Web Analytics Made Easy - Statcounter

جشن مجازی نیمه شعبان پنج شنبه ۲۱ فروردین ماه از ساعت ۱۵ تا ۱۷ به همت معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه علم و صنعت ایران برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، جشن مجازی نیمه شعبان پنج شنبه ۲۱ فروردین ماه از ساعت ۱۵ تا ۱۷ به همت معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه علم و صنعت ایران برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این جشن در قالب یک وبینار رایگان آنلاین با حضور پژوهشگر برجسته کشوری سید محمود انوشه برگزار می شود.

 

پخش کلیپ، مولودی خوانی، مناجات و برگزاری مسابقه از جمله دیگر بخش‌های این ویژه برنامه لاین است. در جریان مسابقه به ۵۰ نفر از کسانی که به سوالات مطرح شده در طول سخنرانی پاسخ صحیح دهند به قید قرعه کارت هدیه پنجاه هزار تومانی اهدا خواهد شد.

 این وبینار از طریق سامانه مدیریت یادگیری الکترونیک دانشگاه به نشانی  lms.iust.ac.ir  پخش خواهد شد و دانشجویان برای ثبت نام در جشن مجازی نیمه شعبان باید به این لینک مراجعه کنید.

انتهای پیام /

منبع: فارس

کلیدواژه: علم دانشگاه علم و صنعت نیمه شعبان جشن مجازی نیمه شعبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۰۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزبانی ۴۰ هزار خادم رضوی از عزاداران علوی در شب‌های قدر

به گزارش خبرگزاری مهر، مصطفی فیضی در حاشیه جلسه ستاد هماهنگی حرم مطهر رضوی ویژه شب‌های قدر که با حضور مدیران حرم مطهر در دفتر معاونت خدمات زائران برگزار شد، اظهار کرد: آستان قدس رضوی با تدابیری که از ماه‌های قبل برای ایام نوروز و ماه مبارک رمضان در حرم مطهر رضوی اندیشیده بود، خوشبختانه ایام گذشته را با برنامه‌ریزی‌های مناسب پشت سر گذاشته و در حال حاضر آماده میزبانی از زائران عزادار در شب‌های قدر است.

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی افزود: به دلیل تلاقی دو مناسبت نوروز و ماه مبارک رمضان خوشبختانه شاهد حضور زائران از اقصی نقاط کشور و حتی خارج از کشور در بارگاه منور رضوی هستیم از همین رو برای مناسبت شب‌های قدر تدابیری اندیشیده شده است تا به نحو مطلوب این مراسم ویژه زائران داخل و خارج کشور برگزار شود.

برگزاری مراسم شب‌های قدر ویژه ناشنوایان و کم شنوایان

وی با اشاره به اینکه همزمان ۴ ویژه برنامه را در شب‌های قدر تدارک و پیش‌بینی کرده‌ایم، تصریح کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده یک مراسم رسمی و جامع داریم که از ساعت ۲۰ الی ۲۴ برگزار می‌شود و همزمان برای زائران عرب و اردو زبان و همچنین ناشنوایان و کم شنوایان که طی سال‌های قبل مورد توجه بوده است، مراسم ویژه شب‌های قدر را در صحن‌ها و رواق‌های حرم مطهر رضوی برگزار می‌کنیم.

فیضی افزود: در صورت مساعد بودن شرایط آب و هوایی مراسم شب‌های قدر در صحن‌های حرم مطهر برگزار می‌شود و در غیر این صورت تمامی رواق‌ها آماده برگزاری مراسم و میزبانی از زائران در این شب‌های عزیز است.

فراخوان خانواده رضوی جهت خدمت رسانی شایسته به زائران

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی خاطر نشان کرد: طی سال، چند مناسبت ویژه داریم که برای خدمت رسانی به زائران از ظرفیت همه خدام و خانواده بزرگ رضوی استفاده می‌شود یکی از این مناسبت‌ها که فراخوان عمومی برای همه خدام انجام شده، شب‌های قدر است.

وی ادامه داد: در این شب‌ها، ۴۰ هزار نفر از خادمان و خادمیاران حرم مطهر رضوی و سایر بخش‌ها (بنیاد کرامت رضوی، سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی و …‌) آماده خدمت رسانی به زائران و مجاوران حرم علی بن موسی الرضا (ع) هستند تا خدمت شایسته و درخور شأن به مهمانان امام رضا (ع) داشته باشند و زائران بهره کافی را از این شب‌های عزیز ببرند.

کد خبر 6064418

دیگر خبرها

  • عزیزی: برای میزبانی بیشتر مسابقات بین‌المللی تلاش می‌کنیم
  • برگزاری مانور رویداد صنعت مالی ایران در مرداد
  • میزبانی ۴۰ هزار خادم رضوی از عزاداران علوی در شب‌های قدر
  • برگزاری هفتمین نمایشگاه قرآنی استان همدان به میزبانی ملایر
  • احتمال افزایش بودجه المپیک ۲۰۲۴ پاریس
  • نحوه برگزاری کلاس‌های دانشگاه علامه طباطبایی پس از تعطیلات نوروز اعلام شد
  • مسابقات انتخابی کوراش بزرگسالان خراسان شمالی برگزار شد
  • میزبانی دهکده بهار ایران از مسافران نوروزی تا عید فطر
  • آغاز اردوی تیم ملی هاکی سالنی بانوان در سال جدید
  • نحوه برگزاری کلاس‌های دانشجویان پس از تعطیلات نوروز اعلام شد