اوباش سابقه دار به اتهام حمله به یک آرایشگاه در اسلامشهر
  • معین الدین سعیدی: کاش رئیسی، بلوچ بود؛ انتظار دارند صرفا مجیزگوی دوستان باشیم
  • چالش بزرگ سپاهان در دربی اصفهان
  • احترام نظامی به جایگاه هیئت رئیسه مجلس