Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@04:32:11 GMT

برف و باران همراه با افت دما خراسان رضوی را فرا می‌گیرد

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۱۰۱۸۱

برف و باران همراه با افت دما خراسان رضوی را فرا می‌گیرد

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی روز سه شنبه با بیان این مطلب در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: با فعالیت سامانه بارشی جدید از ظهر امروز بارش‌های رگباری در استان آغاز شده و تا پایان هفته جاری ادامه دارد.
فریدون سنگچولی افزود: طی این مدت در مناطق سردسیری و کوهستانی استان خراسان رضوی بارش‌ها به صورت برف و باران رخ می‌دهد و کمینه دما به زیر صفر می رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به افت شدید دما در خراسان رضوی به ویژه در فردا چهارشنبه اضافه کرد: بیشینه دمای امروز مشهد ۱۳ درجه سلسیوس پیش بینی شده است که نسبت به روز گذشته پنج درجه کاهش دارد و فردا به پنج درجه می رسد.
کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: از روز جمعه این هفته شاهد روند افزایشی میانگین دما در  استان خراسان رضوی خواهیم بود.
سنگچولی افزود: نیشابور هم با کمینه دمای سه درجه سلسیوس و سرخس با بیشینه دمای ۲۰ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستان‌های خراسان رضوی طی ۲۴ ساعت گذشته بوده اند.
وی ادامه داد: بیشترین شدت وزش باد طی این مدت در بردسکن با سرعت ۴۳ کیلومتر در ساعت گزارش شده است.

برچسب‌ها مشهد بارش باران سازمان هواشناسی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مشهد بارش باران سازمان هواشناسی مشهد بارش باران سازمان هواشناسی خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۰۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزش باد و بارندگی شدید برای امروز عصر و کاهش ۱۰ درجه دما برای فردا در قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، رئیس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی استان در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به اینکه امروز عصر آسمان قم نیمه ابری و ابری همراه با رگبار و رعد وبرق خواهد بود گفت: عصرامروز شاهد وزش باد شدید با سرعت ۶۵ کیلومتر برساعت واحتمالا همراه با گرد و خاک در برخی مناطق خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه حتمالا در جنوب استان شاهد بارش های بیشتری باشیم افزود: حداقل دمای امروز ۱۶ درجه سانتیگراد ثبت شده و احتمالا به ۳۰ درجه سانتیگراد برسد.

قاضی با بیان اینکه فردا صبح آسمان قم نیمه ابری تا ابری همراه با بارش‌های پراکنده خواهد بود گفت: عصر فردا نیز شاهد افزایش میزان سرعت باد و رگبار و رعد و برق خواهیم بود.

وی افزود: پیش بینی میکنیم دمای هوا در قم فردا سه شنبه با کاهش ۱۰ درجه‌ای به حداکثر به ۲۰ درجه سانتیگراد برسد.

دیگر خبرها

  • بارش‌های رگباری و وزش باد در اصفهان شدت می‌گیرد/ دمای هوا تا ۵ درجه خنک‌تر می‌شود
  • آغاز بارش باران و تگرگ در آذربایجان‌شرقی
  • بارش باران در تهران تا کی ادامه دارد؟ | بارش ۳۶ میلیمتر باران در این نقطه از شهر در ۲۴ ساعت گذشته
  • وزش باد و بارندگی شدید برای امروز عصر و کاهش ۱۰ درجه دما برای فردا در قم
  • بارش‌های رگباری در خراسان رضوی / وقوع سیلاب در برخی مناطق پیش بینی می‌شود
  • بارش‌های رگباری در خراسان رضوی/وقوع سیلاب در برخی مناطق پیش بینی می‌شود
  • بارش‌های رگباری خراسان رضوی را فرامی‌گیرد
  • پیش بینی افزایش ابر و بارش باران در برخی مناطق استان کرمان
  • بارش‌های رگباری زنجان را فرا می‌گیرد
  • بارش پراکنده باران همراه با وزش باد در قم