Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- کمیته اطلاع رسانی ستاد ملی مبارزه با کرونا در اطلاعیه‌ای موارد مهمی از طرح فاصله‌گذاری هوشمند که از تاریخ ۲۳ فرودین در استان‌های کشور و از ۳۰ فروردین در تهران به اجرا در می‌آید، برای اطلاع عموم مردم منتشر کرد. تاریخ انتشار: 10:57 - 19 فروردين 1399 - کد خبر: ۶۱۰۶۴۵

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، در اطلاعیه کمیته اطلاع رسانی ستاد ملی مبارزه با کرونا آمده است: ضمن تشکر ازهمکاری و مشارکت مردم عزیزایران در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی برای مقابله با ویروس کووید ۱۹ و با توجه به مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا در مورد طرح فاصله گذاری هوشمند، موارد زیر به اطلاع عموم میرساند:

۱-با توجه به ماهیت گسترش و قابلیت بیماری کووید ۱۹ (کرونا) فاصله گذاری اجتماعی مهم‌ترین راهکار کنترل همه گیری این بیماری است و رعایت این فاصله تاز مانی که بیماری در جامعه درچرخش باشد ضروری وباعنایت به اینکه می‌تواند تا ۹۵ درصد مانع ازشیوع گردد باید ادامه یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: برای مشاهده آخرین اخبار از وزارت ارشاد اسلامی اینجا کلیک کنید

۲. طرح فاصله گذاری هوشمند ادامه طرح فاصله گذاری اجتماعی است که از اسفند ماه همزمان با شیوع بیماری کرونا در ایران اجرا شده و در این مرحله، صرفا مشاغل «غیر پر ریسک» همراه با التزام به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مصوب وزارت بهداشت درمان واموزش پزشکی از تاریخ ۲۳ فرودین در استان‌های کشور و از ۳۰ فروردین در تهران مجوز فعالیت پیدا می‌کنند.

۳. سیاست کلی و راهبرد عمومی ستاد ملی مقابله با کرونا، همچنان استمرار اصل «در خانه بمانیم» است و خروج ازمنزل تنها درصورت اضطرار، بصورت بسیار محدود با رعایت دقیق و کامل دستورالعمل‌های بهداشتی. برای مقابله با کرونا ممکن می‌باشد.

۴- بخش‌های تولیدی - اصناف و مشاغل مشخص شده در طرح برای خدمت رسانی به مردم نیز با اجرای دستورالعمل‌های تخصصی و عمومی بهداشتی مصوب و ابلاغی وزارت بهداشت درمان و اموزش پزشکی امکان فعالیت کسب و کار خواهند داشت.

۵. با تلاش مستمرو هماهنگی بین اطاق بازرگانی و اصناف و وزارت بهداشت درمان واموزش پزشکی دستور العمل‌های بهداشت صنوف و کسب و کار‌ها تدوین و طی روز‌های اینده در اختیار عموم قرارخواهد گرفت وهرگونه فعالیت صنفی منوط به اجرای این دستورالعمل‌ها خواهد بود.

۶- براساس برنامه ریزی انجام شده کلیه صنوف موظف به ثبت‌نام و اخذ تعهد از صاحبان کارگاه‌ها و صنوف در سایت وزات بهداشت (مبنی بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی) خواهد بود و پس ازدریافت کد مجوز فعالیت صادر خواهد شد.

۷. با اجرای این طرح، تعطیلی‌های پایه (شامل تعطیلی مدارس، دانشگاه ها، ورزشگاه ها، مراکز فرهنگی، هنری، مشاغل پرریسک و ...) و همچنین ممنوعیت تردد‌های بین استانی، تا اطلاع ثانوی ادامه خواهد یافت.

۸. مراکز اداری نیز از تاریخ ۲۳ فروردین با رعایت اصول بهداشتی با دوسوم کارمندان خود فعال خواهند شد و ساعت کاری از ۷ صبح تا ۱۴ خواهد بود.

در پایان ضمن تشکرمجدد از مردم عزیز ایران اسلامی در همراهی وهمکاری ومشارکت جمعی برای مقابله با کرونا اطلاعات تکمیلی و سایر مراحل اجرایی بصورت شفاف در اطلاعیه‌های بعدی در اختیار عموم قرارخواهد گرفت.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اینجا معاونت مطبوعاتی ارشاد طرح فاصله گذاری هوشمند مقابله با کرونا دستورالعمل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۰۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزان جریمه‌های تعزیرات کهگیلویه و بویراحمد در فروردین اعلام شد

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از کهگیلویه و بویراحمد، سید حمزه لقمانی گفت: در فروردین سال 1403 هزار و 358 پرونده تخلف اقتصادی وارد شعب این اداره کل و رسیدگی شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد افزود: از این تعداد پرونده وارده هزار و 44 فقره مربوط به تخلفات کالا و خدمات، 217 فقره پرونده وارده مربوط به حوزه قاچاق کالا و ارز و تعداد97 فقره پرونده مربوط به حوزه بهداشت دارو و درمان بوده است.

لقمانی گفت: مبلغ محکومیت متخلفان اقتصادی در سه بخش قاچاق کالا و ارز، بهداشت دارو و درمان، کالا و خدمات، 218 میلیارد و 147 میلیون ریال بوده است.

خبرنگار: فائزه صداقت

انتهای خبر/

کد خبر: 1228376 برچسب‌ها تعزیرات حکومتی

دیگر خبرها

  • جذب و به کارگیری پرستاران دوران کرونا
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • نظارت بر حریم تهران هوشمند می شود
  • میزان جریمه‌های تعزیرات کهگیلویه و بویراحمد در فروردین اعلام شد
  • دستگاه های خدمات رسان کرمان برای مقابله با بحران سیل آماده باشند
  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران
  • ایجاد زیرساخت هوشمند رصد رشته مقاطع و رشته محل‌های علوم پزشکی
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • کاهش مقابله با آسیب‌های اجتماعی مرتبط با زن و خانواده
  • طرح نور هوشمند می‌شود