Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-19@21:17:35 GMT

واکنش سپاه به انتقادات تند سردار غیب‌پرور از صداوسیما

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۰۹۹۱۶

واکنش سپاه به انتقادات تند سردار غیب‌پرور از صداوسیما

باشگاه خبرنگاران نوشت: در پی انتشار نامه انتقادی غلامحسین غیب پرور رئیس سابق سازمان بسیج مستضعفین به رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران پیرامون نحوه اجرا و محتوای برخی از برنامه‌ها و سریال‌های رسانه ملی، سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: بی‌شک اهتمام و همت جهادی رسانه ملی در حوزه‌های مختلف در انعکاس لحظه‌به‌لحظه بسیج ملی و همه جانبه دولت، مردم و نیرو‌های مسلح در عرصه مدیریت، پیشگیری و مقابله با بیماری منحوس کرونا و نمایش حماسه ایثار، فداکاری و از خودگذشتگی پزشکان، پرستاران و آحاد مجاهدان و مدافعان سلامت در کشور، نقطه عطف درخشانی در نقش آفرینی‌های مورد انتظار از سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران به شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به آرایش رسانه‌ای متناسب صداوسیما برای ایفای نقش‌های هوشمندانه و موثر در آگاهی بخشی به جامعه و بکارگیری خلاقیت و نوآوری در آموزش، تولید سرگرمی و ارتقای انگیزه و توانمندی همراهی مردم با مطالبات و توصیه‌های ستاد ملی پیشگیری و مبارزه با کرونا در نحوه رویارویی با این بیماری از جمله در حوزه "فاصله گذاری اجتماعی" در برنامه‌های مختلف رادیویی و تلویزیونی تصریح کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سخت کوشی رسانه ملی در این روز‌ها را قابل ستایش و درخور سپاس قلمداد و بر خود وظیفه می‌داند از تلاش‌های مجاهدانه، مسئولانه و بی دریغ رئیس، مدیران و کارکنان متعهد و رسالت آشنای رسانه ملّی در این عرصه و مقطع تاریخی که با تولید و پخش گزارش خبری و مستند‌های واقع بینانه و طراحی و اجرای برنامه‌های تاثیرگذار و مثال زدنی و نیز اطلاع رسانی به موقع و برخط صورت پذیرفته و مردم را نیز در کمک به عبور از این شرایط همراه ساخته است، قدردانی و سپاسگزاری نماید.

سخنگوی سپاه در خصوص نامه انتقادی غلامحسین غیب پرور به رئیس سازمان صدا و سیما نیز تاکید کرد: محتوای این نامه هر چند با انگیزه مشفقانه نگاشته شده باشد، موضع سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تلقی نمی‌شود و بدیهی است این نهاد انتقادات و پیشنهادات خود نسبت به موضوعات و برنامه‌های مختلف صدا و سیما را از طریق فرآیند‌های مقتضی به رسانه ملی منعکس کرده و می‌کند.

منبع: فرارو

کلیدواژه: سردار غیب پرور صدا و سیما سخنگوی سپاه رسانه ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۹۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برد پرگل یاران فردوسی‌پور مقابل سرخابی‌های سابق

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، تیم فوتبال رسانه‌ورزش پیش از ظهر امروز پنجشنبه در دیداری نمادین به مصاف تیمی منتخب از بازیکنان سابق تیم ملی رفت و به برتری چهار بر صفر دست یافت.

در این دیدار که برای یادبود مرحوم آب‌پرور از خبرنگاران فقید در کمپ تیم‌های ملی برگزار شد، ستاره‌هایی مثل محمد خاکپور، کریم باقری، محمدرضا مهدوی، ادموند بزیک، سیروس دین‌محمدی، هاشم بیک‌زاده، اسماعیل حلالی، مهدی پاشازاده، مجتبی شیری، ابراهیم شکوری، علی موسوی، پرویز برومند، محمود خوراکچی، اردلان آشتیانی و... در قااب تیم یاران آب‌پرور به مصاف یاران عادل فردوسی‌پور رفتند.

مهدی خادم نبی (۲گل)، علیرضا علی‌محمدی و عادل فردوسی‌پور زننده گلهای رسانه‌ورزش در این بازی بودند.

۲۵۸۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896773

دیگر خبرها

  • رئیس رسانه ملی: عصر تلویزیون به سر نیامده است/ یک قدم کوتاه نمی‌آییم
  • توجه به هویت ملی رمز موفقیت صداوسیما
  • روایت رئیس صدا و سیما از دو بار تفقد و تحسین رهبر انقلاب
  • برد پرگل یاران فردوسی‌پور مقابل سرخابی‌های سابق
  • توجه به هویت ملی، رمز موفقیت صداوسیما
  • (ویدئو) سردار حاجی‌زاده درباره واکنش اسرائیل: ۱۰۰ درصد می‌زنیم
  • دورهمی بزرگان فوتبال ایران در کمپ تیم ملی
  • اسرائیل یک رژیم جعلی و منفور است
  • آمادگی همکاری سازمان منطقه آزاد کیش با صداوسیما برای جذب سرمایه گذار
  • مراسم رژه ارتش جمهوری اسلامی ایران آغاز شد