Web Analytics Made Easy - Statcounter



پیشکسوت فوتبال ایران می گوید مسئولان عالی رتبه درباره وضعیت مسابقات در زمان شیوع کرونا تصمیم خواهند گرفت نه مربیان و مدیران.

محمد پنجعلی در گفت و گو با ایسنا، درباره وضعیتش در روزهای کرونایی و اداره آکادمی فوتبال پرسپولیس گفت: با شیوع کرونا، برنامه های آکادمی پرسپولیس تعطیل شده و مربیان هم به صورت مجازی با بازیکنان پایه در تماس هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خود من هم در خانه حضور دارم و در موارد معدودی برای انجام برخی امور راهی باشگاه می‌شوم. بیشتر وقتم را صرف نوه‌ام کرده‌ام.

او با دعوت همه مردم برای ماندن در خانه و کمک به مقابله با کرونا اظهار کرد: بدون شک شرایط برای همه یکسان نیست اما خواهش می کنم هر کسی که می تواند، در این وضعیت در خانه بماند تا این قضیه حل شود.

پیشکسوت پرسپولیس با تشکر از کادرهای درمان که از جان خود برای بهبود مبتلایان گذشتند، گفت: مردم باید به خاطر همدیگر و به خصوص کادر پزشکی که از جان خود مایه گذاشتند، با مسئولان همکاری کنند تا این اپیدمی مهار شود. کادر درمان قهرمان های واقعی هستند و دقیقا با مرگ دست و پنجه نرم می کنند. تاریخ، فداکاری آنها را فراموش نخواهد کرد.

پنعجلی خاطرنشان کرد: ما مبارزه با کرونا را دیر شروع کردیم. این یک واقعیت است اما برای اینکه بیش از این صدمه نخوریم، باید با رعایت مسائل بهداشتی مانند خودداری از سفرهای درون شهری غیر ضروری و ماندن در خانه خودمان را از این ویروس در امان نگه داریم. باقی مسائل در دستان متخصصان است که راهکار و داروی این بیماری را پیدا کنند. به احترام حیات انسان ها باید صبور باشیم و جان دیگران را به خطر نیاندازیم.

رئیس آکادمی فوتبال پرسپولیس درباره حواشی مربوط به برگزاری مسابقات لیگ برتر و سرنوشت این مسابقات اظهار کرد: همه دغدغه ما باید مبارزه با این ویروس باشد. ان‌شاء الله ویروس مهار خواهد شد و می توانیم در آینده فوتبال را برگزار کنیم و از آن لذت ببریم. قرار نیست که یک مربی یا مدیر عامل درباره مسابقات تصمیم بگیرد. ما مسئول داریم و آنها می‌دانند که چه تصمیمی برای فوتبال بگیرند.

وی افزود: طبیعی است که در این شرایط پرسپولیس بیشتر از هر تیمی تمایل به برگزاری ادامه فصل دارد اما همه چیز در اختیار مسئولان عالی رتبه فوتبال است و آنها با در نظر گرفتن جان انسان ها، درباره فوتبال تصمیم می گیرند.

پنجعلی یادرآور شد: به زعم کارشناسان، پرسپولیس شانس بیشتری برای قهرمانی دارد اما فقط قهرمانی مطرح نیست. کسب سهمیه آسیایی و سهمیه های لیگ های پایین تر هم مطرح است. باید امیدوار باشیم شرایط عادی شود و این مسابقات را برگزار کنیم؛ در غیر این صورت هم نهادهای بین المللی تصمیمات لازم را اتخاذ خواهند کرد و ما به آن عمل می کنیم.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۹۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علی ربیعی خطاب به مسئولان: فعلاً تصمیمی نگیرید تا اوضاع بدتر نشود

علی ربیعی در روزنامه شرق نوشت: یکی از یکشنبه‌های اواخر سال ۹۲ بود. صندوق بازنشستگان فولاد را تازه تحویل گرفته بودیم. از صبح زود درگیر حقوق بازنشستگان این صندوق بودم. از طلوع آفتاب در خیابان، به دنبال دریافت حقوق عقب‌مانده‌شان تجمع کرده بودند. عصر آن‌روز به دولت رفتم و با کلی حرص و جوش برای تأمین حقوق این افراد، تقلا کردم. حدود ساعت ۱۰ شب، خسته و کوفته به خانه رسیدم. در یخچال هیچ غذایی نبود.

ناچارا یک سیب‌زمینی آب‌پز کردم و بساط نان و نیمرو هم آماده کردم تا با یک چای شیرین، غذایی به سبک دوران کودکی بخورم. کتری که روی گاز به جوش آمد، چای را در قوری یادگار مادرم دم کردم. تا آمدم قدری زنجبیل از طبقه بالای کابینت برداشته و به داخل قوری بریزم، شیشه زنجبیل از دستم رها شد. رها‌شدن شیشه همان و شکستن قوری و ریختن آب جوش بر روی بدنم همان.... غرغرکنان خم شدم تا تکه‌های شکسته‌شده قوری و شیشه زنجبیل را از زمین جمع کنم، زمانی که قد راست کردم، کله‌ام محکم به در باز کابینت خورد.

بی‌اختیار با بغضی در گلو سرم را در دست گرفتم و بر زمین نشستم. نشستن همان و فرو‌رفتن تکه‌های شکسته باقی مانده بر زمین در بدنم همان.... در آن حالت، تصمیم گرفتم دیگر هیچ حرکتی نکنم، چون هرکاری می‌کردم اوضاع خراب‌تر می‌شد.... و، اما امروز در وانفسای بی‌اعتمادی جامعه و تعارض‌های ارزشی این روزها، به‌طور مرتب با مصوبات و اقدامات جدید روبه‌رو می‌شویم که به مثابه «هردم از این باغ بری می‌رسد» به بدتر‌کردن اوضاع نابسامان جامعه دامن می‌زنند.

از این دسته از تصمیم‌گیران و تصمیم‌سازان، خواهش می‌کنم مدتی تصمیم نگیرید! گاهی بهتر است فقط بر سر جای خود بنشینید و کاری نکنید که اوضاع خراب‌تر نشود. شاید به‌این‌ترتیب جامعه به آرامش برسد! آنانی که دست‌تان می‌رسد! کاری نکنید، امروز بسیاری از دلسوزان، همگی از عمق جان، پر از دلشوره و نگرانی هستند.

نگاهی حتی سطحی به جامعه، تنش و ناامنی روانی، به‌خصوص در جامعه شهری را به‌خوبی نشان می‌دهد. معیشت به کنار، ذهن‌ها، سخت ناآرام است. این‌قدر با مداخلات مداوم، روال زندگی مردم را دستکاری نکنید. اصلا فکر می‌کنم لازم نیست زیادحرف بزنید و کاری بکنید. لطفا کاری نکنید؛ کلاهمان را به احترام‌تان برخواهیم داشت. جامعه را رها کنید.

دیگر خبرها

  • توصیه ربیعی به مسئولان با یک خاطره عجیب: مدتی تصمیم نگیریم!
  • حمید مطهری رسما مربی تراکتور شد
  • علی ربیعی خطاب به مسئولان: فعلاً تصمیمی نگیرید تا اوضاع بدتر نشود
  • رضا درویش: پرسپولیس خانه علی دایی است
  • درویش:پرسپولیس خانه علی دایی است اما اوسمار اولویت است/هنوز درباره ادامه همکاری با من صحبت نکردند+فیلم
  •  درست‌ترین تصمیم علی دایی!
  • عاشقانه پرسپولیس - اوسمار وارد مراحل جدی شد!
  • «پرویز خان» به خانه‌ها رسید/ روایتی متفاوت از مربی اخلاق فوتبال در راه اکران آنلاین
  • بازگشت کارگران «فروآلیاژ» ازنا به کار
  • رئیس لاتزیو از تصمیم اینزاگی خیلی عصبانی شد