Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-03-28@09:41:49 GMT

بارش برف و باران در محور‌های ۱۵ استان

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۰۹۹۴۱

بارش برف و باران در محور‌های ۱۵ استان

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا از بارش برف و باران در محور‌های ۱۵ استان خبر داد. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا، در خصوص آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محور‌های مواصلاتی کشور، اظهار داشت: در حال حاضر ۱۵ استان کشور درگیر بارش باران و برف هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



تصریح کرد: در اکثر محور‌های مواصلاتی استان‌های آذربایجان شرقی، گیلان، قزوین، مازندران، تهران، لرستان، البرز، اردبیل، زنجان و گلستان بارش باران جریان دارد.

وی افزود: در برخی محور‌های استان‌های خراسان شمالی، آذربایجان غربی، اصفهان، چهارمحال و بختیاری و مرکزی نیز باران می‌بارد.

سرهنگ رحمانی به بارش برف در اکثر محور‌های استان اردبیل پرداخت و گفت: در ارتفاعات محور هراز و محور آستارا - اردبیل در گیلان نیز بارش برف گزارش شده است.

وی به مه‌گرفتگی همراه با کاهش دید در ارتفاعات استان‌های گلستان، کردستان، خراسان شمالی، آذربایجان شرقی، زنجان و مازندران پرداخت و گفت: با توجه به پیش‌بینی هواشناسی وضعیت ناپایدار تا روز جمعه ادامه خواهد داشت.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا با اشاره به لغزندگی جاده‌ها و برفی بودن ارتفاعات از رانندگان درخواست کرد ضمن رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی سرعت مطمئنه و فاصله طولی مجاز را رعایت کرده و برای تردد در محور‌های برفی و کوهستانی حتماً به زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی مجهز باشند.

سرهنگ رحمانی در پاسخ به دیگر پرسش فارس در خصوص وضعیت ترافیک در ورودی‌های پایتخت اعلام کرد: ترافیک در آزادراه‌های قزوین - کرج و کرج - تهران در محدوده‌های پل استاندارد، پل فردیس تا پل کلاک پرحجم گزارش شده است؛ ترافیک امروز بیشتر از دیروز است و یک علت آن می‌تواند بارندگی در مسیر و لغزندگی معابر و کم شدن سرعت خودرو‌ها باشد.

وی خاطرنشان کرد: طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و کنترل پلاک خودرو‌ها در ورودی استان‌ها و شهرستان‌ها در حال اجرا است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: باراش باران محور مواصلاتی باران کنترل ترافیک استان ها بارش برف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۹۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۴ درصدی سفرهای نوروزی/ وقوع ۴۵۲ تصادف فوتی

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور از کاهش ۴ درصدی سفرهای نوروزی خبر داد. - اخبار اجتماعی -

 به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سرهنگ احمد شیرانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور اظهار کرد: از 24 اسفند تا 8 فروردین متاسفانه 452 فقره تصادف فوتی در جاده‌های کشور رخ داده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور افزود: همچنین 11 هزار و 600 تصادف جرحی هم در همین بازه زمانی ثبت شده است.

وی گفت: بیشترین ترددها و یا همان بیشترین سفرهای نوروزی به ترتیب در روزهای هفتم و چهارم فرودین و همچنین در 29 اسفند انجام شده است.

تغییر مسیر "اچ‌سی‌کراس" راننده "پراید" را به کام مرگ کشاند

شیرانی خاطرنشان کرد: بیشترین انباشت مسافران در استان مازندران با 320 هزار خودرو، گیلان با 215 هزار خودرو و خراسان رضوی با 100 هزار خودرو تا به امروز بوده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور در پایان از کاهش 4 درصدی سفرهای نوروزی خبر داد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کشته‌های تصادفات نوروزی به ۵۸۵ نفر رسید
  • کشت ۵۰ هکتار انگور دیم در اراضی شیب دار شهرستان فیروزه
  • کاهش ۴ درصدی سفر‌های نوروزی
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز چهارشنبه ۸ فروردین / بارش برف و باران و مه در چالوس
  • کاهش ۴ درصدی سفرهای نوروزی/ وقوع ۴۵۲ تصادف فوتی
  • ورود ۳۰۰ هزار خودرو به مازندران/ جاده چالوس یکطرفه می‌شود؟
  • واژگونی دو خودرو بر اثر بارش باران وسیل در محور داورزن - سبزوار
  • محور جنگل گلستان-چمن بید در خراسان شمالی مسدود شد
  • جاده‌های فارس باز است
  • ترافیک سنگین در هراز و کندوان/ جاده چالوس یکطرفه می شود