Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- لشگری عضو ستاد ملی مبارزه با کرونا گفت: ستاد ملی مبارزه با کرونا درباره ادامه مسابقات تصمیم‌گیری خواهد کرد و هنوز به صورت قطعی نمی‌توانیم لغو مسابقات را اعلام کنیم. تاریخ انتشار: 11:01 - 19 فروردين 1399 - کد خبر: ۶۱۰۶۴۹

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان، دکتر امیرعباس لشگری عضو ستاد ملی مبارزه با کرونا در خصوص اینکه از چه زمانی قرار است مسابقات ورزشی شروع شود اظهاراتی داشت که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

*ابتدا باید این نکته را متذکر شوم که فدراسیون پزشکی ورزشی برای سلامت در جامعه است و خط مقدم در این رابطه حفظ سلامت ورزشکاران خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



*پروتکل‌هایی که وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی کشور و ستادملی مبارزه با کرونا تبین می‌شود را باید سرلوحه کار خودمان قرار دهیم و طبق آن جلو برویم.

*در وزارت طبق دستورات وزیر ورزش و جوانان و از زمانی که ستاد ملی مبارزه با کرونا شروع به کار کرد، تصمیماتی گرفته شد که سلامت ورزشکاران مدنظر قرار گرفته شود.

*حداقل آسیب به ورزشکاران رسیده و خدا را شکر که کمترین آلودگی را در ورزشکاران داشتیم.

* در اولین قدم هفته بیست و یکم لیگ برتر را بدون تماشاگر برگزار کردیم که به تائید وزارت بهداشت هم رسید و وقتی دیدیم شیوع و سرعت بیماری بالا می‌رود در دومین قدم نیز تمرینات و مسابقات را کنسل کردیم.

*وزارت بهداشت و درمان در سطح کشور در حال بررسی شیوع بیماری است و برهمین اساس تصمیم گرفته شد که هم تمرینات و مسابقات را قطع کنند.

* نمی‌توانیم تاریخی را برای برگزاری مسابقات لیگ برتر اعلام کنیم، چون تیم‌ها نیاز به آمادگی و آماده‌سازی خود دارند و نمی‌توانیم بگوییم از فردا مسابقات را شروع کنیم.

*حداقل آن‌ها باید ۲-۳ هفته تمرینات آماده سازی را انجام دهند و سپس در مسابقات لیگ شرکت کنند و هنوز هیچ دستوری از وزارت بهداشت نرسیده که اعلام کنیم.

*سعی داریم بهترین تصمیم را برای ورزشکاران اتخاذ کنیم تا به سلامتی به میادین ورزشی برگردند.

* به شرطی که شرایط بهتر از قبل شود مسابقات را از سر خواهیم گرفت و طبق داده‌های وزارت بهداشت ستاد ملی مبارزه با کرونا تصمیم‌گیری خواهد کرد و هنوز به صورت قطعی نمی‌توانیم کنسلی مسابقات را اعلام کنیم.

*با وزارت بهداشت هماهنگ هستیم و پروتکل‌هایی که مورد تائید قرار می‌گیرند را در ورزش پیاده می‌کنیم. بهترین تصمیم سلامت ورزشکاران است که باید حفظ شود و اگر تعداد مبتلایان رو به کاهش باشند

* ورزشکاران می‌توانند به سایت فدراسیون پزشکی ورزشی مراجعه کنند و آزمون آنلاین مقابله با کرونا را در آنجا قرار داده‌ایم و تمام اهالی ورزش می‌توانند از این اطلاعیه‌ها روی سایت استفاده کنند.

*فقط قسمت اداری فدراسیون‌ها می‌توانند در محل فعالیت خود حضور پیدا کنند و این اطلاعیه بحثی درباره تمرینات و فعالیت تیم‌های ورزشی ندارد.

بیشتر بخوانید: تارتار: فعلا هیچ‌کسی نباید حرف از فوتبال یا حتی قهرمان لیگ بزند

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: وزیر ورزش و جوانان کرونا لیگ برتر وزارت ورزش ستاد ملی مبارزه با کرونا وزارت بهداشت اعلام کنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۰۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک رئیس جمهور به مناسبت قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در آسیا

سید ابراهیم رئیسی در پیامی با تبریک قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان در رقابت‌های آسیایی قیرقیزستان اظهار امیدواری کرد که با تداوم تلاش و پویایی این ورزشکاران شاهد موفقیت روزافزونشان در دیگر مسابقات ورزشی باشیم.

متن پیام رئیس جمهور به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ورزشکاران لایق کشتی فرنگی

قهرمانی مقتدرانه و ارزشمند شما عزیزان در رقابت‌های کشتی فرنگی آسیا در قیرقیزستان که پس از قهرمانی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان حاصل شد، شعف و شادمانی ملت بزرگ ایران را دو چندان نمود.

این پیروزی درخشان را که نشان دیگری از شایستگی و سرآمد بودن شما فرزندان غیور کشور در فتح قله‌های افتخار است، به ملت شریف ایران و به‌ویژه جامعه ورزشی کشور تبریک می‌گویم و از تلاش‌ها و زحمات شما ورزشکاران و همه مربیان و کادر فنی تیم کشتی فرنگی صمیمانه سپاسگزارم.

امیدوارم با تداوم تلاش و پویایی خود شاهد موفقیت روزافزونتان در دیگر مسابقات ورزشی باشیم.

سید ابراهیم رئیسی

رئیس جمهوری اسلامی ایران

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • قطعی شدن حضور آذرپیرا در المپیک/ مبارزه قاسمپور با یزدانی برای حضور در پاریس؟
  • رقابت‌ ۱۰ هزار نفری ورزشکاران در جام مولای عرشیان
  • ۱۳۵۰ گواهی سلامت ورزشکاران در اردبیل صادر شده است
  • حمایت کم‌سابقه از ورزش بوشهر/ اماکن ورزشی استان تجهیز می‌شوند
  • تخصیص ۲۰ میلیارد تومان برای تجهیز هیئت‌های ورزشی بوشهر
  • روسیه: به دنبال حق رقابت در المپیک هستیم
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد
  • رئیسی به تیم ملی کشتی فرنگی تبریک گفت
  • رئیسی قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در آسیا را تبریک گفت
  • پیام تبریک رئیس جمهور به مناسبت قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در آسیا